NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

Η Black Friday 2021 δεν απογειώθηκε φέτος

Η Black Friday 2021 δεν απογειώθηκε φέτος

Συγκρίνοντας το 2021 με το 2020, σημαντική πτώση σε διεθνές επίπεδο, τόσο σε πωλήσεις όσο και στη συνολική δραστηριότητα στο online εμπόριο, κατέγραψαν τα ηλεκτρονικά καταστήματα με βάση την πλατφόρμα Socital.

Σύμφωνα με τα στοιχεία των εκατοντάδων πελατών της ελληνικής Startup, σε περισσότερες από 60 χώρες και πάνω από 15 εκατομμύρια συναλλαγές, υπήρξε μείωση σε σχέση με το 2020 και μικρή αύξηση της τάξης του 10% σε σχέση με το 2019.

Socital_black_friday_2021.jpg?mtime=20211203133451#asset:314394

Όπως όλα δείχνουν οι πωλήσεις κατά την Black Friday είδαν μια κορύφωση διαδικτυακά την περσινή χρονιά, πιθανότητα λόγω των παγκόσμιων lockdown που οδήγησαν τους καταναλωτές σε διαδικτυακές αγορές. Φέτος, έχοντας τις επιλογές της φυσικής παρουσίας, το online traffic μειώθηκε συγκριτικά με πέρυσι.

Παράλληλα η χρονική διάρκεια της “Black Friday” ήταν ελαφρώς μικρότερη συγκριτικά με πέρυσι, αν και παρέμεινε μεγαλύτερη από το 2019, οπότε όλα δείχνουν ότι παγιώνεται μια περίοδος εκπτώσεων και όχι μόνο μια ημέρα.

Η οργανική επισκεψιμότητα από την Google είχε ως αποτέλεσμα το υψηλότερο ποσοστό πωλήσεων, με τη διαφήμιση μέσω Facebook Ads να έρχεται δεύτερη. Επιπλέον, πολύ σημαντικές ήταν οι προσφορές στην αρχική σελίδα, καθώς τουλάχιστον 2 στους 5 έτρεξαν pre-sign up καμπάνιες με popups.

Λόγω της συνεχιζόμενης πανδημίας και των περιορισμών στις αγορές, φέτος μάλιστα σημειώθηκαν κάποιες αξιοσημείωτες διαφορές. Συνολικά, τα ηλεκτρονικά καταστήματα έτρεξαν μεγαλύτερες σε διάρκεια “pre sign-up” καμπάνιες, ξεκινώντας έως και δύο εβδομάδες νωρίτερα. Με μια μέση διάρκεια 8 ημερών περισσότερο από το συνηθισμένο, ελαφρώς λιγότερο σχετικά με το 2020 όπου η μέση διάρκεια έφτασε τις 10 ημέρες, δίνοντας περισσότερο χρόνο για να δημιουργήσουν προσδοκίες, να συλλέξουν δυνητικούς πελάτες και να αυξήσουν τις τελικές πωλήσεις λόγω εκπτώσεων της Black Friday.

“Η Black Friday για ακόμη μια χρονιά μετατρέπεται πλέον από μια ημέρα προσφορών σε μια ολόκληρη εποχή, καθώς φέτος οι προσφορές έτρεξαν για πάνω από 8 ημέρες όπως και την περσινή χρονιά όπου έφτασαν τις 10 ημέρες,” σχολιάζει σχετικά η κα. Εύη Κουκορέμπα, Customer Relationships Director της Socital.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr