Έρευνα: Οι πολυεθνικές υπερβάλλουν στους στόχους τους για το κλίμα
07/02/2022 | 16:07
08/08/2025 | 12:25
Σύμφωνα με μελέτη, οι δεσμεύσεις για το κλίμα των μεγαλύτερων εταιρειών του κόσμου στοχεύουν σε μείωση των απόλυτων εκπομπών άνθρακα κατά 40%, κατά μέσο όρο, όχι κατά 100%, όπως υποδεικνύεται από τους στόχους τους για «καθαρό μηδέν».
Η ανάλυση, που δημοσιεύθηκε από τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς NewClimate Institute και Carbon Market Watch, αφορά στις βασικές δεσμεύσεις για το κλίμα μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών.
Η μελέτη αξιολόγησε τη διαφάνεια καθεμιάς από τις δεσμεύσεις των εταιρειών για το κλίμα και τους έδωσε μια βαθμολογία «ακεραιότητας». Τις βαθμολόγησε βάσει κριτηρίων, όπως των κλιματικών στόχων, της αντιστάθμισης που σχεδίαζαν να χρησιμοποιήσουν και της αξιοπιστίας αυτών.
Σύμφωνα πάντα με τις συγκεκριμένες μελέτες, η Amazon, η Google και η Volkswagen είναι μεταξύ των γνωστών brands που διαπιστώθηκε ότι είχαν χαμηλή ακεραιότητα στους καθαρούς μηδενικούς στόχους τους, ενώ η Unilever, η Nestle και το BMW Group βρέθηκαν να έχουν πολύ χαμηλή ακεραιότητα.
Καμία από τις μεγάλες πολυεθνικές δεν βρέθηκε να έχει υψηλή ακεραιότητα στο σύνολο. Η Maesrk βρέθηκε στην κορυφή με «λογική ακεραιότητα», σύμφωνα με την έκθεση, ακολουθούμενη από την Apple, τη Sony και τη Vodafone με μέτρια ακεραιότητα.
Σχολιάστε