NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Διεθνή
ανάγνωση

Η Renfe ανεβάζει ταχύτητα για να περάσει την Eurostar

Η Renfe ανεβάζει ταχύτητα για να περάσει την Eurostar

Renfe εναντίον Eurostar. Κάποτε θα ακούγονταν σενάριο επιστημονικής φαντασίας, σήμερα είναι πραγματικότητα. Οι ισπανικοί σιδηρόδρομοι ανεβάζουν ταχύτητα και ετοιμάζουν σχέδιο για να ανταγωνιστούν τους συρμούς της Eurostar.

Το σχέδιο σε πρώτη φάση περιλαμβάνει την τροχοδρόμηση συρμού υψηλών ταχυτήτων που θα συνδέει μέσω του Τούνελ την πόλη του φωτός -το Παρίσι- με την πρώην οικονομική πρωτεύουσα της Ευρώπης -το Λονδίνο.

Πρόκειται για μία απόφαση που σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας θα αποφέρει κερδοφορία και νέες προοπτικές στις μεταφορές. Στο χρονικό της απόφασης αυτής η διαθεσιμότητα των slot και η επάρκεια στις υποδομές του Eurotunnel να τροχοδρομηθούν συρμοί πολύ υψηλών ταχυτήτων. Σημαντική επίσης είναι οι προοπτικές ανάπτυξης που έδειξε ότι έχει η γραμμή αυτή στην διάρκεια της πανδημίας.

Κατά τα στοιχεία του 2019 η επιβατική κίνηση στη γραμμή Παρίσι - Λονδίνο έφτασε τα εννέα εκατομμύρια ταξιδιώτες. Εξ αυτών, οι επτά εκατομμύρια επιβάτες μετακινήθηκαν με το Eurostar το οποίο συνδέει τις δύο πόλεις σε δύο ώρες και δώδεκα λεπτά.

Μπαίνει με επτά συρμούς

Η Renfe σχεδιάζει να «εμφανιστεί» αρχικά με τουλάχιστον επτά τραίνα και ανάλογα με τις οικονομικές αποδόσεις της γραμμής, μετά από τέσσερα χρόνια, σε δεύτερη φάση θα ανακοινώσει τα σχέδια της για νέες επενδύσεις.

Η δεύτερη φάση των επενδυτικών σχεδίων της σε γενικές γραμμές περιλαμβάνει υπηρεσίες προς νέους προορισμούς στη Γαλλία και διεθνώς.

Η Renfe κατά τη δεύτερη επενδυτική φάση αναμένει να ενισχύσει τη φήμη της, έχοντας προσθέσει και άλλους συρμούς που θα συνδέουν το Λονδίνο με το Παρίσι.

Εξασφάλισαν τα εχέγγυα

Ήδη οι Ισπανοί έχουν εξασφαλίσει την συνεργασία της Getlink -της ισπανικής εταιρείας υπεύθυνης για την καλή λειτουργία του τούνελ, της HS1 ιδιοκτήτη και συντηρητή της γραμμής των 109 χιλιομέτρων μεταξύ του Channel tunnel και της St Pancras International στο Λονδίνο.

Προσώρας η Renfe δεν έχει ανακοινώσει την ακριβή ημερομηνία έναρξης των δρομολογίων.

Οι Γάλλοι συνάδελφοι της SNCF -οι οποίοι κατέχουν το 55% του μεριδίου της Eurostar International Limited- ήδη λειτουργούν στην ισπανική σιδηροδρομική αγορά από τον περασμένο Μάιο με τη γραμμή χαμηλού κόστους Ouigo line που συνδέει την Μαδρίτη με την Βαρκελώνη, μία επένδυση ύψους 600 εκατομμυρίων ευρώ.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr