H Salesforce φέρνει την AI και την εμπιστοσύνη στο CRM και επενδύει Ελλάδα
23/11/2023 | 14:53
08/08/2025 | 21:19
Η εταιρεία που έχει εφεύρει το CRM επαναπροσδιορίζει την επικοινωνία με τον πελάτη με την καταλυτική τεχνολογία της παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης.
Σε μια εκδήλωση της Salesforce στην Αθήνα πελάτες και συνεργάτες της εταιρείας παρουσίασαν την εμπειρία τους και τις ιστορίες πίσω από διάφορες υλοποιήσεις, ενώ υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας παρουσίασαν τις βασικές πλατφόρμες και λύσεις της Salesforce: AI/Einstein Platform, Data Cloud, Tableau AI, Slack, Marketing Cloud και Sales Cloud.
H αμερικανική εταιρεία ξεκίνησε το 1999 και σήμερα, με βάση τα έσοδα, είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία επιχειρηματικού λογισμικού στον κόσμο. Τα έσοδα της Salesforce προσεγγίζουν τα 35 δισ. δολάρια, με περιθώριο κέρδους άνω του 30%, με το Customer 360 να είναι ένα από τα πιο διαδεδομένα συστήματα AI CRM στον κόσμο και βοηθά τις εταιρείες να οικοδομήσουν ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες τους, να επιταχύνουν τον χρόνο υλοποίησης και να καινοτομούν, όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε.
Στην ειδική εκδήλωση για τα ελληνικά μέσα ενημέρωσης που ακολούθησε, ο Regional Vice President της Salesforce, Sinan Erkiner, δήλωσε σχετικά: «Το όραμα της Salesforce είναι να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να συνδεθούν με τους πελάτες τους με έναν εντελώς νέο τρόπο. Τα τελευταία 25 χρόνια, υποστηρίζουμε τους δικούς μας πελάτες σε όλες τις τεχνολογικές επαναστάσεις και ανατροπές, όπως το cloud, την κινητή τηλεφωνία, τα κοινωνικά δίκτυα και τα δεδομένα. Καθώς εισερχόμαστε στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τους πελάτες μας σε κάθε γωνιά του πλανήτη, και στην Ελλάδα, ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως τα οφέλη της. Η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες στην Αθήνα αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην προσπάθειά μας να προσφέρουμε την κορυφαία τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης στους πελάτες μας εδώ».
Ο Senior Account Executive της Salesforce, Μάριος Παπαγεωργίου ανέφερε: «Οι ελληνικές εταιρείες κάθε μεγέθους κατανοούν όλο και περισσότερο ότι η Salesforce τους προσφέρει μια μεγάλη ευκαιρία για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και καινοτομία. Εστιάζουμε σε μεγάλο βαθμό στην Ελλάδα και αυτή μας η δέσμευση αντικατοπτρίζεται σε μια ραγδαία ανάπτυξη των δραστηριοτήτων και του οικοσυστήματος της Salesforce. Αισθανόμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που οι πελάτες μας δεν αντιλαμβάνονται τη Salesforce μόνο ως προμηθευτή, αλλά ως πραγματικό σύμβουλο και πολύτιμο συνεργάτη για τους στρατηγικούς τους στόχους και τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους».
Salesforce και ΑΙ μια σχέση από τα παλιά
Η Salesforce χρησιμοποιεί ήδη τη προγνωστική τεχνητή νοημοσύνη εδώ και σχεδόν μια δεκαετία, με το Salesforce Einstein, το οποίο προσφέρει σημαντικά αποτελέσματα στους πελάτες, ώστε να πωλούν, να εξυπηρετούν και να αλληλοεπιδρούν πιο έξυπνα. Με την κυκλοφορία των προϊόντων παραγωγικής ΤΝ (Generative AI) νωρίτερα φέτος, η Salesforce βρίσκεται ήδη στο δεύτερο κύμα τεχνολογικής ανάπτυξης, με το δικό της μεγάλο γλωσσικό μοντέλο μάλιστα. Σύντομα, οι autonomous agents θα μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους και να εκτελούν εργασίες, ενώ σταδιακά η Γενική Τεχνητή Νοημοσύνη (AGI) θα είναι σε θέση να σκέφτεται, να σχεδιάζει και να λύνει προβλήματα ακριβώς όπως οι άνθρωποι. Καθώς η τεχνολογική ανάπτυξη προοδεύει, το CRM θα γίνει σημαντικότερο από ποτέ.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε, υπάρχει ένα χάσμα εμπιστοσύνης στην ΤΝ, το οποίο εμποδίζει τις εταιρείες να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που αυτή προσφέρει. Ενώ η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί την 1η προτεραιότητα για τους CEOs περισσότεροι από τους μισούς πελάτες δεν πιστεύουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι ασφαλής. Η θέση της Salesforce είναι η εξής: Τα δεδομένα μιας εταιρείας δεν αποτελούν προϊόν της Salesforce. Η εταιρεία δε χρησιμοποιεί τα δεδομένα των πελατών της. Δίνει στους πελάτες της τη δυνατότητα να ξεκλειδώσουν αυτά τα δεδομένα για να συνδεθούν με τους δικούς τους πελάτες. Οι πελάτες της εταιρείας έχουν τον πλήρη έλεγχο των δεδομένων τους. Μπορεί να μην θέλουν να τα μοιραστούν με όλους στην εταιρεία τους, και αυτό είναι καθαρά δική τους απόφαση. Και σε ό,τι σχετίζεται με την ΤΝ, η Salesforce επιθυμεί να διασφαλίσει ότι δίνει προτεραιότητα σε ακριβή, επαληθεύσιμα αποτελέσματα και ότι οι πολιτικές των προϊόντων της προστατεύουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, την ασφάλεια, και τις δημόσιες πολιτικές που προωθούν την υπεύθυνη τεχνητή νοημοσύνη σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η εμπιστοσύνη είναι η νο1 αξία της Salesforce και χτίζεται με το να δείχνει ξεκάθαρα στους πελάτες της όλα όσα συμβαίνουν με τα δεδομένα τους και στην πλατφόρμα. Αυτό επιτυγχάνεται με το Einstein Trust Layer, το οποίο επιτρέπει στην πλατφόρμα Salesforce να είναι ανοικτή και επεκτάσιμη, προσφέροντας στις εταιρείες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν το καταλληλότερο μοντέλο για κάθε εργασία. Η εταιρεία δεσμεύεται να είναι ηγέτης στην «έμπιστη» και αξιόπιστη τεχνητή νοημοσύνη.

Salesforce και Ελλάδα
Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2008. Έχει πάνω από 150 πελάτες όλων των κλάδων και μεγεθών, από μικρές εταιρείες μέχρι ΜΚΟ και Startups, μια και τα προϊόντα της Salesforce προσφέρονται με τη μορφή SaaS με χρήση πιστωτικής κάρτας μάλιστα.
Η Salesforce διαθέτει μια ευρεία πελατειακή βάση στη χώρα μας με τους βασικούς τομείς να είναι το λιανικό, και το ηλεκτρονικό εμπόριο, η μεταποίηση, οι αεροπορικές εταιρείες, αλλά και η ενέργεια με τα παραδείγματα των Motor Oil και Elpedison να ξεχωρίζουν. To οικοσύστημα της εταιρείας στην Ελλάδα περιλαμβάνει πάνω από 500 ειδικές εφαρμογές CRM και πάνω από 200 πιστοποιημένους ειδικούς στο Salesforce CRM. Θα δοθεί μεγάλη έμφαση στην Ελλάδα έτσι ώστε να φτάσει το τοπικό μερίδιο σε αυτό της παγκόσμιας αγοράς, μια και τα στελέχη της εταιρείας διαβλέπουν μεγάλες προοπτικές τόσο σε επίπεδο αγοράς όσο και σε επίπεδο ταλέντων με τον κ.Erkiner να σημειώνει ότι στόχος της εταιρείας είναι να βοηθήσει τις ελληνικές εταιρείες να ανταγωνιστούν σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σε ό,τι αφορά τα ταλέντα, τα τελευταία 6 χρόνια, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) έχει εκπαιδεύσει με επιτυχία πάνω από 1.000 φοιτητές στην πλατφόρμα Salesforce Trailhead, καταλαμβάνοντας σταθερά την πρώτη θέση στην τοποθέτηση αποφοίτων Salesforce στην ελληνική αγορά. Οι πιστοποιημένοι στις τεχνολογίες Salesforce φοιτητές του ΟΠΑ εργάζονται ως εξειδικευμένοι σύμβουλοι CRM σε εταιρείες όπως η Accenture, η Aqurance, η Motor Oil και η PwC.
Τέλος, όπως ανέφερε ο Sinan Erkiner αυτή η επένδυση της Salesforce στην Ελλάδα ενισχύεται ακόμα περισσότερο με την επιλογή της εταιρείας να προσλαμβάνει στελέχη από την Ελλάδα σε αναλογία μάλιστα με τις προσλήψεις που γίνονται σε άλλες πιο μεγάλες αγορές, ενώ προσφέρονται ανταγωνιστικές τιμές για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας.
Σημαντικά στατιστικά στοιχεία της Salesforce
- Περισσότεροι από 72.000 εργαζόμενοι παγκοσμίως
- #1 CRM για 10 χρόνια (IDC)
- Το #1 Best Place to Work σε 8 χώρες (μεταξύ των 5 καλύτερων σε πολλές άλλες)
- Περισσότερο από το 50% των εργαζομένων στις ΗΠΑ είναι μέλη υποεκπροσωπούμενων ομάδων (γυναίκες, έγχρωμοι, Λατίνοι, αυτόχθονες, πολυφυλετικοί, ΛΟΑΤΚΙ+, άτομα με αναπηρίες και βετεράνοι)
- 150.000+ πελάτες παγκοσμίως
- Η τεχνολογία ΤΝ παρέχει περισσότερες από 200 δισ. προβλέψεις καθημερινά
- Το Data Cloud επεξεργάζεται πάνω από 100 δισ. εγγραφές πελατών κατά μέσο όρο καθημερινά
- 19 εκατ. Trailblazers
- Πρόκειται να φυτευτούν 100 εκατ. δέντρα έως το 2030 σε συνεργασία με το 1T.org- 44 εκατ. δέντρα έχουν φυτευτεί μέχρι σήμερα
- Έχουν δοθεί περισσότερα από μισό δισεκατομμύριο δολάρια σε επιχορηγήσεις, 58.000 μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί και σχολεία λειτουργούν στην πλατφόρμα Salesforce, 7,8 εκατ. ώρες εθελοντισμού
Σχολιάστε