NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Πρώτος πάροχος στις επιλογές των καταναλωτών για το 2023 σε φυσικό αέριο και ηλεκτρισμό

Πρώτος πάροχος στις επιλογές των καταναλωτών για το 2023 σε φυσικό αέριο και ηλεκτρισμό

H ελληνική εταιρεία με τα 167 χρόνια λειτουργίας κερδίζει μερίδια αγοράς στο φυσικό αέριο και στο ηλεκτρικό ρεύμα.

Είναι μία από τις παλαιότερες ελληνικές εταιρείες (πριν και από την ΕΤΕ όπως είπαν) και φαίνεται ότι πλέον φιλοδοξεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ζήτηση ενέργειας τόσο στους ιδιώτες όσο και στις επιχειρήσεις.

Η παροχή ενέργειας χαμηλής τάσης (ιδιώτες) και μέσης τάσης (μικρομεσαίες επιχειρήσεις) αυξάνει τα μερίδια αγοράς του ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ στην Ελλάδα.

Σήμερα στο πελατολόγιο της έχει 600.000 νοικοκυριά, 20.000 επαγγελματίες, 1200 δημόσια κτήρια και σχολεία και 450 μεγάλους εμπορικούς και βιομηχανικούς πελάτες. Το δίκτυο εξυπηρέτησης έχει πανελλήνια εμβέλεια και περιλαμβάνει 800 σημεία εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα.

Η εταιρεία ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ έχει συνάψει στρατηγικές συνεργασίες με την Vodafone, τον ΑΒ Βασιλόπουλο, το STAYROS NIARCHOS Foundation, την Alpha Bank (Βonus) και την Mondial Assistance.

Αποκλιμάκωση της τιμής του φυσικού αερίου

Η τιμή του φυσικού αερίου μετά την εκτόξευση το 2022, λόγω πολέμου στην Ουκρανία, επέστρεψε ακόμη χαμηλότερα φτάνοντας στα 53 δολάρια ενώ μόνο τον Μάρτιο 2024 ήταν στα 60 δολάρια εξαιτίας της μεγάλης ζήτησης που εμφάνισε η Γερμανία.

To φυσικό αέριο η πλέον συμφέρουσα επιλογή για νοικοκυριά και επιχειρήσεις

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας με φυσικό αέριο εξυπηρετούνται πλέον το 45,5% των νοικοκυριών με κεντρική θέρμανση , το 49% με αυτονομία , το 64% των εστιατορίων και το 42% των φούρνων. Σε ότι αφορά τις οικονομικές επιδράσεις, υπολογίζεται ότι μία πολυκατοικία με κεντρική θέρμανση φυσικό αέριο έχει εξοικονομήσει τα τελευταία 10 χρόνια περίπου 18.000 ευρώ (λιγότερα κατά 35,7% σε σχέση με το πετρέλαιο) ενώ ένα διαμέρισμα έχει γλυτώσει κατά το ίδιο διάστημα (10ετία) περίπου 3.500 ευρώ.

Την μεγάλη εμπιστοσύνη των καταναλωτών και τη συνεχή αναπτυξιακή πορεία επιβεβαιώνουν για ακόμη μία χρονιά τα εντυπωσιακά οικονομικά μεγέθη στο Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, για το 2023, τα οποία παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο δημοσιογραφικής συνάντησης που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου στην Αθήνα.

Ο Γενικός Διευθυντής στο Φυσικό Αέριο, κ. Γ. Μητρόπουλος, αναφέρθηκε στη δυναμική ανάπτυξη της εταιρείας, υπογραμμίζοντας ότι, με την υποστήριξη της Μετόχου της, ΔΕΠΑ Εμπορίας, ήταν ο πάροχος που ήλθε πρώτος στις επιλογές των καταναλωτών το 2023. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα στοιχεία της ΡΑΑΕΥ και των Διαχειριστών Δικτύων Αερίου κατάφερε να αυξήσει την πελατειακή βάση κατά 34.722 συνδέσεις συνολικά σε ηλεκτρικό ρεύμα και φυσικό αέριο, ξεπερνώντας όλο τον ανταγωνισμό. Σε επίπεδο οικονομικών αποτελεσμάτων, για το σύνολο της χρήσης του 2023 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε €584 εκατ. ενώ ανακοινώθηκαν καθαρά κέρδη 32 εκατ. ευρώ

Ικανοποίηση καταναλωτών: Τριπλασιάστηκε η πελατειακή βάση από το 2017

Αξιοσημείωτο της εμπιστοσύνης και του σεβασμού που επιδεικνύει η εταιρεία στους καταναλωτές είναι ότι 9 στους 10 πελάτες της δηλώνουν ότι θα σύστηναν ανεπιφύλακτα την εταιρεία ως πάροχο υπηρεσιών ενέργειας. Γεγονός που συνηγορεί και τη σημαντική αύξηση της πελατειακή της βάσης σε ηλεκτρικό ρεύμα και φυσικό αέριο, η οποία έχει τριπλασιαστεί από το 2017.

Ο κ. Μητρόπουλος παρέθεσε στοιχεία που επιβεβαιώνουν τον διαχρονικά ανταγωνιστικό χαρακτήρα του φυσικού αερίου ως αγαθό, με υψηλά ποσοστά εξοικονόμησης που αγγίζουν το 50% για τους οικιακούς καταναλωτές και το 64% για τις επιχειρήσεις.

«Για ακόμα μια χρονιά αποδεικνύουμε έμπρακτα την προσήλωσή μας στο αξιακό τρίπτυχο:

Εμπιστοσύνη, Συνέπεια, Σεβασμός στις ανάγκες του καταναλωτή. Από το 2017, χάρις την εμπιστοσύνη των πελατών καταγράφουμε διαρκώς θετικό πρόσημο τόσο στην ανάπτυξή μας τριπλασιάζοντας την πελατειακή μας βάση όσο και στα οικονομικά μας αποτελέσματα, προσφέροντας σημαντική αξία στην Μέτοχό μας. Συνεχίζουμε να είμαστε πιστοί στο όραμά μας για να κάνουμε κάθε επαφή των πελατών μας μια μοναδική εμπειρία, προσφέροντας ιδιαίτερα ανταγωνιστικά προϊόντα και καινοτόμες υπηρεσίες που καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες τους.» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μητρόπουλος.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που προσκόμισε ο κ. Μητρόπουλος, 60.000 αιτήματα πελατών εξυπηρετήθηκαν με αυτοποιημένες υπηρεσίες, πάνω από το 63% των αιτημάτων επιλύθηκαν άμεσα. Ο μέσος χρόνος αναμονής για ολόκληρο το 2023 είναι χαμηλότερο από 21 δευτερόλεπτα. Ταυτόχρονα η εταιρεία έχει υιοθετήσει πρακτικές A/I με προσωπικό βοηθό Chat DTP.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr