NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Marketing
ανάγνωση

8 Ερωτήσεις που Πρέπει να Απαντηθούν για Αποτελεσματικό Μάρκετινγκ

8 Ερωτήσεις που Πρέπει να Απαντηθούν για Αποτελεσματικό Μάρκετινγκ

Ποιος πλέον δεν ποστάρει φωτογραφίες και άρθρα που μιλούν γι’ αυτόν ή τη δουλειά του ή δεν δημιουργεί ένα event ή μία διαφημιστική καμπάνια στα social media;

Ποιος πλέον δηλαδή δεν χρησιμοποιεί κάποιας μορφής μάρκετινγκ, είτε του αρέσει αυτός ο όρος είτε όχι; Γιατί αυτό κάνει!

Πριν λίγες μέρες, μία πελάτισσα-συνεργάτιδα, η κα Ράνια Μπουντούρη, ιδρύτρια της Make Me Up, μου είπε χαρακτηριστικά: «Κάνοντας ένα live story στο Instagram είχα μέσα σε 24 ώρες 2.500 views και πολλές ερωτήσεις και σχόλια σχετικά με ό,τι παρουσίασα. Ποτέ άλλοτε δεν ήταν δυνατό να προσεγγίσεις 2.500 ανθρώπους μέσα σε 24 ώρες!»

Αυτό είναι μία μεγάλη αλήθεια!

Πράγματι, το internet και τα social media έχουν απίστευτη δύναμη σε επίπεδο μάρκετινγκ. Αρκεί όμως να τα χρησιμοποιούμε σωστά και φυσικά, να μην κάνουμε χρήση του χειριστικού μάρκετινγκ αλλά εκείνου του μάρκετινγκ που βασίζεται στην αλήθεια, στην αυθεντικότητα!

Και πώς μπορούμε να το καταφέρουμε αυτό;

Έχοντας πάντα στο μυαλό μας ότι δεν πρέπει να νοιαζόμαστε για βιαστικά αποτελέσματα, βασισμένα σε χειριστικές και αποσπασματικές τακτικές μάρκετινγκ.

Έχοντας πάντα στο μυαλό μας ότι το μάρκετινγκ δεν είναι διαφήμιση. Η διαφήμιση είναι μία τακτική μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ αφορά την οργανωμένη προσπάθεια του κάθε brand να προσφέρει αληθινή αξία, να προσφέρει άμεσα και αποτελεσματικά λύσεις σε θέματα που απασχολούν τους ανθρώπους, να καλύψει πραγματικές τους ανάγκες και επιθυμίες, να προσφέρει ευκαιρίες, κάνοντας τη ζωή τους πιο εύκολη.

Checklist 8 Ερωτήσεων

Έτσι, κάθε φορά που πάτε να κάνετε ένα post στο blog σας ή στα social media ή να υλοποιήσετε οποιαδήποτε ενέργεια μάρκετινγκ, προσπαθήστε πριν να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις:

  1. Ποιοι είναι οι άνθρωποι στους οποίους απευθύνεστε; Ποιο είναι δηλαδή το target group σας (να μιλήσω και λίγο με business όρους); Ποιοι θέλετε να είναι οι συνοδοιπόροι σας;
  2. Αυτό που προσφέρετε, είτε είναι προϊόν, είτε υπηρεσία, είτε γνώση, είτε διασκέδαση, είτε ο ίδιος σας ο εαυτός, είναι πραγματικά ποιοτικό και σέβεται τους ανθρώπους στους οποίους απευθύνεστε;
  3. Ο τρόπος που εφαρμόζετε το μάρκετινγκ, οι τακτικές που χρησιμοποιείτε, συνάδουν με τις αξίες του brand σας και με το πάθος σας ή λειτουργείτε ως ετερόφωτοι οργανισμοί και πέφτετε στη λούμπα του μιμητισμού;
  4. Νιώθετε υπερήφανοι που εκφράζεστε μ’ αυτό τον τρόπο, που βάζετε την υπογραφή σας σε ό,τι βγάζετε στον αέρα;
  5. Είναι αυτό ακριβώς που θέλουν ή έχουν ανάγκη οι άνθρωποι στους οποίους απευθύνεστε; Παρέχει δηλαδή αξία που συμβάλλει στη θετική αλλαγή, όποια κι αν είναι αυτή;
  6. Τι ακριβώς θέλετε να επιτύχετε με την ενέργεια μάρκετινγκ που πραγματοποιείτε, είτε πρόκειται για πληρωμένη διαφήμιση, είτε για γνώση που παρέχετε μέσα από ένα blog post, είτε για μία φωτογραφία η οποία προμοτάρει τη δουλειά σας;
  7. Είναι αυτός ο καλύτερος τρόπος να ξοδέψετε την ενέργειά σας ή υπάρχουν κι άλλες εναλλακτικές πιο αποτελεσματικές; Και ως ενέργεια ορίζω τόσο τα χρήματα που μπορεί να επενδύσετε, αν πρόκειται για μία πληρωμένη καμπάνια στα social media ή για την παραγωγή ενός φυλλαδίου, είτε πρόκειται για το χρόνο που θα διαθέσετε να γράψετε ένα blog post ή να δημιουργήσετε ένα e-book που θα διανέμεται δωρεάν.
  8. Πώς θα αξιολογήσετε την απόδοση της όποιας ενέργειας υλοποιείτε; Άξιζε δηλαδή τον κόπο αυτό που κάνατε;

Συμπέρασμα

Διαθέστε 8 λεπτά από το χρόνο σας για να απαντήσετε στις 8 ερωτήσεις.

Τότε θα καταλάβετε αν είναι σωστό αυτό που πάτε να πράξετε!

Αν έστω και μία από αυτές τις 8 ερωτήσεις δεν μπορείτε να την απαντήσετε ή η απάντηση που δίνετε δεν σας ικανοποιεί, τότε θα πρέπει να ξανασκεφτείτε για το αν θα πρέπει να πατήσετε το κουμπί «δημοσίευση»!

Ή… Θα το πω αλλιώς…

Αν έστω και μία απάντησή σας στις 8 προαναφερόμενες ερωτήσεις δεν είναι ικανοποιητική, πόσο μάλλον  αν δεν μπορείτε να την απαντήσετε, τότε θα πρέπει να γίνετε πιο συνειδητοί ως προς τον τρόπο που υπάρχετε και ενεργείτε! Έτσι μόνο θα έχει νόημα να κάνετε ό,τι κάνετε!

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr