Επιχειρηματικά Νέα

Νέο έργο πληροφορικής ανέλαβε η Q&R από την ΚτΠ για το Υπουργείο Εξωτερικών

Κοινοποιήστε

Σχολιάστε

Διαβάζεται σε 2 λεπτά

Νέο έργο πληροφορικής ανέλαβε η Q&R από την ΚτΠ για το Υπουργείο Εξωτερικών

​Την υλοποίηση του έργου «Μετασχηματισμός Διαδικασιών Προξενικών Υπηρεσιών» του Υπουργείου Εξωτερικών, ανέλαβε η Ένωση Εταιρειών «VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ Α.Ε.Ε.Τ. - QUALITY & RELIABILITY A.E.» από την Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ), συνολικού προϋπολογισμού 3.911.290,32 € πλέον ΦΠΑ. Στην Ένωση η Q&R συμμετέχει με 51% και η Vodafone με 49%.

Αντικείμενο του έργου είναι ο μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών που παρέχονται από τις Προξενικές Αρχές του υπουργείου παγκοσμίως με στόχο αφενός:

  • την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και αφετέρου
  • την διεκπεραίωση αιτημάτων χωρίς την φυσική παρουσία των πολιτών για αιτήματα σχετικά με: Πιστοποιητικά, Ληξιαρχικές πράξεις , Διαβατήρια , Στρατολογικά, Πληρεξούσια, Μετοικεσίες, Φορολογικά , κ.α.

Με το έργο αυτό αναμένεται να επιτευχθεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός των Προξενικών Διαδικασιών αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής όπως.

  • υπηρεσίες εικονικής υποβοήθησης (virtual assistant),
  • χρήση τεχνικής νοημοσύνης
  • ψηφιακή υποβολή εγγράφων και
  • διασύνδεση με ψηφιακές πλατφόρμες της Γενικής Κυβέρνησης.

Οι υποστηριζόμενες διαδικασίες θα προσφέρονται σε 24ωρη βάση σε 19 διαφορετικές γλώσσες, μεταξύ των πολιτών με τις Προξενικές Αρχές προσφέροντας:

  • Απαντήσεις σε ποικίλα καθημερινά ερωτήματα των πολιτών
  • Οδηγίες για την διεκπεραίωση ερωτημάτων – αιτημάτων μέσω εικονικού βοηθού
  • Ψηφιοποίηση της διαδικασίας υποβολής αιτημάτων
  • Προσδιορισμός ημέρας και ώρας παραλαβής αιτούμενων εγγράφων στις περιπτώσεις που απαιτείται ταυτοπροσωπία
  • Ηλεκτρονική πληρωμή των προξενικών τελών από τους πολίτες για τις διοικητικές πράξεις των Αρχών.

Το έργο αναβαθμίζει το επίπεδο υπηρεσιών που παρέχει Υπουργείο Εξωτερικών με την:

  • Ανάδειξη του ΥΠΕΞ ως οργανισμού που παρέχει ουσιαστική και άμεση πληροφόρηση και υποστήριξη σε αιτήματα πολιτών.
  • Ταχύτητα πληροφόρησης και διεκπεραίωσης συναλλαγών των ενδιαφερομένων
  • Βελτίωση εικόνας του ΥΠΕΞ
  • Παροχή δυνατότητας on line λήψης δεδομένων από τις Κεντρικές Υπηρεσίες
  • Επίτευξη αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης και των παρεχόμενων υπηρεσιών
  • Βελτίωση επιχειρησιακής λειτουργίας των Προξενικών Αρχών
  • Εξοικονόμηση λειτουργικού κόστους
  • Επίτευξη υψηλού βαθμού τυποποίησης, ακρίβειας, ποιότητας και ταχύτητας εξυπηρέτησης

Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου είναι 24 μήνες.