NEWSFLASH...
The Unkeeper
ανάγνωση

The Unkeeper: Ζήτω το… streaming

The Unkeeper: Ζήτω το… streaming

Ο Έλληνας τηλεθεατής ζει στιγμές απίστευτες με την είσοδο των streaming στην Ελλάδα. Έχουμε και λέμε:

  • Netflix κυρίαρχος αυτή τη στιγμή σε συνδρομές, φήμη και, κυρίως, πρόγραμμα.
  • ERTFLIX η ελληνική απάντηση του ελληνικού δημοσίου που, με την κίνηση του free, χωρίς συνδρομή, έχει κερδίσει πολλούς πόντους και είναι μπροστά και για το πλούσιο πρόγραμμα, όσο και για το αρχείο του.
  • Η είσοδο της streaming πλατφόρμας Disney+ στην ελληνική αγορά με την ανακοίνωση μέσω social media να λέει: «Είναι επίσημο, το Disney+ έρχεται στην Ελλάδα το καλοκαίρι! Ετοιμαστείτε για streaming αγαπημένων ιστοριών Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic και πολλά άλλα...» Μπορεί να στριμώξει το NETFLIX, αλλά θα χρειαστεί πολύ δρόμο.
  • HBO Max μέσω της Vodafone TV, χωρίς μεγάλο εκτόπισμα, αν και με πολύ καλό πρόγραμμα. Πριν λίγο η Warner ανακοίνωσε ότι στην Ελλάδα θα αργήσει να έρθει ή καλύτερα δεν είναι από τις πρώτες χώρες.
  • Η πλατφόρμα EON της Nova, αφού τα έκανε μαντάρα στην αρχή, μπερδεύοντας τους τηλεθεατές τι ακριβώς είναι, έριξε πολλά λεφτά στη διαφήμιση, αλλά το αποτέλεσμα πενιχρό. Κανείς δεν ξέρει τι πρόγραμμα έχει!
  • Η Cosmote TV επένδυσε στο ελληνικό ποδόσφαιρο και της βγαίνει.
  • Η Amazon - Prime Video και η Apple TV έχουν το δικό τους κοινό και στηρίζεται μόνο στις ταινίες και τις σειρές.
  • Τέλος το CINOBO έχει φανατικούς σινεφίλ και ως εκεί.

Το ερώτημα, σε ποια πλατφόρμα να πρωτοδώσουμε τη συνδρομή μας.

Έξυπνη κίνηση. Τα «Νεοκλασικά», εκπομπή που θα ενταχθεί σύντομα στο πρόγραμμα του Alpha, στην οποία παλιές θεατρικές ιστορίες που γνώρισαν επιτυχία στον κινηματογράφο, θα διασκευαστούν από καταξιωμένους και ανερχόμενους ηθοποιούς των ημερών μας. Μερικά από τα έργα που θα αναβιώσουν είναι τα «Ούτε γάτα ούτε ζημιά», «Ο φίλος μου ο Λευτεράκης», «Μιας πεντάρας νιάτα», «Ο εμίρης και ο κακομοίρης», «Η κόμισσα της φάμπρικας», «Οι κληρονόμοι», «Δελησταύρου και υιός», «Η βίλα των οργίων», «Μια Ιταλίδα από την Κυψέλη» και πολλά ακόμη.

Από καραμπόλες στα media άλλο καλό. Φεύγει ο Γιώργας από το liberal και πάει στον Κουρτάκη, που ετοιμάζει οικονoμικό ένθετο για να το αναλάβει.

Ο Μίχαλος από την 24 media της λέει γεια και θα ασχοληθεί μόνο με το δικό του site και τα άλλα επικοινωνιακά.

Από την 24 media οριστικό διαζύγιο και η Huff post που την αναλαμβάνει ο εφοπλιστής Πάρης Πέτρου ο οποίος έχει και το dikastiko.gr. Διευθυντής ο Αντώνης Φουρλής.

Το pod.gr του Θεοδωράκη στον όμιλο Βαρδινογιάννη. Πειθώ που την έχει να πείθει τους επιχειρηματίες;

Δεν είναι στην ίδια κατεύθυνση η προσπάθεια να πείσουν τον Μανώλη Κοττάκη να μπει σχολιαστής στον ALPHA TV, ο οποίος είναι διευθυντής της εφημερίδας Εστία.

Ο Φώτης Νάκος από το skai.gr στα site του Χρηστάκου, dikaiologitika και news4health, ενώ ετοιμάζει και άλλα.

Συντηρούνται οι φήμες για έντυπη έκδοση από τον Παναγιωτάκη του action24 και τον όμιλο newsbοmb στον οποίο όδευσε ο Στέλιος Σοφιανός.

Το πρωινό του Σαββατοκύριακου δύο είναι οι κυρίαρχοι στην τηλεθέαση. Ο Νίκος Μάνεσης στον ALPHA και το πρωινό δίδυμο Ντίνος Σιωμόπουλος και Στέλλα Γκατωνά στο MEGA. Από κοντά και η Φαίη Μαυραγάνη στο OPEN. O Αυτιάς πια έχει χάσει προ πολλού την προτίμηση του κοινού, δεν φαίνεται να θέλει να αλλάξει.

Καραμπόλες στελεχών και στη διαφήμιση, οι οποίες και δεν ανακοινώνονται. Να είναι καλά τα SoMe.

Ο Κοψιδάς από την V+O στην Grey Tribe. Έξυπνη κίνηση διότι pr τμήμα είχαν και ήταν σαν να μην το είχαν. Έμπειρος και ικανός, αρκεί να τον ακούνε.

Παλιά καραβάνα της διαφήμισης ανοίγει wine bar στο Σύνταγμα. Not bad.

Ζορίζουν τα πράγματα στην Ευρώπη, διότι δίνεται πράσινο φως από τους ευρωβουλευτές για την έναρξη διαπραγματεύσεων με τα κράτη μέλη, με στόχο να θεσπιστούν κανόνες για τις μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες όπως Google, Amazon, Apple, Microsoft και Facebook και τα όρια δράσης τους στην ΕΕ. Η πρόταση σχετικά με τη θέσπιση της νομοθετικής πράξης για τις ψηφιακές αγορές απαγορεύει ορισμένες πρακτικές που εφαρμόζουν οι μεγάλες πλατφόρμες, όταν αυτές δρουν με την ιδιότητα του «ρυθμιστή πρόσβασης» στην αγορά. Δίνει επίσης τη δυνατότητα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή να διενεργεί ελέγχους στην αγορά και να επιβάλλει κυρώσεις στις επιχειρήσεις που δεν συμμορφώνονται με τους κανόνες. Το τι lobbying έπεσε και τι χρήμα μοιράστηκε δεν λέγεται.

Έξυπνο βίντεο στο tiktok αλλά και σε όλες στις πλατφόρμες για την διαφήμιση της τηλεοπτικής εκπομπής The Tonight Show Jimmy Fallon. Τα πράγματα κλιμακώνονται γρήγορα όταν ο Jimmy πέφτει στον #BradPitt σε ένα εστιατόριο και αρχίζουν να στέλνουν δωρεάν πιάτα ο ένας στον άλλον. #FallonFlashback. Όταν ο πελάτης έχει χρήμα...

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr