NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Καινοτομία & Τεχνολογία
ανάγνωση

Οι 5 κορυφαίες ψηφιακές ιδέες για να αυξηθούν οι πωλήσεις σας μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου

Οι 5 κορυφαίες ψηφιακές ιδέες για να αυξηθούν οι πωλήσεις σας μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου

Στο σημερινό άκρως ανταγωνιστικό τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι έμποροι πρέπει να χρησιμοποιούν κάθε εργαλείο που έχουν στη διάθεσή τους για να συνεργαστούν με τους πελάτες, να αυξήσουν τις πωλήσεις και να ξεπεράσουν τον ανταγωνισμό.

Ας εξερευνήσουμε λοιπόν πώς μπορείτε να ξεκλειδώσετε τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας για χάρη της επιχείρησής σας, ώστε να βελτιώσετε τις πωλήσεις της μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου.

1. Προσεγγίστε τους πελάτες σας εκεί που περνούν τον περισσότερο χρόνο τους – στα κινητά τους

Το 2022, περισσότερα από τα δύο τρίτα του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποίησαν κινητά τηλέφωνα, ένας αριθμός αυξημένος κατά 95 εκατομμύρια ανθρώπους σε σχέση το 2021. Καθώς η χρήση των κινητών συνεχίζει να αυξάνεται, τόσο αυξάνεται η ανάγκη των εταιρειών να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους μέσω κινητών. Οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, που είναι εγκατεστημένες στην πλειονότητα των κινητών τηλεφώνων, σας επιτρέπουν να κάνετε ακριβώς αυτό. Τα μηνύματά σας εμφανίζονται και οι πελάτες είναι πιο πιθανό να ανοίξουν και να αλληλεπιδράσουν με ειδοποιήσεις στα τηλέφωνά τους παρά με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή άλλα μέσα.

2. Χρησιμοποιήστε τα επαγγελματικά μηνύματα για εξατομικευμένη επικοινωνία με τους πελάτες σας

Τα επαγγελματικά μηνύματα είναι ιδανικά για την αποστολή στοχευμένων ειδοποιήσεων και τη δημιουργία διαλόγου με το κοινό σας. Αυτά τα μηνύματα μπορούν να σταλούν ως εξατομικευμένες καμπάνιες ή συνομιλίες που σας βοηθούν να καλλιεργήσετε δυνητικούς πελάτες, να αυξήσετε τις πωλήσεις και να αυξήσετε τους πιστούς πελάτες σας.

Οι ελληνικές επιχειρήσεις αξιοποιούν ήδη ενεργά τις δυνατότητες ανταλλαγής επαγγελματικών μηνυμάτων. Τα εσωτερικά στοιχεία του Viber αποκαλύπτουν ότι πέρυσι ο αριθμός των παραδοθέντων επαγγελματικών μηνυμάτων στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 38%. Μεταξύ όλων των μηνυμάτων που χρησιμοποίησαν οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα – προωθητικά (ειδικές προσφορές, εκπτώσεις), συνομιλίας (υποστήριξη μέσω πραγματικών αντιπροσώπων) και μηνύματα συναλλαγών (επιβεβαιώσεις παραγγελιών, παρακολούθηση παράδοσης, αποδείξεις κλπ) – τα μηνύματα προώθησης και συναλλαγών παρουσίασαν ιδιαίτερη άνοδο (34% και 41% αντίστοιχα).

Η ανταλλαγή επαγγελματικών μηνυμάτων παρέχει στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και λιανικής μια πληθώρα ευκαιριών loyalty που έχουν ως αποτέλεσμα περισσότερες πωλήσεις. Μερικές ιδέες είναι οι εξής:

  • Προσφέρετε εξατομικευμένες προτάσεις για αγορά προϊόντων
  • Μοιραστείτε αποκλειστικές προσφορές και εκπτώσεις
  • Παρέχετε υποστήριξη πελατών
  • Στείλτε επιβεβαιώσεις παραγγελίας και ειδοποιήσεις αποστολής
  • Συλλέξτε σχόλια και κριτικές

Τα οφέλη αυτού του τύπου προσέγγισης είναι διπλά: Από τη μία εμπνέει εμπιστοσύνη και αφοσίωση στους πελάτες σας και από την άλλη ενισχύει την απόδοση της στρατηγικής σας marketing.

3. Αξιοποιήστε τα chatbots για απρόσκοπτες αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες

Τα chatbots γίνονται ένα ολοένα και πιο δημοφιλές εργαλείο για την παροχή γρήγορης, αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης και υποστήριξης πελατών. Είναι εύχρηστα και μπορούν να χειριστούν διάφορες εργασίες, όπως:

  • Να απαντούν σε συχνές ερωτήσεις
  • Να παρέχουν πληροφορίες προϊόντων
  • Να καθοδηγούν τους πελάτες στη διαδικασία αγοράς
  • Να προσφέρουν βοήθεια στην παρακολούθηση και τις επιστροφές παραγγελιών
  • Να προσφέρουν εξατομικευμένες προσφορές και εκπτώσεις

Με την ενσωμάτωση ενός chatbot στη στρατηγική marketing σας, μπορείτε να παρέχετε στους πελάτες σας άμεση υποστήριξη 24 ώρες το 24ωρο χωρίς να χρειάζεται να επενδύσετε σε μια μεγάλη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, δίνοντας στους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών τη δυνατότητα να επικεντρωθούν σε πιο σύνθετες εργασίες. Αυτό όχι μόνο σας εξοικονομεί χρόνο και πόρους, αλλά βοηθά επίσης στη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών και στην αύξηση των πωλήσεων.


Main_Top-5-Digital-Ideas-for-E-commerce-and-Retailers.jpg?mtime=20230404185146#asset:408033


4. Επωφεληθείτε από τη διαφήμιση για κινητά

Υπάρχει μεγάλο εύρος στις επιλογές διαφήμισης για κινητά που μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Ακολουθούν μερικές βασικές συμβουλές για το πώς μπορείτε να ενσωματώσετε τις διαφημίσεις για κινητά στη στρατηγική marketing σας:

Χρησιμοποιήστε μη επεμβατικές επιλογές: Καθώς οι περισσότεροι χρήστες βλέπουν τις διαφημίσεις ως διακοπή σε οτιδήποτε έκαναν στη συσκευή τους, ο στόχος σας όταν τοποθετείτε μια διαφήμιση σε μια εφαρμογή ή ιστότοπο θα πρέπει να είναι να βεβαιωθείτε ότι οι η τοποθέτηση αυτή είναι όσο το δυνατόν λιγότερο ενοχλητική. Πρέπει να τραβήξετε την προσοχή των υποψήφιων πελατών χωρίς να διαταράξετε αυτό που κάνουν εκείνη τη στιγμή. Για παράδειγμα, στο Viber επιλέγουμε εγγενείς τοποθετήσεις, όπως οθόνες συνομιλιών ή κλήσεων, καρτέλες εξερεύνησης, έναν ειδικό φάκελο όπου οι χρήστες διαβάζουν επαγγελματικά μηνύματα και άλλους μη παρεμβατικούς χώρους – για να βεβαιωθούμε ότι οι διαφημίσεις ενσωματώνονται φυσικά στη χρήση της εφαρμογής. Οι εγγενείς διαφημίσεις συμβάλλουν στην αύξηση της αφοσίωσης και των μετατροπών, καθώς οι χρήστες είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν με διαφημίσεις που συνδυάζονται με τη συνολική εμπειρία της εφαρμογής που χρησιμοποιούν.

Μην το μπερδεύετε πολύ: Οι εταιρείες ανταγωνίζονται τόσο πολύ για την προσοχή των πελατών, που πρέπει να μπορείτε να τους μεταδώσετε το μήνυμά σας γρήγορα. Οι διαφημίσεις για κινητές συσκευές θα πρέπει να μεταδίδουν το μήνυμα σε μόλις τρία δευτερόλεπτα για να είναι αποτελεσματικές. Επιπλέον, οι οθόνες των κινητών είναι σχετικά μικρές, επομένως δεν μπορείτε να ένα μεγάλο κείμενο. Κάντε το μήνυμά σας εύστοχο και έντονο και προσπαθήστε να έλξετε τον καταναλωτή με αρκετές πληροφορίες που θα τον οδηγήσουν στον επιθυμητό προορισμό. Οτιδήποτε περισσότερο από αυτό είναι απλώς υπερβολή.

Δοκιμάστε ελκυστικές μορφές περιεχομένου: Ειδικότερα, το βίντεο είναι η κατάλληλη μορφή για τους αγοραστές, καθώς τραβάει εύκολα την προσοχή του χρήστη και αυξάνει την αφοσίωση. Από επώνυμα βίντεο που παρέχουν μη παρεμβατικό, ελκυστικό περιεχόμενο, έως βίντεο με δώρα, που επιτρέπουν στους χρήστες να κερδίζουν ανταμοιβές μετά την παρακολούθηση μιας διαφήμισης, αυτή η διαφήμιση είναι πιο αποτελεσματική από ότι τα απλά banners.

5. Γίνετε πιο δημιουργικοί: πειραματιστείτε με AR

Η επαυξημένη πραγματικότητα σάς επιτρέπει να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας με διασκεδαστικό και διαδραστικό τρόπο. Το AR είναι εξαιρετικό για την προώθηση της μάρκας και των προϊόντων σας, την ανάδειξη των τελευταίων καινοτομιών σας και τη δημιουργία μιας καθηλωτικής εμπειρίας για τους πελάτες.

Οι περιπτώσεις πιθανής χρήσης της είναι αμέτρητες: Μπορείτε να δώσετε τη δυνατότητα στους αγοραστές σας να δοκιμάσουν αξεσουάρ, όπως γυαλιά ηλίου ή καπέλα, πριν αποφασίσουν για την αγορά τους. Ή να προσθέσουν ένα έπιπλο από τη νέα σας συλλογή στο δωμάτιό τους. Κάποια πελάτισσά σας δεν μπορεί να αποφασίσει ποιο χρώμα κραγιόν ταιριάζει καλύτερα στον δέρμα της; Μπορείτε να του παρέχετε μια επιλογή δοκιμής πολλαπλών επιλογών μέσω AR.

Οι τεχνολογίες AR είναι ιδανικές για κάθε περίσταση, είτε πρόκειται για λανσάρισμα προϊόντος, για εορταστικές εκδηλώσεις ή απλώς για έναν τρόπο να αναδείξετε την προσωπικότητα της μάρκας σας. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία μιας αξέχαστης εμπειρίας, καθώς και για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της αναγνώρισης της εταιρείας σας.

Τα νούμερα που βλέπουμε εσωτερικά στο Viber επιβεβαιώνουν ότι οι εφαρμογές AR είναι δημοφιλείς στους χρήστες. Από την κυκλοφορία τους, το 2021, οι χρήστες του Viber έχουν ασχοληθεί με τους Φακούς AR στην πλατφόρμα σχεδόν 1 δισεκατομμύριο φορές. Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν επίσης αυτό το εργαλείο και δημιουργούν τους δικούς τους Φακούς AR για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και να ενισχύσουν το marketing τους.

Για να μεγιστοποιήσετε την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής marketing σας, είναι απαραίτητο να παρακολουθείτε βασικές μετρήσεις απόδοσης και να λαμβάνετε αποφάσεις βάσει δεδομένων. Αναλύστε τις καμπάνιες σας, εντοπίστε τάσεις, βελτιστοποιήστε ανάλογα – και δείτε την απόδοση της εταιρείας σας να βελτιώνεται.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr