NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Marketing
ανάγνωση

Μήπως ήρθε η ώρα να κάνει η εταιρεία σας rebranding;

Μήπως ήρθε η ώρα να κάνει η εταιρεία σας rebranding;

Τα σημάδια που δείχνουν ότι ήρθε η ώρα να γίνουν αλλαγές!

Ο κόσμος αλλάζει, η τεχνολογία εξελίσσεται, οπότε το πρόσωπο της αγοράς μεταβάλλεται δυναμικά. Αναπόφευκτα, λοιπόν, κάθε εταιρεία, πρέπει να κάνει rebranding κάποια στιγμή έτσι ώστε να προσαρμόζεται στο νέο περιβάλλον, αλλά και να «ξανασυστύνεται» στο κοινό της, καλύπτοντας πληρέστερα τις ανάγκες του.

Τα σημάδια που οδηγούν στο συμπέρασμα ότι είναι απαραίτητο το rebranding είναι, συνήθως, τα παρακάτω:

  1. Διστάζετε να δώσετε την κάρτα σας σε νέους συνεργάτες ή πιθανούς πελάτες: Αυτό είναι ένα από τα πιο κοινά σημεία που δείχνουν ότι μερικές αλλαγές είναι απαραίτητες. Πρέπει να είστε περήφανοι για κάθε πλευρά της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας, είτε πρόκειται για το logo, το site, είτε για την εταιρική σας ταυτότητα εν γένει. Αν δεν είστε περήφανοι φαίνεται! Εξετάστε το υλικό marketing που χρησιμοποιείτε. Είναι σύγχρονο; Μεταδίδει το όραμα της εταιρείας σας; Σας ικανοποιεί; Αν η απάντηση σε κάποια από αυτές τις ερωτήσεις είναι «όχι» ίσως ήρθε η ώρα για ανανέωση!
  2. Το όνομα της εταιρείας πλέον δεν αποδίδει το όραμά της: Όσον αφορά την εταιρική ταυτότητα, το όνομα της επιχείρησης πρέπει με μία ή δύο λέξεις, να λέει πολλά παραπάνω! Προφανώς, ένα όνομα που πληρούσε τις προϋποθέσεις 10 χρόνια πριν, μπορεί πλέον να μην είναι ευθυγραμμισμένο με τις σημερινές πρακτικές και προσεγγίσεις της ίδιας εταιρείας. Σε άλλες περιπτώσεις, το όνομα της εταιρείας μπορεί να αλλάζει σημασία σε διαφορετικά πλαίσια, οπότε πρέπει να δίνεται μεγάλη προσοχή στην ονοματοδοσία της επιχείρησης είτε κατά το άνοιγμά της, είτε όταν αποφασίσει να κάνει rebranding.
  3. Η εταιρεία έχει σταματήσει πλέον να ξεχωρίζει: Αν η εταιρική ταυτότητα σταματήσει κάποια στιγμή να διαφοροποιεί την επιχείρηση, ή αν ο ανταγωνισμός «τρέξει» προλαβαίνοντας τις εξελίξεις, τότε δημιουργούνται θέματα, και η εταιρεία μπαίνει στη «μαύρη λίστα» του καταναλωτή. Αυτό δε συμβαίνει γιατί το προσφερόμενο προϊόν ή υπηρεσία είναι όντως παρωχυμένο, αλλά γιατί αυτή η εντύπωση δίνεται στον καταναλωτή. Σε αυτά τα αδιέξοδα, είναι απαραίτητες οι διαρθρωτικές αλλαγές που θα ξανασυστήσουν στο κοινό σαφέστερα και πληρέστερα τη θέση της εταιρείας στην αγορά.
  4. Το brand είναι πλέον «μπερδεμένο»: Βιώνοντας την τεράστια οικονομική κρίση της χώρας, είναι απόλυτα κατανοητό κάθε εταιρεία να κάνει λίγο απ’ όλα για να ικανοποιήσει και να κρατήσει την πελατεία της, θολώνοντας τα όρια όσον αφορά το τι είναι όντως υπηρεσία, τι είναι εξυπηρέτηση και τι είναι «παραχώρηση». Αυτό μπερδεύει τον καταναλωτή στο τι κάνει ακριβώς η επιχείρηση, τον εκπαιδεύει στο να είναι παράλογα απαιτητικός και κυρίως επιφέρει burnout στην ομάδα που τρέχει την επιχείρηση.  Σε αυτές τις περιπτώσεις επιβάλλεται η αποσαφήνιση του ρόλου, των υπηρεσιών και των προϊόντων της εταιρείας για την εξυγίανσή της και την εδραίωση της θέσης της στην αγορά.
  5. Οι αγγελίες σας για αναζήτηση νέων συνεργατών δεν επιφέρουν αποτελέσματα: Αν, όταν αναζητάτε νέους συνεργάτες, δε λαμβάνετε στο inbox σας βιογραφικά νέων πτυχιούχων κάτι γίνεται λάθος. Αυτό είναι ένα μικρό τεστ για να καταλάβετε τον αντίκτυπο που αφήνει η εταιρεία σας στην αγορά. Η Ελλάδα χαρακτηρίζεται από μία δυναμική νεολαία, με απροσδόκητα ψηλό γνωστικό επίπεδο ενώ ταυτόχρονα καλπάζει η ανεργία. Το κατά πόσο η εταιρεία σας φαίνεται ελκυστική στο κοινό, μπορεί να κριθεί από αυτό.

Εμπιστευθείτε εξειδικευμένους συμβούλους επιχειρήσεων για να δείτε αν, πότε και πώς πρέπει να κάνετε rebranding για να έχετε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα και δείτε την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό!

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr