Facebook: Τέλος η στόχευση βάσει «ευαίσθητων» θεμάτων
11/11/2021 | 12:21
08/08/2025 | 11:14
Το Facebook ανακοίνωσε ότι δεν θα επιτρέπει πλέον στους διαφημιστές να στοχεύουν χρήστες με βάση δυνητικά «ευαίσθητα» θέματα όπως η υγεία, ο σεξουαλικός προσανατολισμός ή οι θρησκευτικές και πολιτικές πεποιθήσεις.
«Η απόφαση για την κατάργηση αυτών των επιλογών λεπτομερούς στόχευσης δεν ήταν εύκολη και γνωρίζουμε ότι αυτή η αλλαγή μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες επιχειρήσεις και οργανισμούς», έγραψε η εταιρεία σε μια ανάρτηση ιστολογίου, λέγοντας ότι τα στοιχεία από ειδικούς και άλλους ενδιαφερόμενους συνέβαλαν στην απόφασή της.
Τα κέρδη από διαφημίσεις είναι η κύρια πηγή εσόδων του Facebook, επομένως οποιαδήποτε σημαντική αλλαγή στην πολιτική διαφημίσεων μπορεί να έχει σημαντικές επιπτώσεις.
Το Facebook μπορεί να στοχεύσει χρήστες με βάση τις πληροφορίες που παρέχονται στο προφίλ τους, όπως η ηλικία, η τοποθεσία ή το φύλο τους. Ωστόσο, η πλατφόρμα δεν κατέστησε ποτέ δυνατή τη στόχευση ατόμων με βάση τον σεξουαλικό προσανατολισμό που αναφέρεται στο προφίλ τους, δήλωσε εκπρόσωπος.
Αντίθετα, η διαφήμιση που θα καταργηθεί αναφέρεται σε διαφημίσεις που προβάλλονται με βάση τις κατηγορίες ενδιαφέροντος του προφίλ.
Το Facebook εκχωρεί αυτές τις κατηγορίες ενδιαφερόντων στο προφίλ με βάση τη δραστηριότητά του χρήστη. Με βάση τον τρόπο με τον οποίο αλληλοεπιδρά κάποιος με το περιεχόμενο του Facebook, ενδέχεται να εκχωρηθούν κατηγορίες που το Facebook θα αποκαλούσε «ευαίσθητες».
Σχολιάστε