Επιχειρηματικά Νέα

Ο Σαρακάκης παρουσίασε τη νέα εποχή της Peugeot Motocycles στην Ελλάδα

Κοινοποιήστε

Σχολιάστε

Διαβάζεται σε 2 λεπτά

Ο Σαρακάκης παρουσίασε τη νέα εποχή της Peugeot Motocycles στην Ελλάδα

H νέα εποχή της Peugeot Motocycles στην Ελλάδα παρουσιάστηκε επίσημα σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στον χώρο του The Ellinikon Experience Centre.

Μέσω της συνεργασίας με την Peugeot Motocycles, ο όμιλος επιχειρήσεων Σαρακάκη έρχεται να εμπλουτίσει την αγορά με μία ακόμα μεγάλη εταιρεία, με μια νέα συνεργασία που θα προσφέρει στο κοινό καινοτόμα και ασφαλή οχήματα στον δρόμο.

Ειδικότερα, η συνεργασία της Peugeot Motocycles με τον όμιλο επιχειρήσεων Σαρακάκη έρχεται σε μία χρονιά ορόσημο για τη μάρκα, καθώς φέτος γιορτάζει τα 125 χρόνια από την ίδρυσή της και εμφανίζεται με νέα ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και μια πλήρη και αναβαθμισμένη γκάμα μοντέλων.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι Nicola Lepetit, Director of International Sales Division και Alessandro Polati, Global Head of Product Planning and Market Intelligence, οι οποίοι παρουσίασαν το νέο Brand Identity της μάρκας, καθώς και τα πολυσυζητημένα μοντέλα XP400, το περιπετειώδες υβρίδιο που «παντρεύει» το maxi scooter με μια μοτοσυκλέτα και το νέο Tweet, το κομψό και λειτουργικό scooter, ιδανικό για τις μετακινήσεις στην πόλη το οποίο διατίθεται σε 125 και 200cc.

Ο Δήμητρης Κανατάς, Business Unit Director του Automotive Consumer Solutions αναφέρθηκε στη στρατηγική τοποθέτησης της Peugeot Motocycles στην ελληνική αγορά και τη διεύρυνση του δικτύου συνεργατών, ενώ αποκάλυψε και την επόμενη επιχειρηματική κίνηση του ομίλου επιχειρήσεων Σαρακάκη, που θα φέρει την ονομασία «Saracakis Leasing» πρωτοπορώντας για ακόμη μία φορά με τη διάθεση δικύκλων μέσω της μακροχρόνιας μίσθωσης.

Ο Ντίνος Τσόντζος, Product Manager της Peugeot Motocycles, παρουσίασε την πλήρη γκάμα των μοντέλων της μάρκας.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η Μαρία Ξυτάκη, διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας, αναφέρθηκε στη βαριά κληρονομιά της Peugeot Motocycles, τους ορίζοντες που ανοίγει μία τέτοια συνεργασία για τον όμιλο επιχειρήσεων Σαρακάκη, ενώ εκτενή αναφορά έκανε στην εταιρική κουλτούρα, την πελατοκεντρική προσέγγιση, το DNA και το corporate purpose του οργανισμού απέναντι στο περιβάλλον και την κοινωνία ευρύτερα.