NEWSFLASH...
Καινοτομία & Τεχνολογία
ανάγνωση

Σπάνε τα ρολόγια: Θα ξοδέψουμε πάνω από 12 τρισ. ώρες online το 2022

Σπάνε τα ρολόγια: Θα ξοδέψουμε πάνω από 12 τρισ. ώρες online το 2022

Αυξάνονται οι χρήστες κινητών τηλεφώνων​, οι χρήστες του διαδικτύου και οι ώρες που ξοδεύουμε online, για ψυχαγωγία, ενημέρωση, ψώνια ή ακόμη και για λόγους εργασίας.

Σύμφωνα με το Digital 2022 Global Overview Report, που δόθηκε πρόσφατα στη δημοσιότητα, πάνω από τα δύο τρίτα (67,1 τοις εκατό) του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί πλέον κινητό τηλέφωνο, με τους μοναδικούς χρήστες να φθάνουν τα 5,31 δισεκατομμύρια στις αρχές του 2022. Το παγκόσμιο σύνολο αυξήθηκε κατά 1,8 τοις εκατό τον περασμένο χρόνο, με 95 εκατομμύρια νέους χρήστες κινητής τηλεφωνίας σε σύγκριση με την ίδια περίοδο, την περασμένη χρονιά.

Οι χρήστες του διαδικτύου έφτασαν στα 4,95 δισεκατομμύρια στις αρχές του 2022, με τη διείσδυση του internet να ανέρχεται στο 62,5% του συνολικού πληθυσμού του πλανήτη. Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι χρήστες αυξήθηκαν κατά 192 εκατομμύρια (+4,0%) τον περασμένο χρόνο, αλλά οι περιορισμοί στην έρευνα και τη δημοσίευση σχετικών αναλύσεων λόγω του COVID-19 σημαίνουν ότι οι πραγματικές τάσεις ανάπτυξης μπορεί να είναι σημαντικά υψηλότερες.

Την ίδια στιγμή, υπάρχουν 4,62 δισεκατομμύρια χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε όλο τον κόσμο. Αυτός ο αριθμός είναι ίσος με το 58,4 τοις εκατό του συνολικού πληθυσμού του πλανήτη, αν και σημειώνεται ότι οι «users» των social μπορεί να μην αντιπροσωπεύουν μοναδικά άτομα. Οι παγκόσμιοι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν αυξηθεί κατά περισσότερο από 10 τοις εκατό μέσα στους τελευταίους 12 μήνες, με 424 εκατομμύρια νέους να μπαίνουν στο σύνολο το 2021.

Όσον αφορά στις «αγαπημένες» πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως, τα τελευταία στοιχεία αποκαλύπτουν ότι το Instagram έχει πλέον ξεπεράσει το Facebook. Ωστόσο, η διαφορά είναι μικρή, καθώς 14,8 τοις εκατό των παγκόσμιων χρηστών του Διαδικτύου αναγνωρίζουν το Instagram ως την αγαπημένη τους πλατφόρμα, σε σύγκριση με το 14,5 τοις εκατό για το Facebook. και τα δύο, της μητρικής Meta και του Mark Zuckerberg.

Εντούτοις, είναι μια άλλη πλατφόρμα της Meta, το WhatsApp, που βρίσκεται στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης, με το 15,7 τοις εκατό των χρηστών του διαδικτύου σε ηλικία εργασίας να επιλέγουν τη συγκεκιρμένη εφαρμογή ως την αγαπημένη τους. Παράλληλα, είναι ενδιαφέρον ότι το WeChat κερδίζει αρκετές ψήφους, φτάνοντας, έτσι, στην τέταρτη θέση σε παγκόσμιο επίπεδο, αν και το ότι 99% των ψήφων προέρχονται από χρήστες στην ηπειρωτική Κίνα.

Την ίδια στιγμή, μπορεί να αποτελεί έκπληξη ότι το TikTok κερδίζει μόλις το 4,3 τοις εκατό των συνολικών ψήφων. Αυτό δεν αντικατοπτρίζει τον ενθουσιασμό που φαίνεται πως υπάρχει γύρω από τη συγκεκριμένη υπηρεσία, αλλά αξίζει να σημειωθεί ότι ο αριθμός των ατόμων που το επιλέγουν ως την αγαπημένη τους πλατφόρμα έχει αυξηθεί κατά 71% τις τελευταίες 90 ημέρες, ενώ και το συνολικό μερίδιο ψήφων έχει αυξηθεί κατά 180 μ.β. σε μόλις 3 μήνες.

Από την άλλη, αν υποθέσουμε ότι ο μέσος άνθρωπος κοιμάται για περίπου 7 έως 8 ώρες την ημέρα, ο τυπικός χρήστης του Διαδικτύου ξοδεύει πλέον περισσότερο από το 40 τοις εκατό της ζωής του, όσο είναι ξύπνιος, στον παγκόσμιο ιστό. Ο χρόνος που αφιερώνουμε στο διαδίκτυο συνεχίζει επίσης να αυξάνεται, με τον ημερήσιο μέσο όρο να αυξάνεται κατά 4 λεπτά την ημέρα (+1,0 τοις εκατό) τον περασμένο χρόνο.

Συνολικά, τα πιο πρόσφατα στατιστικά δείχνουν ότι ο κόσμος θα περάσει περισσότερες από 12,5 τρισεκατομμύρια ώρες online μόνο το 2022. Οι Νοτιοαφρικανοί περνούν πλέον τον μεγαλύτερο χρόνο στο διαδίκτυο κάθε μέρα, με τους χρήστες του διαδικτύου σε ηλικία εργασίας της χώρας να λένε ότι ξοδεύουν κατά μέσο όρο 10 ώρες και 46 λεπτά χρησιμοποιώντας συνδεδεμένη τεχνολογία κάθε μέρα.

Στο άλλο άκρο της κλίμακας, οι Ιάπωνες χρήστες περνούν τον λιγότερο χρόνο κάθε μέρα, με τον εθνικό μέσο όρο τους να βρίσκεται ακόμα κάτω από 4½ ώρες την ημέρα. Είναι, επίσης, ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι η Κίνα βρίσκεται αρκετά πιο κάτω σε αυτές τις κατατάξεις, με τους χρήστες του διαδικτύου της μακρινής χώρας να λένε ότι περνούν κατά μέσο όρο 5 ώρες και 15 λεπτά την ημέρα στο διαδίκτυο.

Με έναν μέσο όρο 2 ωρών και 27 λεπτών την ημέρα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μεμονωμένο μερίδιο του χρόνου που ξοδεύεται, στο 35 τοις εκατό του συνόλου. Ο χρόνος που ξοδεύουμε χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκε και πάλι τον περασμένο χρόνο, κατά 2 λεπτά την ημέρα (+1,4 τοις εκατό). Ωστόσο, το μερίδιο των social στον συνολικό χρόνο έχει μειωθεί ελαφρώς από την έναρξη της πανδημίας. ο κόσμος να αναμένεται πως θα ξοδέψει περισσότερες από 4 τρισεκατομμύρια ώρες στα social το 2022.

Σημειώνεται πως σχεδόν 1 στους 4 χρήστες του Διαδικτύου ηλικίας 16 έως 64 ετών χρησιμοποιεί πλέον τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για δραστηριότητες που σχετίζονται με την εργασία. Παράλληλα, περισσότεροι από 1 στους 4 χρήστες ηλικίας 16 έως 64 ετών (27,6 τοις εκατό) ανακαλύπτουν νέα brands, προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάτι που είναι ελαφρώς μικρότερο από το ποσοστό που το κάνει αυτό μέσω των τηλεοπτικών διαφημίσεων (31,1%).

Ωστόσο, οι μηχανές αναζήτησης εξακολουθούν να είναι η κορυφαία πηγή ανακάλυψης νέων εμπορικών σημάτων για τους χρήστες του διαδικτύου παγκοσμίως, με το 31,7 τοις εκατό του δείγματος να λέει ότι μαθαίνει για νέα brands μέσω μιας διαδικτυακών αναζητήσεων. Εν τω μεταξύ, οι προτάσεις «από στόμα σε στόμα» κατατάσσονται σε επίσης υψηλά επίπεδα για την ανακάλυψη brands.

Τέλος, τα δεδομένα δείχνουν ότι σχεδόν 6 στους 10 χρήστες του διαδικτύου σε ηλικία εργασίας (58,4 τοις εκατό) αγοράζουν πλέον κάτι διαδικτυακά κάθε εβδομάδα, με το ποσοστό αυτό να αυξάνεται καθ' όλη τη διάρκεια του 2021. Παράλληλα, σχεδόν 3 στους 10 (28,3 τοις εκατό) αγοράζουν είδη παντοπωλείου στο διαδίκτυο κάθε εβδομάδα, με τον απόλυτο αριθμό των αγοραστών ειδών παντοπωλείου να αυξάνεται κατά 10 τοις εκατό τους τελευταίους 6 μήνες.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr