NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

​Share the rare, η νέα καμπάνια ΕΟΤ & AEGEAN από την Ogilvy

​Share the rare, η νέα καμπάνια ΕΟΤ & AEGEAN από την Ogilvy

Η Ελλάδα έχει πολλά ακόμα να μοιραστεί και η νέα καμπάνια που δημιούργησε η Ogilvy κάνει την αρχή.

Η νέα καμπάνια ΕΟΤ & AEGEAN από την Ogilvy μας προσκαλεί να κάνουμε Share όσα είναι Rare. Κάνοντας scroll στα social media, όλοι έχουμε δει όμορφα, στιλιζαρισμένα και επαναλαμβανόμενα posts από τα ίδια πανέμορφα μεν, αναμενόμενα δε, μέρη της Ελλάδας.

Και επειδή η Ελλάδα δεν είναι μόνο οι γνωστές τοποθεσίες που κυκλοφορούν συνεχώς στα social media, αλλά πολλά περισσότερα, η νέα καμπάνια συνδιαφήμισης του ΕΟΤ και της AEGEAN σε παραγωγή Foss και σκηνοθεσία Βαγγέλη Μαρτίνου, αναλαμβάνει να δείξει στο κοινό 6 χωρών του εξωτερικού, κάποιες από τις πιο άγνωστες και διασκεδαστικές εμπειρίες που μπορεί να απολαύσει κάποιος στην επόμενή του επίσκεψη.

Από βουτιές στα κρυστάλλινα νερά μιας βάθρας, στο αγνάντεμα του ατελείωτου ορίζοντα των βουνών της Hπείρου, η Ελλάδα έχει πολλά να δείξει και να μοιραστεί, αρκεί να ακολουθήσουμε τον ΕΟΤ και την AEGEAN και να κάνουμε Share the Rare.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr