NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Διεθνή
ανάγνωση

TeamViewer: Λύσεις απομακρυσμένης εξυπηρέτησης για επαγγελματικές μηχανές καφέ της Gruppo Cimbali

TeamViewer: Λύσεις απομακρυσμένης εξυπηρέτησης για επαγγελματικές μηχανές καφέ της Gruppo Cimbali

Η Gruppo Cimbali, παγκόσμιος κατασκευαστής επαγγελματικών μηχανών καφέ, χρησιμοποιεί την TeamViewer για να ξεκινήσει ένα νέο παγκόσμιο πρόγραμμα απομακρυσμένης εξυπηρέτησης για τους εταιρικούς της πελάτες. Χάρη στην ασφαλή λύση συνδεσιμότητας της TeamViewer, οι τεχνικοί της Cimbali ή ένας από τους διανομείς της μπορούν να έχουν απομακρυσμένη πρόσβαση στις μηχανές των πελατών για να επιλύσουν γρήγορα προβλήματα και, ως εκ τούτου, να μειώσουν τον χρόνο διακοπής λειτουργίας της μηχανής και να ελαχιστοποιήσουν την απώλεια εσόδων για τον πελάτη.

Με την ενσωμάτωση της λύσης της TeamViewer στις μηχανές, οι τεχνικοί έχουν αξιόπιστη και ασφαλή απομακρυσμένη πρόσβαση στο σύστημα αρχείων και στην οθόνη της μηχανής καφέ, σχεδόν παρόμοια με την επί τόπου ύπαρξη του και μπορούν να πραγματοποιήσουν μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση του ζητήματος του πελάτη. Η νέα υπηρεσία της Gruppo Cimbali εστιάζει κυρίως σε υποθέσεις τεχνικής υποστήριξης που σχετίζονται τόσο με ζητήματα λογισμικού όσο και με χειροκίνητα λάθη. Οι πρώτες προβλέψεις αποκάλυψαν ότι η απομακρυσμένη εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να μειώσει το κόστος ταξιδιού για τεχνικούς έως και 50 τοις εκατό και, ταυτόχρονα, να αυξήσει την αποδοτικότητα της εργασίας τους έως και 20 τοις εκατό. Η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη για μηχανές των εμπορικών σημάτων LaCimbali και Faema της Gruppo Cimbali.

Εκτός από την περίπτωση χρήσης υποστήριξης πελατών, η λύση βοηθά επίσης τους τεχνικούς σε όλο τον κόσμο να λαμβάνουν απομακρυσμένη υποστήριξη από έναν από τους συναδέλφους τους. Για την Cimbali, αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό από την άποψη της μεταφοράς γνώσης, καθώς η εκπαίδευση στην εργασία αρχάριων τεχνικών μπορεί να βελτιωθεί.

Ο Edgardo Ferrero, Service Director της Gruppo Cimbali: «Οι πελάτες μας περιλαμβάνουν διεθνείς καφετέριες που βασίζονται στην διαθεσιμότητα των επαγγελματικών τους μηχανών espresso και cappuccino 24/7. Παρουσιάζοντας το νέο μας «Παγκόσμιο Πρόγραμμα Απομακρυσμένης Εξυπηρέτησης», μπορούμε να μειώσουμε σημαντικά τον χρόνο διακοπής λειτουργίας των μηχανών, να τις υποστηρίξουμε γρήγορα και επομένως να αυξήσουμε την απόδοση επένδυσης των πελατών μας. Ταυτόχρονα, οι τεχνικοί μας εξοικονομούν χρόνο και μπορούν να λύσουν περισσότερες υποθέσεις προκειμένου να δημιουργήσουν προστιθέμενη αξία για τους πελάτες μας».

Ο Lukas Baur, Executive Vice President Solution Sales της TeamViewer: «Είναι υπέροχο να βλέπουμε πώς οι λύσεις μας επιτρέπουν νέες ψηφιακές υπηρεσίες σε κάθε είδους κλάδο. Η περίπτωση χρήσης της Grupo Cimbali είναι ένα παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο μια εταιρεία αξιοποιεί την αλληλεπίδραση μεταξύ της συνδεσιμότητας και του Διαδικτύου για να δημιουργηθεί μια νέα παγκόσμια υπηρεσία για τους πελάτες της. Δείχνει πώς η ψηφιοποίηση καθιστά την αλυσίδα αξίας μιας εταιρείας πιο έξυπνη και πιο οικονομική».

Ο όμιλος Gruppo Cimbali με έδρα την Ιταλία έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο διανομής που καλύπτει περισσότερες από 100 χώρες και περιλαμβάνει 700 διανομείς, έναν τομέα αγοράς που αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 80 τοις εκατό των προϊόντων τους. Αν και ο όμιλος σήμερα έχει ένα παγκόσμιο πλαίσιο, παραμένει ιταλικό στην καρδιά, με ισχυρή παρουσία στη χώρα. Όλες οι μηχανές παράγονται στην Ιταλία. Η λύση του TeamViewer θα είναι διαθέσιμη για όλες τις πλήρως αυτόματες μηχανές καφέ της Cimbali. Οι εμπορικοί πελάτες της Gruppo Cimbali περιλαμβάνουν εταιρείες παγκόσμιου γαστρονομικού συστήματος, καθώς και τοπικές και περιφερειακές εταιρείες από όλο τον κόσμο.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr