Έρευνα: Οι εταιρείες θα αυξήσουν τον προϋπολογισμό τους για αξιοποίηση εργαλείων στο experiential marketing

Μία στις δύο εταιρείες έως το 2026 θα αυξήσει τον προϋπολογισμό της για την αξιοποίηση εργαλείων στο experiential marketing, σύμφωνα με έρευνα που παρουσίασε η Σοφία Πρωτονοταρίου, CEO στην εταιρεία Έρευνας Αγοράς και Marketing Truberries, μιλώντας στο Marketing Summit που διοργάνωσε η Boussias events στο Costa Navarino.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, η οποία είχε λάβει υπόψιν τα τελευταία δεδομένα που ισχύουν πλέον στο χώρο του marketing και στην οποία πήραν μέρος 1000 άτομα ηλικίας από 18 ετών έως 64, το 56% των ανθρώπων που ασχολούνται με το marketing αναμένεται ότι θα παρακολουθήσουν περισσότερα events και Β2Β συνέδρια σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο, ενώ 9 στα 10 άτομα φαίνεται ότι θα επιλέξουν για την αγορά ενός προϊόντος εταιρείες που έχουν κάνει καμπάνια marketing. Επίσης, η έρευνα διαπιστώνει ότι μέχρι το 2030, όλα τα digital media και τα πάνελ των εταιρειών έρευνας αγοράς θα γεμίζουν από «μη ανθρώπους» οι οποίοι όμως θα συμπεριφέρονται σαν άνθρωποι για αυτό και οι εταιρείες θα πρέπει να επενδύσουν στους ανθρώπους των ομάδων τους.
Όπως εξήγησε η CEO της εταιρείας Truberries στην παρουσίασή της, ζούμε σε έναν κόσμο όπου το μόνο βέβαιο είναι ότι οι αβεβαιότητες και η τεχνολογία καλπάζουν σε ρυθμούς που οριακά μπορούν να γίνουν κατανοητοί.
Τα κυριότερα σημεία της έρευνας:
• Οι άνθρωποι λειτουργούν σαν να είναι εθισμένοι στην ντοπαμίνη, καθώς η εποχή που ζούμε προσφέρει πολλές μικρές εκρήξεις ευχαρίστησης, όπως τα συνεχή βίντεο που η επιβράβευσή τους απεικονίζεται στα likes. «Όσο πιο συχνά δεχόμαστε την επιβράβευση, τόσο λιγότερο μας ενθουσιάζει» εξήγησε η κα Πρωτονοταρίου. Τα πάντα αρχίζουν να μοιάζουν επίπεδα και προβλέψιμα «έτσι φτάνουμε σε σημείο να μη νιώθουμε» ανέφερε η CEO της εταιρείας Truberries. «Βλέπουμε, λοιπόν, ότι μέσα σε αυτό το τοπίο υπάρχει έντονη μοναξιά, βαθιά συναισθηματική απομόνωση και βλέπουμε από έρευνες σε παγκόσμιο επίπεδο τα αποτελέσματα είναι αξιοσημείωτα. Για παράδειγμα, στις ΗΠΑ μόνο το 42% του New Age νιώθει ζωντανό», αποκάλυψε η ίδια.
• Ένα ακόμα σημαντικό σημείο που ανέδειξε η έρευνα είναι ότι πλέον τα brands προσπαθούν να αγκαλιάσουν σφικτά τα trends, με κίνδυνο πολλές φορές να χάνουν την προσωπικότητά και την ταυτότητά τους και να αναγκάζονται να κάνουν μεγάλους συμβιβασμούς. «Άρα, λοιπόν, σήμερα περισσότερο από ποτέ, έχουμε την ανάγκη για influencer branding» κατέληξε η ίδια.
• Μόλις το 14% του πληθυσμού είναι απαθές με τα brands. Η σχέση των υπολοίπων αποτυπώνεται ως εξής: Το 33% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι εμπνέεται από κάποιες μάρκες και το 18% αν και δεν εμπνέεται αυτή τη στιγμή, δεν αποκλείει ότι κάποιο brand θα μπορούσε να το εμπνεύσει.
• Μία άλλη πρόκληση που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι εταιρείες είναι το θέμα της ομοιομορφίας. Το τελευταίο διάστημα με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης τα κείμενα φαίνεται πως έχουν αλλάξει κι όλα μοιάζουν ίδια, εξήγησε η κα Πρωτονοταρίου.
Σχόλια