Τo GLAMI αναβαθμίζει την εξατομικευμένη εμπειρία αγορών μόδας
31/08/2022 | 13:23
08/08/2025 | 14:50
To GLAMI, με το πιο πρόσφατο online «εργαλείο» του, εγκαινιάζει μία νέα εποχή στις προσωποποιημένες ηλεκτρονικές αγορές μόδας.
Ξεκινώντας με ένα σύντομο κουίζ στην κεντρική σελίδα του GLAMI.gr οι επισκέπτες μπορούν πλέον να επιλέγουν τα αγαπημένα τους brands, τα ιδανικά μεγέθη καθώς και τις στιλιστικές τους προτιμήσεις. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, η πλατφόρμα του GLAMI πραγματοποιεί την αναζήτηση μεταξύ των εκατοντάδων συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων και παρουσιάζει έναν μεγάλο αριθμό εξατομικευμένων προτάσεων με βάση το προσωπικό τους στιλ.
Η τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης που χρησιμοποιεί το GLAMI.gr συμβάλλει στο να τους προσφέρει αυτό που ψάχνουν εύκολα και άμεσα ενώ τους βοηθά να ανακαλύψουν νέες επιλογές χτίζοντας μια δυνατή σχέση εμπιστοσύνης.
Όσο περισσότερο χρησιμοποιεί κανείς το GLAMI, τόσο περισσότερο η πλατφόρμα «προσαρμόζεται» στις προτιμήσεις του και αναγνωρίζει τα ενδιαφέροντά του, παρουσιάζοντάς του μοναδικές επιλογές καταστημάτων και προϊόντων σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.
«Η τεχνολογία του GLAMI.gr, όπως και σε άλλες κορυφαίες πλατφόρμες (Spotify, Netflix) «διαβάζει» τις προτιμήσεις των καταναλωτών και δημιουργεί έναν προσωπικό κατάλογο ειδών μόδας για κάθε επισκέπτη του. Εφόσον με αυτόν τον τρόπο καταφέρουμε να προτείνουμε εκείνα τα κομμάτια που συμφωνούν με το στιλ και τις αναζητήσεις τους, τότε αναμένουμε ότι θα μείνουν μαζί μας και θα επιστρέψουν για να αναζητήσουν περισσότερα. Αυτός είναι ο τρόπος που κινούμαστε προς τη νέα εποχή της υπερ-εξατομικευμένης μόδας», δηλώνει ο Ξενοφών Ελευθεριάδης, Global Communication lead του GLAMI.
Με το νέο αυτό εργαλείο του Fashion Quiz, το GLAMI στοχεύει στο να προσφέρει τα οφέλη της Τεχνητής Νοημοσύνης όχι μόνο στους καταναλωτές αλλά και στους συνεργάτες του καθώς πολλά μικρότερα eshop ενδεχομένως να μην έχουν τη δυνατότητα να επενδύσουν σε τεχνολογίες αιχμής.
Χαρακτηριστικό είναι το GLAMI.gr ξεκίνησε να προτείνει επιλογές με βάση τις αναζητήσεις τους στους επισκέπτες του πριν δύο περίπου χρόνια, με το έσοδο ανά επίσκεψη (Revenue per Session) να αυξάνεται περισσότερο από +10% (στους χρήστες που λάμβαναν προσωποποιημένες προτάσεις). Παράλληλα σημειώθηκε διπλασιασμός στο conversion rate των product clicks όπου είχε επιλεγεί το «μέγεθος».
Σχολιάστε