NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Salesforce: Η Ελλάδα πρέπει να γίνει ένας κόμβος νέων ψηφιακών ταλέντων

Salesforce: Η Ελλάδα πρέπει να γίνει ένας κόμβος νέων ψηφιακών ταλέντων

​Η Salesforce πραγματοποίησε πρόσφατα το συνέδριο “Salesforce Live: Athens” στο ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental.

Στην εκδήλωση, παρουσιάστηκαν οι λύσεις τεχνολογίας και νέφους (cloud) της Salesforce, δείχνοντας στους παρευρισκόμενους πώς μπορούν να διαχειριστούν επιτυχώς τις εταιρείες τους σε έναν πελατοκεντρικό κόσμο.

Η Salesforce, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, «αναγνωρίζει τη σημασία της Ελλάδας και επενδύει ενεργά σε συνεργάτες και πανεπιστήμια, με στόχο την επιστροφή ταλαντούχων στελεχών στη χώρα, την ανάπτυξη δεξιοτήτων και την επαναφορά των νέων που έχουν αποσυνδεθεί από την αγορά εργασίας. Στο πλαίσιο της ανάπτυξής της στην Ελλάδα, η Salesforce θα συνεχίσει να επενδύει στην υποστήριξη πελατών και συνεργατών, καθώς η προοπτική να γίνει ένας από τους βασικούς παράγοντες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ελλάδας, δίνοντας ώθηση στις επιχειρήσεις και στην πολιτεία να ανακάμψουν και να οικοδομήσουν μια νέα ανθεκτική και βιώσιμη οικονομία και κοινωνία, αποτελεί πρόκληση για την εταιρεία».

«Η Ελλάδα πρέπει να γίνει ένας κόμβος νέων ψηφιακών ταλέντων», δήλωσε ο Robin Fisher, Αντιπρόεδρος της Salesforce για την περιοχή της Μεσογείου, του Ισραήλ, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, «γι' αυτό τον σκοπό συνεργαζόμαστε με πανεπιστήμια και εταίρους, παρέχοντας παράλληλα το Trailhead, τη δωρεάν εκπαιδευτική πλατφόρμα της Salesforce, η οποία είναι προσβάσιμη σε οποιονδήποτε έχει βασικές ψηφιακές γνώσεις».

Η Ελλάδα είναι μία από τις αγορές με την υψηλότερη ετήσια ανάπτυξη στην Ευρώπη. Σύμφωνα με την Ετήσια Οικονομική Έκθεση του IDC, η Salesforce αναμένεται να συμβάλλει στη δημιουργία 9,3 εκατ. νέων θέσεων εργασίας και περισσότερων από 1,6 τρις. δολαρίων σε νέα επιχειρηματικά έσοδα έως το 2026, ενώ το ελληνικό οικοσύστημα πελατών και συνεργατών της Salesforce αναμένεται να δημιουργήσει 6.300 νέες θέσεις εργασίας και σχεδόν 1.9 δις δολάρια σε κύκλο εργασιών μέχρι το 2026.

Το ελληνικό οικοσύστημα της Salesforce, το οποίο περιλαμβάνει εταιρείες και οργανισμούς όπως οι Accenture, Cognity, Deloitte, IBM, Intasoft, KPMG, NetU, Prime Consulting, PwC, Qivos, Robin Consulting, Satori Analytics και TEKA Systems, «αποτελεί ένα κόμβο γεμάτο από ευκαιρίες, ανταλλαγή γνώσης και επιτυχίες σε αυτόν τον, καινούριο, ψηφιακό κόσμο. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, πελάτες της Salesforce μοιράστηκαν με τους συμμετέχοντες το όραμα και την εμπειρία τους, καθώς και το πώς κατόρθωσαν να ξεπεράσουν σημαντικές προκλήσεις που αντιμετώπισαν, αξιοποιώντας την πλατφόρμα της Salesforce, Customer 360».

“Η Salesforce δεν είναι απλά ένα εργαλείο πωλήσεων. Είναι μια πλατφόρμα 360º που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν σωστά με τους πελάτες τους και να πετυχαίνουν τους στόχους τους. Η Salesforce είναι μια αξιόπιστη εταιρεία που λειτουργεί ως front office για οποιασδήποτε επιχείρηση” είπε ο Robin Fisher, τονίζοντας ότι «η πανδημία απέδειξε πως μπορούμε να επιτύχουμε από οπουδήποτε, αφού σε ένα σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον μπορούμε να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας ακόμα και από απόσταση».

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr