Διεθνή

​BofA: Επιβράδυνση στη ζήτηση οργανικής ανάπτυξης στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και καταναλωτικών ειδών

Κοινοποιήστε

Σχολιάστε

Διαβάζεται σε 2 λεπτά

​BofA: Επιβράδυνση στη ζήτηση οργανικής ανάπτυξης στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και καταναλωτικών ειδών

Η ανάλυση "360° HPC Data Compass" της BofA παρουσιάζει επιβράδυνση στη ζήτηση οργανικής ανάπτυξης, με μεικτές τάσεις ανά κατηγορία και γεωγραφία.

Στις 01 Ιουλίου 2025, η Bank of America δημοσίευσε την τριμηνιαία της ανάλυση για τον κλάδο της Προσωπικής Φροντίδας και των Καταναλωτικών Ειδών (Household & Personal Care - HPC), συνδυάζοντας δεδομένα από την Nielsen και τις αγορές μέσω καρτών BAC στις ΗΠΑ. Η εικόνα που διαμορφώνεται για το 2ο τρίμηνο του 2025 είναι περίπλοκη, με αισθητή επιβράδυνση σε βασικές κατηγορίες και μεικτές τάσεις ανά γεωγραφική περιοχή.

ΗΠΑ: Ομορφιά & Φροντίδα Προσώπου

Η ανάλυση των δεδομένων από τις αγορές με κάρτες BAC καταγράφει ενίσχυση της καταναλωτικής δαπάνης σε Beauty Stores και Salons, με αύξηση +5.2% και +2.5% αντίστοιχα σε ετήσια βάση εξαετίας (6Y CAGR). Συγκεκριμένα, το Μάιο, η δαπάνη σε Beauty Stores αυξήθηκε κατά +4.4% ετησίως, ελαφρώς υψηλότερα από τον Απρίλιο.

Ωστόσο, σύμφωνα με τη Nielsen, παρατηρείται:

  • Ισχυρή επιβράδυνση στην κατηγορία αντηλιακών, τόσο σε όγκο όσο και σε αξία, γεγονός που αντανακλά τις προβλέψεις για αδύναμη πορεία της συγκεκριμένης αγοράς.
  • Μεικτές επιδόσεις σε Personal Care, με άλλες κατηγορίες να επιβραδύνουν και άλλες να επιταχύνουν ελαφρώς.
  • Μικρή ανάκαμψη στο Laundry, μετά από αρκετά απογοητευτικά τρίμηνα.

Ευρώπη: Σταθερότητα αλλά και Σημάδια Κόπωσης

Στην ευρωπαϊκή αγορά, τα δεδομένα της Nielsen υποδεικνύουν:

  • Γενική επιβράδυνση τόσο σε όγκο όσο και σε αξία για τις περισσότερες κατηγορίες.
  • Επιβράδυνση στην αύξηση του όγκου πωλήσεων για αποσμητικά και καλλυντικά.
  • Συνέχιση της δυναμικής ανόδου στην περιποίηση δέρματος (Skin Care).
  • Σταθερή εικόνα για την κατηγορία των αντηλιακών.