Με νέο λογότυπο η Pfizer, στη σημαντικότερη ανανέωση μέσα σε 70 χρόνια
07/01/2021 | 13:51
08/08/2025 | 05:19
Ο φαρμακευτικός κολοσσός Pfizer παρουσίασε την πιο σημαντική ανανέωση του brand του τα τελευταία 70 χρόνια. Περιλαμβάνει ένα νέο λογότυπο, που αφήνει πίσω το σχήμα του μπλε χαπιού για ένα σήμα εμπνευσμένο από τον διπλό έλικα του DNA.
Το rebranding ξεκίνησε πριν από σχεδόν δύο χρόνια, αλλά αναβλήθηκε τον Μάρτιο όταν κατέστη σαφές ότι η εταιρεία θα εστίαζε πλήρως στην ανάπτυξη εμβολίου κατά του κορονοϊού.
Πριν από αυτό, η Pfizer πραγματοποίησε συναντήσεις με χιλιάδες ασθενείς, γιατρούς και υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο, για να τους ενημερώσει για τη νέα εμφάνιση. Περιορίστηκε από 200 διαφορετικά σχέδια σε τέσσερα, προτού διαλέξει τον νικητή, σχεδιασμένο από την Team με έδρα το Μπρούκλιν.
«Καθώς έγινε σαφές ότι είχαμε ένα πολύ αποτελεσματικό εμβόλιο που επρόκειτο να αλλάξει το παιχνίδι, προχωρήσαμε πολύ γρήγορα για να ολοκληρώσουμε αυτήν την εργασία, επειδή ήταν το τελευταίο κεφάλαιο του βιβλίου, όχι το πρώτο», λέει η chief corporate affairs officer, Sally Susman.
Σε μια δήλωση, η εταιρεία σημειώνει ότι το νέο λογότυπό αντιπροσωπεύει την επιθυμία της να τιμήσει την κληρονομιά της, κοιτάζοντας παράλληλα το μέλλον.
Σχολιάστε