NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Η LG συμβάλει στην επιμήκυνση της ζωής των συσκευών

Η LG συμβάλει στην επιμήκυνση της ζωής των συσκευών

Με αφορμή την Ημέρα του Καταναλωτή που πλησιάζει, η LG Electronics φροντίζει να ικανοποιήσει κάθε ανάγκη κι επιθυμία των καταναλωτών. Η εταιρεία βρίσκεται διαρκώς στο πλευρό του καταναλωτή, όχι μόνο με προτάσεις για προηγμένες συσκευές, αλλά και μέσα από όλο το εύρος του service που παρέχει τόσο σε pre-, όσο και σε after-sales επίπεδο.

Σταθερός της στόχος είναι να συμβάλει στην επιμήκυνση της ζωής των συσκευών, στην εξοικονόμηση χρημάτων από μελλοντικές δαπανηρές επισκευές, καθώς και του χρόνου που αφιερώνει ο καταναλωτής στην εύρεση τεχνικού.

Μέσω της υπηρεσίας επέκτασης εγγύησης LG Premium Care φροντίζει ώστε η επισκευή των συσκευών να γίνεται με αυθεντικά LG ανταλλακτικά, γρήγορα και από τεχνικούς εξουσιοδοτημένους από τη LG.

Για άμεση εξυπηρέτησή, ο καταναλωτής μπορεί να έρθει σε απευθείας επικοινωνία με εκπροσώπους της LG ανά πάσα στιγμή, χάρη στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της εταιρείας, η οποία λειτουργεί καθημερινά, 7 ημέρες την εβδομάδα, όλο το 24ωρο. Ακόμη, η LG παρέχει την ευχέρεια προγραμματισμού κλήσης την ώρα της επιλογής του καταναλωτή με εκπρόσωπο της εταιρείας.

Η επικοινωνία μπορεί να γίνει με όποιον τρόπο επιθυμεί ο ίδιος, είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email, chat, WhatsApp, ακόμα και με ThinQ App message, απευθείας από τη ThinQ εφαρμογή του.

Επίσης, η LG προσφέρει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω telepresence για οποιοδήποτε ζήτημα απασχολεί τον καταναλωτή σχετικά με τις συσκευές του. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι να επιτρέψει την πρόσβαση στην κάμερα του κινητού του και οι εκπρόσωποι της LG μπορούν να παρατηρήσουν μαζί του τη συμπεριφορά της συσκευής, ώστε να προτείνουν λύσεις άμεσα κι αποτελεσματικά.

Εναλλακτικά, εάν το ζήτημα αφορά στη LG τηλεόρασή, ο καταναλωτής μπορεί να επωφεληθεί του Remote Service που παρέχεται από τη LG, δίνοντας πρόσβαση στην τηλεόρασή, στον εκπρόσωπο που τον εξυπηρετεί.

Με αυτήν τη διαδικασία, του δίνει την δυνατότητα να ανατρέξει στο menu και τις ρυθμίσεις της τηλεόρασης απευθείας, κάνοντας επίδειξη λειτουργιών ή διαγνωστικό έλεγχο σε περίπτωση προβλήματος, προκειμένου να προτείνει ενδεδειγμένες λύσεις.

Τέλος, για καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, η παραλαβή και η παράδοση γίνεται δωρεάν, απευθείας στον χώρο επιλογής του καταναλωτή.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr