NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

Η Apple διατηρεί την πρωτιά στα παγκόσμια brand - Επικράτηση της τεχνολογίας

Η Apple διατηρεί την πρωτιά στα παγκόσμια brand - Επικράτηση της τεχνολογίας

​Η Apple διατήρησε την πρώτη θέση για ένατη συνεχή χρονιά στη λίστα της Interbrand με τα κορυφαία παγκόσμια brand για το 2021.

Ωστόσο, η Tesla παρουσίασε την μεγαλύτερη άνοδο, με 184 τοις εκατό αύξηση της αξίας της, φτάνοντας στα 36,270 εκατομμύρια δολάρια και την 14η θέση.

Η συνδυασμένη αξία των 100 κορυφαίων εμπορικών σημάτων αυξήθηκε από 2.326.491 εκατομμύρια δολάρια το 2020 σε 2.667.524 εκατομμύρια δολάρια το 2021 – ένα άλμα σχεδόν 15 τοις εκατό.

Η τεχνολογία παρέμεινε ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος, πολύτιμος και κορυφαίος κλάδος. Οι τρεις κορυφαίες μάρκες –Apple, Amazon (αξίας 249.249 εκατ. δολάρια) και Microsoft (210.191 εκατομμύρια δολάρια)– αποτέλεσαν το 62,3 τοις εκατό της συνολικής αξίας των 10 κορυφαίων brand.

Εκτός από την Apple, την Amazon και τη Microsoft, στα 10 top brands εντοπίζονται οι Google (196.811 εκατομμύρια δολάρια), Samsung (74.635 εκατομμύρια δολάρια), Coca Cola (57.488 εκατομμύρια δολάρια), Toyota (54.107 εκατομμύρια δολάρια), Mercedes-Benz (50.866 εκατομμύρια δολάρια), McDonald's (45.865 εκατομμύρια δολάρια) και Disney (44.183 εκατομμύρια δολάρια).

Η Sephora -η πολυεθνική εταιρεία προϊόντων ομορφιάς και μόδας- είναι η μόνη νεοεισερχόμενη φέτος, με την αξία της στα 4,628 εκατ. δολάρια.

Με την είσοδο της Sephora, ο όμιλος LVMH έγινε ο πρώτος που έχει πέντε brands στη συγκεκριμένη λίστα - Louis Vuitton στην 13η θέση, Dior (77), Tiffany and Co (92), Hennessy (95) και Sephora (100).

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr