NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών
ανάγνωση

KEY RETAIL TRENDS: Rethinking CX in the light of new Consumer Lifestyles. Ένα καινοτόμο Workshop από τη Secret Key

KEY RETAIL TRENDS: Rethinking CX in the light of new Consumer Lifestyles. Ένα καινοτόμο Workshop από τη Secret Key

Στις 25 Νοεμβρίου 2022 η διεθνούς φήμης trend forecaster & Σύμβουλος στρατηγικού σχεδιασμού, Elena Marinoni θα είναι προσκεκλημένη της Συμβουλευτικής & εκπαιδευτικής εταιρίας Secret Key, σε ένα online workshop.

Το workshop θα πραγματοποιηθεί στο Digital School Secret Key από 14:00 έως 16:30 και αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει μια εμπνευστική, ψηφιακή περιήγηση (virtual tour) σε διάφορους κλάδους διεθνώς για να ανακαλύψουμε τις πιο σύγχρονες πρακτικές & case studies καινοτομίας, τα οποία οδηγούν τις αλλαγές στο χώρο του Retail & του Customer Experience. Το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει μέσω ομαδικής συνεργασίας την εφαρμογή των ερεθισμάτων που δόθηκαν στο πρώτο μέρος σε συγκεκριμένα Personas καταναλωτών, μέσα από την προσέγγιση του Design Thinking.

Εκπαιδευτικοί Στόχοι /Οφέλη για τους συμμετέχοντες

  • Παρέχει στους συμμετέχοντες μια δυνατή σύνοψη των αναδυόμενων τάσεων που επηρεάζουνπαγκοσμίως την καινοτομία στον χώρο της λιανικής μέσα από διαφορετικούς κλάδους της αγοράς .
  • Εκπαιδεύει τους συμμετέχοντες να εντοπίζουν και να τοποθετούν στo αντίστοιχο πλαίσιο τις σύγχρονες τάσεις λιανικής εντός του εξελικτικού πλαισίου της κουλτούρας κατανάλωσης.
  • Εμπνέει τους συμμετέχοντες να ξανασκεφθούν την εμπειρία των πελατών σε συνέπεια με τις προσδοκίες και τις επιθυμίες των πελατών

Agenda

14:00 - 15:30 Inspirational Virtual Retail Tour

Ενδεικτικές τάσεις & brands που θα αναδειχθούν

  • PopUp & Drop (Case studies: Gucci, Sotheby's, Bulletin)
  • Towards XReality (Case studies: Burberry, Selfridge's, Charlotte Tilbury, Lotte, Nike)
  • Revitalized Travel Retail (Case studies: Buzzfeed, YSL, Shake Shack, Aesop)
  • The Power of Biometrics (WHS, Zippin', Starbucks)

Ενδεικτικές χώρες που θα ενσωματωθούν στο Virtual Tour

Κίνα, Ιταλία, UK, US, Νότιος Κορέα, UAE, Γαλλία

15:30 - 16:30 Ομαδικές εργασίες, συζητήσεις και ανταλλαγή ευρημάτων

Ομαδική δραστηριότητα Design Thinking: Εφαρμογή των τάσεων και των γνώσεων προς την ανάπτυξη συγκεκριμένων χαρακτήρων (New Consumer Personas)

Ποια είναι η Elena Marinoni

Η Elena Marinoni είναι Trend forecaster & Σύμβουλος στρατηγικού σχεδιασμού. Με background στο στρατηγικό σχεδιασμό, έχει πολυετείς συνεργασίες με πολλές πολυεθνικές εταιρίες για να τις βοηθήσει να συντονιστούν με τις εξελίξεις των αναγκών & τις αναδυόμενες τάσεις προκειμένου να υποστηρίξουν χοάνες καινοτομίας, να αναπτύξουν νέα concepts και στρατηγικές marketing & επικοινωνίας. Είναι Head of Trend Research στην Nextatlas, μια trend forecasting πλατφόρμα Artificial Intelligence, η οποία βασίζεται σε μια ροή περιεχομένου που προέρχεται από πλήθος δεδομένων, τα οποία μοιράζονται από τη διεθνή κοινότητα 300k trend setters μέσω των social media. Είναι Καθηγήτρια Trend Forecasting & Στρατηγικής Καινοτομίας στο Πολυτεχνείο του Μιλάνο. Στην πορεία της ανέπτυξε δυνατή εξειδίκευση στα πεδία της μόδας, του σχεδίου, των νέων lifestyles, των προϊόντων πολυτελείας, των τάσεων κατανάλωσης και των πιο σύγχρονων εμπειριών αγοράς λιανικής αλλά και στη στρατηγική τοποθέτησης της μάρκας.

Συνεργάζεται με τη Secret Key από το 2014, τόσο ως ομιλήτρια σε κάθε έκδοση του Athens Customer Experience Festival (2014, 2015, 2017, 2018) με εστίαση στην παρουσίαση των τάσεων κατανάλωσης σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και ως Trainer σε παραμετροποιημένα προγράμματα για την ανάπτυξη δεξιοτήτων Trend Research με στόχο την πυροδότηση στρατηγικής καινοτομίας στους οργανισμούς.

Περισσότερες πληροφορίες και συμμετοχές εδώ, στο email info@secretkey.gr ή στο τηλέφωνο 210 60 96 921.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr