NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Το Παρίσι παύει να είναι τοξική πόλη

Το Παρίσι παύει να είναι τοξική πόλη

Κονδύλια από τα ευρωπαϊκά προγράμματα χρηματοδότησης για την κατασκευή και συντήρηση ποδηλατοδρόμων αντλούν τα κράτη-μέλη της ΕΕ με στόχο να βελτιώσουν τις συνθήκες μετακίνησης των πολιτών τους, να μειώσουν την εκπομπή ρύπων στο περιβάλλον και την κατανάλωση ενέργειας.

Η πόλη του φωτός και πρωτεύουσα της Γαλλίας, στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζει να ενισχύσει τις υποδομές και δίκτυα ποδηλάτων, κατασκευάζοντας μεταξύ άλλων σταθμούς ποδηλάτων. Τα σχετικά κονδύλια ο αρμόδιος δήμος των Παρισίων θα αντλήσει από το επενδυτικό πρόγραμμα Plan Velo ύψους 174 εκατομμυρίων δολαρίων. Σχεδιάζει επίσης να προσθέσει νέες υπηρεσίες για ποδηλάτες συνολικής αξίας 290 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Στόχος του Γάλλου δημάρχου είναι να καταστήσει τη γαλλική πρωτεύουσα πόλη ποδηλάτου 100%, αποκλείοντας κάθε είδους ρύπο που προέρχεται από τις μηχανοκίνητες μεταφορές.

Το πρόγραμμα Plan Velo Act 2 προβλέπει κατασκευή 30.000 θέσεων στάθμευσης ποδηλάτου με 1.000 θέσεις για cargo ποδήλατα. Θα υπάρχουν επίσης 40.000 θέσεις στάθμευσης σε σιδηροδρομικούς σταθμούς. Παράλληλα προβλέπει χρηματοδοτικά κίνητρα προς ιδιώτες για κατασκευή επί πλέον 50.000 θέσεων στάθμευσης.

Η Αθήνα με πολύ υποτονικούς ρυθμούς

Με υποτονικούς ρυθμούς στο ποδήλατο κινείται η Ελλάδα. Η χώρα έχει ξεκινήσει χρόνια να προωθεί την κίνηση με ποδήλατο, διαφημιστικά ωστόσο, χωρίς να υφίστανται υποδομές. Πρόσφατα υπεγράφη μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του υπουργείου Μεταφορών και Τουρισμού και της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος για την προώθηση της χρήσης του ποδηλάτου.

Στο αντίποδα από την Αθήνα η Αλεξανδρούπολη. Ο δήμαρχος της πρωτεύουσας του Έβρου έχει κατασκευάσει πλήρες συνδυασμένο δίκτυο ποδηλατοδρόμου που συνδέει όλη την πόλη. Άλλες πόλεις είναι τα Τρίκαλα, η Κομοτηνή.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr