NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Αλ. Δανιηλίδης, Αθηναϊκή Ζυθοποιία: «Έκρηξη» η επανεκκίνηση του horeca

Αλ. Δανιηλίδης, Αθηναϊκή Ζυθοποιία: «Έκρηξη» η επανεκκίνηση του horeca
Φωτογραφία: Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης

​Ως μια «έκρηξη» χαρακτήρισε την επανεκκίνηση του horeca ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης, κατά τη διάρκεια ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους για την παρουσίαση της έκθεσης «Βιώσιμης Ανάπτυξης 2019-2020» και μετά από ερώτηση του epixeiro.gr.

Σε ερώτημα μας σχετικά με την εικόνα που υπάρχει από την κατανάλωση για την φετινή χρονιά. ο κ. Δανιηλίδης τόνισε πως η διαχείριση της επανεκκίνησης του horeca ήταν μια δύσκολη διαδικασία, καθώς, όπως είπε χαρακτηριστικά, «δεν έχει συμβεί ποτέ στην Ελλάδα, νομίζω ούτε στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, να είναι όλα τα μαγαζιά κλειστά και να ανοίξουν την ίδια μέρα, αρχές Μαΐου, με 30 βαθμούς κελσίου, μετά από τόσο μεγάλο διάστημα που ήταν κλειστά».

Σύμφωνα με τον ίδιο, η πίεση σε όλη την αλυσίδα -από τους καταναλωτές στα καταστήματα, από τα καταστήματα στους εμπόρους, από τους εμπόρους στις εταιρείες παραγωγής και διακίνησης- ήταν κάτι πρωτόγνωρο. «Και πολλοί άνθρωποι δούλεψαν πάρα πολύ σκληρά, σε όλη την αλυσίδα. Σε καταστήματα, εμπόριο, εταιρείες, για να πηγαίνουν οι καταναλωτές σε ένα εστιατόριο, μπαρ ή καφέ και να μπορούν να απολαμβάνουν τα προϊόντα. Από πίσω υπήρξε πραγματικά ένα θαύμα».

Η εκτίμηση του είναι ότι, ειδικά το καλοκαίρι, η κατανάλωση ξεπέρασε τις προσδοκίες που υπήρχαν. Και είναι σημαντικό, σύμφωνα με τον ίδιο, ότι σε αυτό δεν έπαιξε τόσο μεγάλο ρόλο ο τουρισμός, αλλά η κατανάλωση από τους Έλληνες καταναλωτές. «Γιατί τον Ιούνιο δεν είχαμε τουρίστες. Και το πράγμα πήγε πολύ καλά, συνολικά στην αγορά. Ιούλιο - Αύγουστο είχαμε, αλλά σε επίπεδο 50% σε σύγκριση με το 2019. Άρα, η δυναμική ήταν η συμβολή των Ελλήνων καταναλωτών».

Σε ερώτηση του epixeiro.gr σχετικά με τους στόχους της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων, ο Γιάννης Γεωργακέλλος, Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων, ανέφερε πως ο παγκόσμιος στόχος της Heineken λέει ότι το 2030 το συνολικό αποτύπωμα θα πρέπει να είναι ουδέτερο, δηλαδή μηδέν, κάτι που ισχύει και για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Το σχετικό πλάνο βρίσκεται σε ανάπτυξη, όσον αφορά στην παραγωγή, «γιατί δεν μπορούμε να έχουμε το πλάνο της 9ετίας ήδη δεδομένο».

danihlidhs_georgakelos.jpg?mtime=20211020221831#asset:304441

Τέλος, σε ερώτηση μας, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, σχετικά με ενδεχόμενα νέα λανσαρίσματα, ο κ. Δανιηλίδης υπογράμμισε πως «είναι τόσο δυναμικό το περιβάλλον της αγοράς, που φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει εταιρεία η οποία θα πει ότι δεν σκεφτόμαστε να κάνουμε νέα λανσαρίσματα. Όλοι, κάτι μικρότερο ή μεγαλύτερο, έχουν στο μυαλό τους. Γιατί οι καταναλωτικές ανάγκες -και εκεί όλοι νομίζω ότι στοχεύουν, στο να τις καλύψουν- αλλάζουν με πολύ μεγάλη ταχύτητα»

athinaikh_2021_new1.jpg?mtime=20211020222235#asset:304442

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr