NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Βιβλία
ανάγνωση

Γιατί οι Πελάτες δεν αγοράζουν από εσάς;

Γιατί οι Πελάτες δεν αγοράζουν από εσάς;
23_04_2018 | 10:30
epixeiro icon Ειδήσεις | Βιβλία

Βελτιώστε την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας, και μετατρέψτε τους καταναλωτές σε πελάτες σας

Ξοδεύετε χρόνο στο μάρκετινγκ του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας, αλλά δεν κάνετε τις πωλήσεις που θα θέλατε; Ως καταναλωτές δεν πειθόμαστε απλά από την «τιμή» ενός προϊόντος/υπηρεσίας, αλλά επηρεαζόμαστε από τα οφέλη του και λαμβάνουμε υπόψη μας τι μπορεί να κάνει για εμάς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αγοράζουμε!

Αν διαπιστώνετε ότι δυσκολεύεστε να πωλήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας, διαβάστε τους ακόλουθους λόγους για τους οποίους οι καταναλωτές δεν αγοράζουν. Θα σας βοηθήσουν να δείτε πώς μπορείτε να βελτιώσετε την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας, ώστε να μετατρέψετε τους καταναλωτές σε πελάτες σας!

1. Δεν γνωρίζουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Οι καταναλωτές δεν μπορούν να αγοράσουν προϊόντα ή υπηρεσίες που δεν γνωρίζουν. Εάν διαφημίζετε, αλλά οι καταναλωτές εξακολουθούν να μην γνωρίζουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, ίσως είναι καιρός να αξιολογήσετε γιατί η διαφήμιση δεν λειτουργεί. Στοχεύετε στη σωστή αγορά με το μήνυμά σας; Φτάνει το μήνυμα σε αυτούς που θα ενδιαφέρονταν για το προϊόν ή την υπηρεσία σας; Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η λύση δεν είναι πάντα ή περισσότερη διαφήμιση, γιατί το πρόβλημα μπορεί να βρίσκεται στο που απευθύνεται, αλλά και στα μέσα που χρησιμοποιείτε.

2. Δεν κατανοούν τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.

Οι καταναλωτές δεν αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες αποκλειστικά με βάση την τιμή τους, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν παίζει ρόλο η τιμή. Αγοράζουν με βάση τα οφέλη που μπορεί να τους προσφέρει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Εάν ρωτούσατε τους πελάτες σας ποια είναι τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας, θα γνώριζαν να σας απαντήσουν;

Αυτό είναι σημαντικό! Το μάρκετινγκ θα πρέπει να επικεντρώνεται στα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας για τον καταναλωτή, εάν θέλετε οι καταναλωτές να εκδηλώσουν ενδιαφέρον αγοράς. Δημιουργήστε μια λίστα με τα τρία μεγαλύτερα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας και χρησιμοποιήστε τα στο διαφημιστικό σας μήνυμα.

3. Δεν αισθάνονται ότι το προϊόν ή η υπηρεσία σας έχει αντιληπτή αξία.

Οι καταναλωτές δεν αγοράζουν προϊόντα που θεωρούν ότι δεν έχουν αξία. Γιατί θα πρέπει οι πελάτες να εκτιμήσουν το προϊόν σας; Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας για να δημιουργήσετε αντιληπτή αξία (αξία την οποία ο αντιλαμβάνεται ο πελάτης) εφόσον αυτή η αντιληπτή αξία είναι που θα βοηθήσει τις πωλήσεις σας. Εάν ο πελάτης δεν μπορεί να διακρίνει την αξία, απλώς θα προσπεράσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Εάν θέλετε να τον κρατήσετε, θα πρέπει να συμπεριλάβετε την αντιληπτή αξία στο διαφημιστικό σας μήνυμα.  

4. Δεν βλέπουν πώς το προϊόν ή η υπηρεσία σας θα ικανοποιήσει τις ανάγκες τους.

Γνωρίζουν οι καταναλωτές με ποιόν τρόπο το προϊόν ή η υπηρεσία σας θα ικανοποιήσει τις ανάγκες τους; Κάνει τη ζωή τους ευκολότερη, εξοικονομεί χρόνο, τους κάνει να αισθάνονται καλύτερα; Ποια ανάγκη καλύπτει το προϊόν σας; Εσείς είστε αυτοί που πρέπει να τους ενημερώσετε! Μην περιμένετε να το μαντέψουν, ή να βρουν μόνοι τους την απάντηση. Βοηθήστε τους να μάθουν γιατί χρειάζονται το προϊόν ή την υπηρεσία σας!

5. Δεν έχουν πρόσβαση στο προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Οι καταναλωτές δεν μπορούν να αγοράσουν κάτι στο οποίο δεν έχουν πρόσβαση. Εάν ακούσουν για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, αλλά δεν είναι προσβάσιμο, ξεχάστε το.  Οι καταναλωτές θέλουν ευκολία τόσο στην απόκτηση όσο και στη χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Πώς μπορείτε λοιπόν να κάνετε το προϊόν σας πιο προσβάσιμο σε αυτούς; Τοποθετώντας το σε διαφορετικές τοποθεσίες; Διανέμοντάς το διαφορετικά; Ίσως διαθέτοντάς το στο διαδίκτυο. Αξιολογήστε την προσβασιμότητα του προϊόντος σας και δείτε εάν μπορείτε να κάνετε αλλαγές.

Για μια πλούσια θεματολογία σχετικά με το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας ανακαλύψτε ΕΔΩ τη σειρά Μάρκετινγκ των εκδόσεων Rosili

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr