NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Ενώσεις, Επιμελητήρια
ανάγνωση

ΣΕΤΕ, Marketing Greece: Δράσεις για το τουριστικό προϊόν στην Ήπειρο

ΣΕΤΕ, Marketing Greece: Δράσεις για το τουριστικό προϊόν στην Ήπειρο

Οι δράσεις που μπορούν να δώσουν περαιτέρω ώθηση στην τουριστική ανάπτυξη της Ηπείρου, συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποίησε o ΣΕΤΕ στα Ιωάννινα, για την παρουσίαση της Εθνικής Στρατηγικής για τον Τουρισμό με ορίζοντα το 2030, εστιάζοντας στα Σχέδια Δράσης για την Περιφέρεια Ηπείρου.

Κατά την παρουσίαση, επισημάνθηκε ότι η Περιφέρεια Ηπείρου αποτελεί προορισμό με σημαντικές αναπτυξιακές δυνατότητες. Ειδικότερα, προτάθηκε η εστίαση στα εναλλακτικά/θεματικά τουριστικά προϊόντα, τον Πολιτιστικό και Θρησκευτικό Τουρισμό και το City Break στην ΠΕ Ιωαννίνων, ενώ για τις ΠΕ Πρέβεζας και Θεσπρωτίας δίνεται έμφαση στο Sun & Beach, στο Υachting και τον Πολιτιστικό και Θρησκευτικό Τουρισμό. Στόχοι για το 2030, βάσει των Σχεδίων Δράσης για την Ήπειρο είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού ρεύματος με σημαντική παράλληλα άμβλυνση της εποχικότητας, καθώς και η αύξηση της Μέσης Δαπάνης ανά Επίσκεψη (+30,2%), που θα προκύψει κατά κύριο λόγο από την αύξηση της Μέσης Δαπάνης ανά Διανυκτέρευση (+17,3%) και δευτερευόντως από την αύξηση της Μέσης Διάρκειας Παραμονής (+11,0%).

Παράλληλα, έμφαση δόθηκε στην ανάγκη κεντρικού διευθυντηρίου, με την ενεργό συμμετοχή όλων των ενδιαφερόμενων μερών (κυβέρνησης, τοπικής αυτοδιοίκησης, φορέων, επιχειρηματικών, κ.λπ.), έτσι ώστε να μπορούν να υιοθετηθούν και τελικά να υλοποιηθούν οι προτεινόμενες πολιτικές και στρατηγικές κατευθύνσεις.

Ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ανέφερε μεταξύ άλλων: «Για να έχει το όποιο στρατηγικό σχέδιο απτό αποτέλεσμα, χρειάζεται η κοινωνία που έχει αντιληφθεί ότι είναι σημαντικός ο Τουρισμός να συναινέσει για το αν τον θέλει και πώς τον θέλει. Η Ήπειρος είναι από τις Περιφέρειες της Ελλάδας που βάσει στατιστικών στοιχείων δε συγκαταλέγεται ακόμα στους κορυφαίους προορισμούς. Όμως, είναι μια περιοχή με μεγάλες προοπτικές η οποία έχει ήδη κάνει σημαντικότατα βήματα για τη σωστή ανάπτυξη του τουριστικού της προϊόντος, το οποίο θα δημιουργήσει τη δική του ζήτηση.».

Ο Περιφερειάρχης Ηπείρου, κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης τόνισε ότι: «Η Ήπειρος έχει μπει δυνατά στον χάρτη των ανερχόμενων τουριστικών προορισμών, προσελκύοντας επισκέπτες και τις τέσσερις εποχές του χρόνου, κάτι που ήταν και είναι πρωταρχική μας επιδίωξη, για ισόρροπη τουριστική ανάπτυξη των περιοχών της. Το Σχέδιο Δράσης για τον Τουρισμό έως το 2030, επιβεβαιώνει τη στρατηγική που έχει χαράξει και υλοποιεί μέχρι σήμερα η Περιφέρεια Ηπείρου».

Η CEO της Μarketing Greece, κ. Ιωάννα Δρέττα σημείωσε ότι: «…Είναι σημαντικό να κάνουμε τον διαχωρισμό μεταξύ πόρου και προϊόντος. Για παράδειγμα, τα ωραία βουνά της Ηπείρου από μόνα τους δεν είναι προϊόν: προϊόν είναι τα ωραία σηματοδοτημένα μονοπάτια των βουνών και τα outdoor activities. Στην Ήπειρο έχουν γίνει πάρα πολλά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση.»

Από την πλευρά τους, οι κ.κ. Ηλίας Κικίλιας, Γενικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ και Άρης Ίκκος, Επιστημονικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, παρουσίασαν την Εθνική Στρατηγική για τον Ελληνικό Τουρισμό με ορίζοντα το 2030 και ειδικότερα τα Σχέδια Δράσης που αφορούν στην Ήπειρο. Η βιώσιμη αξιοποίηση των πόρων μας σημαίνει ότι το τουριστικό μας προϊόν πρέπει να καταστεί πιο σύνθετο, οργανωμένο κι επιμελημένο». Παράλληλα, εστίασαν στην περιφερειακή και τοπική διάσταση των Σχεδίων Δράσης, καθώς ενισχύουν τη δυνατότητα Δήμων και Περιφερειών να εφαρμόσουν μία ολοκληρωμένη στρατηγική που μπορεί να ενταχθεί στα Περιφερειακά Επιχειρησιακά Προγράμματα (ΠΕΠ) του νέου ΕΣΠΑ.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr