NEWSFLASH...
neoecommerce
ανάγνωση

Η HelloFresh άντλησε 318 εκατ. ευρώ μέσω της δημόσιας εγγραφής της

Η HelloFresh άντλησε 318 εκατ. ευρώ μέσω της δημόσιας εγγραφής της

Η γερμανική HelloFresh, η κορυφαία συνδρομητική υπηρεσία μαγειρικής και διανομής γευμάτων στην παγκόσμια αγορά άντλησε χθες 318 εκατ. ευρώ μέσω της δημόσιας εγγραφής της (Η HelloFresh ετοιμάζεται να μπει στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης). Τα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη νέων προϊόντων αλλά και για την περαιτέρω παγκόσμια εξάπλωσή της.

hellofresh-e1509702452328.jpg?w=700

Προς το παρόν, οι κυριότεροι μέτοχοι της HelloFresh είναι η Rocket Internet (48,81%) και η Insight Venture Partners (15,51%). Την πλήρη μετοχική σύνθεσή της μπορείτε να δείτε εδώ.

Όπως είχα επισημάνει στο παρελθόν (Θα καταφέρει άραγε η Hello Fresh να γίνει ένα σημαντικό Brand στον κλάδο του eFood;), το στοίχημα για να γίνει κερδοφόρο το επιχειρηματικό μοντέλο της και να γίνει ένα σημαντικό Brand στο eFood έγκειται τόσο στην αύξηση του πελατολογίου της αλλά κυρίως στην ανάπτυξη τέτοιων εξατομικευμένων υπηρεσιών και νέων πελατοκεντρικών «Προτάσεων Αξίας» που θα προσφέρουν μια μοναδική βιωματική εμπειρία, ικανής για δέσμευση των συνδρομητών-πελατών της για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Μελετώντας τον φάκελο των οικονομικών στοιχείων της HelloFresh, αντιλαμβάνεται κανείς ότι το συνδρομητικό επιχειρηματικό μοντέλο της HelloFresh, αλλά και των άλλων αντίστοιχων meal kit επιχειρήσεων, όπως της αμερικανικής Blue Apron δεν αποτελούν ιδανικά επιχειρηματικά μοντέλα για την κατάκτηση της αγοράς eFood.

Ίσως και για αυτό η ελληνική Forky πέρασε στα χέρια της Vivartia. Πιθανώς αυτή σκοπεύει στην αναγέννηση της Forky μέσω ενός διαφορετικού επιχειρηματικού μοντέλου.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr