NEWSFLASH...
Καινοτομία & Τεχνολογία
ανάγνωση

Η μόδα είναι πια στο Διαδίκτυο, αυξάνεται η απήχηση των e-shops

Η μόδα είναι πια στο Διαδίκτυο, αυξάνεται η απήχηση των e-shops

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα και ειδικότερα η αγορά προϊόντων μόδας από το διαδίκτυο δεν φαίνεται πως ήταν μια παρόρμηση ή αναγκαιότητα την εποχή της καραντίνας. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες βελτιώνονται και οι σύγχρονοι online προορισμοί για προϊόντα μόδας ήρθαν για να μείνουν...

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως τα μισά ελληνικά eshop μόδας είδαν αύξηση των εσόδων τους το 2022, μια χρονιά που παρά τις εύλογες οικονομικές προκλήσεις δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα και η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα και δρόμους της χώρας ήταν εμφανή.

Η δυναμική μάλιστα της αγοράς μόδας και των eshops που ειδικεύονται φαίνεται πως θα διατηρηθεί και το 2023, κατά τις εκτιμήσεις στελεχών του χώρου.

Σύμμαχος στην ανοδική τροχιά παραμένει σαφώς η τεχνολογία, αποτελώντας το μέλλον του fashion e-commerce, με τα ηλεκτρονικά καταστήματα να κατανοούν πως, επενδύοντας σε τεχνολογικές καινοτομίες, θα είναι σε ισχυρότερη θέση να επιταχύνουν τις δραστηριότητές τους όταν η αβεβαιότητα και η στασιμότητα υποχωρήσουν.


Θετικά μηνύματα το 2022 - ποιες οι εξελίξεις για το 2023

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ετήσια ανασκόπηση του glami.gr, της ειδικής πλατφόρμας αναζήτησης μόδας, το 2022 υπήρξε μία καθοριστική χρονιά για την επάνοδο του fashion e-commerce στη μετά-Cοvid εποχή.

Μπορεί ο πληθωρισμός, οι γεωπολιτικές προκλήσεις και η ενεργειακή κρίση το 2022 να επηρέασαν την καταναλωτική συμπεριφορά, η μείωση της αγοραστικής δύναμης ωστόσο δεν κατάφερε να πλήξει τα ηλεκτρονικά καταστήματα ρουχισμού και υπόδησης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το 56% των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων ανέφερε αύξηση των εσόδων του (συγκριτικά με το 47% στην αντίστοιχη ερώτηση της προηγούμενης χρονιάς).

Μάλιστα σε ποσοστό 43% έκρινε θετικά το 2022 ως προς τα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Ο πληθωρισμός έγινε η κορυφαία πρόκληση για τα ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας, με το αυξημένο κόστος διαφήμισης και τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό να ακολουθούν αμέσως μετά. Η δέσμευση για βιώσιμες πρακτικές και η προσαρμογή στις νομοθετικές αλλαγές βρίσκονται στις τελευταίες προτεραιότητες των επιχειρήσεων.


Αισιόδοξοι οι Έλληνες του κλάδου

Η παγκόσμια βιομηχανία της μόδας ανέκαμψε απότομα το 2021 και κατά το μεγαλύτερο μέρος του 2022. Αλλά στη σημερινή εύθραυστη πραγματικότητα, οι προσδοκίες για συνεχή ανάκαμψη μπορεί να ανατραπούν πολύ γρήγορα.

Σε αντίθεση όμως με το γενικευμένο κλίμα προκλήσεων και ανατροπών οι Έλληνες εκπρόσωποι του κλάδου της ένδυσης και υπόδησης παραμένουν αισιόδοξοι με το 40% να πιθανολογεί ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί ενώ μόλις το 2% πιστεύει ότι θα χειροτερεύσει. Μάλιστα ένα 12% εμφανίζεται βέβαιο ότι θα είναι σίγουρα καλύτερα τα δεδομένα για το 2023.

Αξίζει μάλιστα να σταθεί κανείς στο γεγονός ότι το 50% των e-shop μόδας δηλώνει ότι θα διατηρήσει τις τιμές ίδιες.

Η πλειονότητα των ερωτηθέντων δήλωσε ότι σχεδιάζει να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη και την αύξηση των πωλήσεων σχεδόν ισόποσα.

Για να το εξασφαλίσει αυτό, ένα 37% σχεδιάζει να αυξήσει τις τιμές με την πλειοψηφία, να προβλέπει αύξηση της τάξης του 6 με 10%.

Σύμμαχος στην ανοδική τροχιά παραμένει σαφώς η τεχνολογία, αποτελώντας το μέλλον του fashion e-commerce, με τα ηλεκτρονικά καταστήματα να κατανοούν πως, επενδύοντας σε τεχνολογικές καινοτομίες, θα είναι σε ισχυρότερη θέση να επιταχύνουν τις δραστηριότητές τους όταν η αβεβαιότητα και η στασιμότητα υποχωρήσουν.


... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr