Η TikTok επεκτείνει τη στρατηγική της στο ecommerce, «απέναντι» στο Facebook
15/02/2021 | 15:12
08/08/2025 | 05:44
Η TikTok σχεδιάζει μια επιθετική επέκταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο στις ΗΠΑ, όπως αναφέρουν σε δημοσίευμα τους οι Financial Times, επικαλούμενοι άτομα που έχουν δει τα σχέδια της εφαρμογής κοινωνικής δικτύωσης, σχετικά με νέες λειτουργίες που αναμένεται να παρουσιάσει μέσα στην τρέχουσα χρονιά.
Μεταξύ αυτών των λειτουργιών είναι ένα εργαλείο που θα επιτρέπει στους πιο δημοφιλείς χρήστες του TikTok να μοιράζονται συνδέσμους σε προϊόντα και να κερδίζουν αυτόματα προμήθειες για τις πωλήσεις. Το TikTok θα διαθέσει επίσης "ζωντανή ροή" για ψώνια, μια έκδοση για κινητά που θυμίζει τα τηλεοπτικά κανάλια αγορών. Επιδιώκει επίσης να επιτρέψει στα brands να εμφανίζουν τους καταλόγους τους.
Η TikTok, η οποία ανήκει στην κινεζική Bytedance, παρουσίασε μια συνεργασία με την WPP την περασμένη εβδομάδα, που προσφέρει δυνατότητες πρόσβασης και μάρκετινγκ στην πλατφόρμα και τους πελάτες της διαφημιστικής εταιρείας με έδρα το Λονδίνο.
Τα νέα εργαλεία θα ενισχύσουν τον ανταγωνισμό της TikTok με τη Facebook για δαπάνες ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με τους FT. Η TikTok λέγεται επίσης ότι έχει σχέδια να αναπτύξει την ικανότητα των brands να τοποθετούν τις δικές τους διαφημίσεις στο διαδίκτυο, μόνα τους, όχι μέσω διαφημιστικής.
Τα εργαλεία θα φέρουν το TikTok, το οποίο έχει ήδη ανακοινώσει συνεργασία με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify, σε ανταγωνισμό με το Facebook. Πέρυσι, το Facebook παρουσίασε εργαλεία στο Instagram, σε ορισμένες χώρες, με στόχο να διευκολύνει τους ανθρώπους να αγοράσουν αγαθά. Εν τω μεταξύ, το Instagram δημιούργησε ένα αντίγραφο της κυλιόμενης streaming ροής του TikTok, το Reels.
Σχολιάστε