Τι αναφέρει η Check Point για την παραβίαση της Vodafone Ελλάδας
07/08/2025 | 10:44
25/10/2025 | 12:46
Το πρόσφατο περιστατικό κυβερνοασφάλειας που επηρέασε τη Vodafone Ελλάδας, το οποίο προκλήθηκε από παραβίαση στον συνεργάτη logistics της, Ορφέα Βεϊνόγλου, υπογραμμίζει μια από τις πιο πιεστικές προκλήσεις ασφάλειας της εποχής μας: την ευπάθεια των ευαίσθητων δεδομένων πελατών σε οικοσυστήματα τρίτων, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Check Point Software Technologies.
Ο Μιχάλης Μπόζος, Country Manager για Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία στην Check Point Software Technologies, δήλωσε: «Το περιστατικό της Vodafone Ελλάς δείχνει πώς ο κυβερνο‑κίνδυνος μπορεί να μετακινηθεί μέσα από την εφοδιαστική αλυσίδα και να εκθέσει ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, ακόμη και όταν ο βασικός οργανισμός δεν έχει δεχθεί άμεση επίθεση. Η τελευταία μας έρευνα δείχνει ότι οι κυβερνοεπιθέσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 17% το πρώτο τρίμηνο του 2025, με τις επιθέσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα να είναι από τις ταχύτερα αυξανόμενες. Ένας οργανισμός στην Ελλάδα δέχεται κατά μέσο όρο 1.478 επιθέσεις την εβδομάδα τους τελευταίους 6 μήνες και το 96% των κακόβουλων αρχείων στην Ελλάδα παραδόθηκαν μέσω email τις τελευταίες 30 ημέρες. Για να αντιμετωπιστεί αυτή η πρόκληση, οι οργανισμοί πρέπει να υιοθετήσουν μια προσέγγιση που δίνει προτεραιότητα στην πρόληψη. Αυτό σημαίνει εφαρμογή αρχών Zero Trust, ενοποίηση της ασφάλειας σε δίκτυα, cloud, τερματικά και IoT μέσω μιας ανοιχτής αρχιτεκτονικής ασφαλείας και αξιοποίηση πληροφοριών απειλών σε πραγματικό χρόνο ώστε να σταματούν οι επιθέσεις πριν προκληθεί ζημιά. Η κυβερνο‑ανθεκτικότητα εξαρτάται από την ασφάλεια ολόκληρου του οικοσυστήματος και όχι μόνο από την προστασία της δικής μας περιμέτρου».
Σχολιάστε