Η Rakuten Viber προτείνει 5 δωρεάν τρόπους προώθησης για μικρές επιχειρήσεις
24/06/2025 | 14:15
09/08/2025 | 14:47
Οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις, είτε πρόκειται για ένα κομμωτήριο είτε για ένα brand χειροποίητων προϊόντων, βασίζονται στην προβολή, όπως αναφέρει η Rakuten Viber. Ωστόσο, η παραδοσιακή διαφήμιση μπορεί να είναι δαπανηρή και δεν διαθέτουν όλοι οι μικροί επιχειρηματίες το budget για τέτοιες καμπάνιες.
Σύμφωνα με την εταιρεία, υπάρχουν πολλές δωρεάν, δημιουργικές μέθοδοι για την προώθηση μιας επιχείρησης, που είναι εξίσου αποτελεσματικές με τις πληρωμένες διαφημίσεις. Η Rakuten Viber παρουσιάζει πέντε έξυπνες στρατηγικές για την προσέλκυση νέων πελατών και για την ανάπτυξη ενός brand χωρίς μεγάλο κόστος.
1. Δημιουργία ψηφιακής παρουσίας με έναν επαγγελματικό λογαριασμό Rakuten Viber
Το Rakuten Viber προσφέρει στους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, δωρεάν εργαλεία για να συνδεθούν με τους πελάτες τους και να βελτιώσουν την προβολή τους online. Οι νέοι επαγγελματικοί λογαριασμοί επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες να δημιουργήσουν ένα αποκλειστικό επαγγελματικό προφίλ για να προβάλουν βασικές πληροφορίες, όπως το όνομα της επιχείρησης, τις ώρες εργασίας, τη διεύθυνση, ακόμη και έναν κατάλογο προϊόντων και υπηρεσιών με τιμές. Επιπλέον, μπορούν να στείλουν μηνύματα με προσφορές και προωθήσεις σε εγγεγραμμένους πελάτες και προσθέσουν αυτοματοποιημένες απαντήσεις εκτός ωραρίου.
Οι ιδιοκτήτες μικρή επιχείρησης μπορούν εύκολα να ανοίξουν τον επαγγελματικό τους λογαριασμό κάνοντας κλικ εδώ
2. Συνεργασία με επιχειρήσεις με κοινό όραμα
Η συνεργασία είναι το κλειδί, σύμφωνα με τη Rakuten Viber, η οποία προτρέπει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν άλλες μικρές επιχειρήσεις που μοιράζονται παρόμοιο κοινό-στόχο αλλά δεν είναι άμεσοι ανταγωνιστές. Για παράδειγμα, αν κάποιος έχει έναν φούρνο, μπορεί να συνεργαστεί με ένα τοπικό καφέ. Με τη δημιουργία ενός προγράμματος συνεργασίας, θα προωθεί ο ένας τις υπηρεσίες του άλλου ή θα προσφέρονται κοινές εκπτώσεις. Με αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρηματίες προσεγγίζουν ένα ευρύτερο κοινό και ταυτόχρονα ενισχύουν το αίσθημα κοινότητας μεταξύ των τοπικών επιχειρήσεων.
3. Επαφή με τοπικές εφημερίδες, περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς
Αντί οι επιχειρηματίες να ξοδέψουν χρήματα σε παραδοσιακές διαφημίσεις, η Rakuten Viber τούς προτρέπει να απευθυνθούν σε τοπικές εφημερίδες, περιοδικά ή ραδιοφωνικούς σταθμούς και να τους προτείνουν μια ιστορία για το ταξίδι σας. Μπορούν να τους προσκαλέσουν να επισκεφθούν τον χώρο και να τους δείξουν τους πώς λειτουργεί η επιχείρηση πίσω από τις κάμερες. Έτσι, ενδέχεται τα μέσα να ενδιαφερθούν να πάρουν συνέντευξη από τους επιχειρηματίες και να τους προβάλλουν ως τοπικούς experts.
4. Δημιουργία σχέσεων με τοπικούς influencers
Οι τοπικοί influencers και opinion leaders μπορούν να γίνουν πολύτιμοι σύμμαχοι για μια επιχείρηση. Μπορεί ένας επιχειρηματίας να προσεγγίσει micro ή nano-influencers με μία έξυπνη κίνηση: στέλνοντάς τους μια χειρονομία εκτίμησης, όπως μια εορταστική κάρτα ή ένα μικρό δώρο (π.χ. ένα δείγμα του προϊόντος ή ένα κουπόνι για τις υπηρεσίες της επιχείρησης), χωρίς να ζητήσει κάτι ως αντάλλαγμα. Αν αγαπήσουν αυτό που η επιχείρηση προσφέρει θα το μοιραστούν αυθόρμητα με το κοινό τους, προσφέροντας στην επιχείρηση πολύτιμη προβολή.
5. Προσέγγιση εταιρικών πελατών
Σημαντικό είναι οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να μην εστιάζουν μόνο σε μεμονωμένους καταναλωτές, καθώς οι εταιρικοί πελάτες μπορούν να αποτελέσουν μια μεγάλη ευκαιρία ανάπτυξης για μικρές επιχειρήσεις. Οι μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις αναζητούν συνεχώς μοναδικά δώρα και παροχές για τους εργαζομένους και τους συνεργάτες τους. Είτε πρόκειται για εταιρικά events, είτε για teambuilding δραστηριότητες ή επετειακά δώρα, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να στείλουν μια εξατομικευμένη πρόταση σε τοπικές επιχειρήσεις, δείχνοντάς τους πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες της επιχείρησης μπορούν να προσθέσουν μια προσωπική πινελιά στις εκδηλώσεις τους.
«Η προώθηση μιας μικρής επιχείρησης δεν χρειάζεται να είναι ακριβή», αναφέρει η Rakuten Viber. «Με έξυπνες κινήσεις, συνεργασίες και αξιοποίηση των κατάλληλων εργαλείων, μπορείτε να αναπτύξετε το brand σας και να προσελκύσετε νέους πελάτες, χωρίς μεγάλο κόστος. Ξεκινήστε με αυτές τις πέντε στρατηγικές και δείτε την επιχείρησή σας να αναπτύσσεται με τρόπους που δεν φανταζόσασταν. Θυμηθείτε, η επιτυχία δεν είναι μόνο θέμα πωλήσεων – είναι θέμα σχέσεων και αυθεντικής επικοινωνίας».
Σχολιάστε