NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών
ανάγνωση

Value driven strategy - 10 & 20 Δεκεμβρίου (14:30- 17:30)

Value driven strategy - 10 & 20 Δεκεμβρίου (14:30- 17:30)

Τι δίνει αξία στον πελάτη, πως ποσοτικοποιούμε την αξία και πώς την παρουσιάζουμε σε μακροπρόθεσμη βάση; - Live Online Training - Value Driven Strategy - Στρατηγική πώλησης οφελών αξίας (6 ώρες) - 10 & 20 Δεκεμβρίου 2021 (14:30- 17:30).

Στις 10 & 20 Δεκεμβρίου θα υλοποιηθεί στην ελληνική γλώσσα το VALUE DRIVEN STRATEGY, το 1ο live online πρόγραμμα της σειράς STRATEGIC SELLING από τη Συμβουλευτική εταιρία Secret Key, δίνοντας τη δυνατότητα στο στελεχιακό δυναμικό των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς να αναβαθμίσουν τις Strategic Selling δεξιότητές τους και να λάβουν εργαλεία και επιτυχημένες πρακτικές ώστε να καταστήσουν τον οργανισμό τους «προμηθευτή επιλογής» για τους πελάτες τους.

Μέσα από το πρόγραμμα Value Driven Selling οι συνεργάτες των πωλήσεων θα μάθουν να:

  1. Κατανοούν τι δίνει αξία στον πελάτη καθώς μαθαίνουν να αναγνωρίζουν «ευκαιρίες» που δίνουν «αξία» στον πελάτη. Μαθαίνουν πως να δημιουργούν «προκαταρκτικές ερωτήσεις» για να αναγνωρίζουν επιχειρηματικά θέματα της περιόδου, τάσεις που επηρεάζουν την επιχείρηση, προβλήματα & προκλήσεις αλλά και τους στόχους και τις ανάγκες της περιόδου στο περιβάλλον του πελάτη. Παράλληλα, μαθαίνουν να διερευνούν μέσα από «ερωτήσεις ποσοτικής εκτίμησης» ενεργοποιώντας τον πελάτη να υπολογίσει και να μοιραστεί γεγονότα, αριθμούς, χρόνο και άλλα ποσοτικά μεγέθη. Όλα αυτά τα στοιχεία θα βοηθήσουν τον πωλητή να ποσοτικοποιήσει στη συνέχεια την αξία της λύσης που προτείνει. Αυτό που μας απασχολεί σε αυτό το στάδιο είναι «Πόσο χρόνο & χρήμα επενδύει τώρα ο πελάτης μέσα από τις τρέχουσες λύσεις ή προϊόντα που χρησιμοποιεί;» Στη συνέχεια οι πωλητές επεξεργαζόνται τον αντίκτυπο της δικής τους λύσης στον πελάτη. «Τι θα προσέφερε & πόση αξία θα έδινε η δική μας λύση στον πελάτη;» «Ποιες θα είναι οι συνέπειες για τον πελάτη αν δεν υιοθετήσει τη λύση που προτείνουμε ή αν δεν επιλέξει τα δικά μας προϊόντα και / ή υπηρεσίες;»
  2. Αποδεικνύουν την αξία της λύσης τους στον πελάτη. Οι πωλητές εκπαιδεύονται σε διαδοχικούς δείκτες απόδειξης της αξίας, όπως δείκτες αποθεμάτων, χρημάτων, χρόνου, ανθρώπων, ακίνητης περιουσίας, ικανοτήτων.. Μαθαίνουν να ποσοτικοποιούν προσπαθώντας να μετρήσουν σε τελικά κέρδη ή απώλειες σε € (bottom line αποτελέσματα). Κατ' επέκταση τα επιχειρήματά τους τα εστιάζουν σε παράγοντες όπως: η αύξηση κέρδους, η μείωση λειτουργικών δαπανών, η αύξηση της παραγωγικότητας. Τα στοιχεία που φέρνουν όταν παρουσιάζουν τη λύση στον πελάτη σε μεγάλο βαθμό περιέχουν αριθμούς, ποσοστά, ημέρες, τόνους, εκατοστά, χρήματα και άλλα μετρήσιμα μεγέθη (π.χ. θα επιτύχετε 20.000€ απόδοση από τον χρόνο που εξοικονομήσατε).
  3. Παρουσιάζουν στον πελάτη με γνώμονα «την αξία». Οι πωλητές μαθαίνουν να συνδέουν μεταξύ τους επιμέρους υπηρεσίες ή οφέλη για να δημιουργήσουν ακόμη μεγαλύτερο όφελος. Προσπαθούν να ποσοτικοποιήσουν τη συνολική τους συνεισφορά στον πελάτη, έχοντας πρώτα μετρήσει κάθε είδος αξίας χωριστά. Προσθέτουν τα επιμέρους είδη αξίας για να αναδείξουν στην παρουσίασή τους το συνολικό ποσό οφελών. Τέλος, οι πωλητές μαθαίνουν να προβάλουν την αξία σε μια ευρύτερη χρονική περίοδο στο μέλλον, ειδικά στις περιπτώσεις που παρέχονται στον πελάτη συνεχόμενα οφέλη.

H συμμετοχή στα εκπαιδευτικά προγράμματα STRATEGIC SELLING δίνει στους συμμετέχοντες την σφραγίδα πιστοποίησης της βραβευμένης πολυεθνικής εταιρίας PORTER HENRY & CO (USA), της οποίας αποκλειστικός Regional Partner σε Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία και Βαλκάνια είναι η SECRET KEY.

Επικοινωνήστε μαζί μας στη SECRET KEY (info@secretkey.gr, τηλ.2106096921, 2106096926) για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τους στόχους και το περιεχόμενο κάθε προγράμματος Strategic Selling.

Μπορείτε απευθείας να συμπληρώσετε τη φόρμα συμμετοχής σας εδώ Secret Key - Athens Customer Experience Academy.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr