H πυξίδα της TUI από το Ανόβερο δείχνει την Ελλάδα
06/05/2021 | 17:27
08/08/2025 | 08:50
Με τα μηνύματα από το εξωτερικό να ηχούν θετικά, σταδιακά μέχρι τέλος Ιουνίου, ανοίγουν στην πλειονότητά τους τα ξενοδοχεία και ο τουρισμός.
Η Ελλάδα από την προπερασμένη εβδομάδα έχει βγει στις αγορές προκειμένου να ανακτήσει τα μερίδια που έχασε λόγω του lockdown. Κλειδί στην ελευθερία των μετακινήσεων το εμβόλιο κατά του κορονοϊού και οι πολιτικές των κρατών.
Ο Evangelos Georgiou, Senior Manager Media Relations International Markets της TUI Group, μιλώντας στο μιλώντας στο epixeiro.gr τονίζει ότι είναι θετικά και τα πρώτα μηνύματα της TUI, υπογραμμίζοντας πως φαίνεται γενικά ότι υπάρχει ζήτηση για διακοπές το καλοκαίρι σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες που δραστηριοποιείται. Ο κόσμος θέλει να ταξιδέψει. «Φυσικά, βρισκόμαστε ακόμη σε δύσκολη φάση της πανδημίας και υπάρχουν συνεχείς προσαρμογές των ταξιδιωτικών οδηγιών. Πιστεύουμε όμως ότι όσο περισσότερο θα προχωρούν οι εμβολιασμοί, τόσο περισσότερες κρατήσεις θα γίνονται. Θεωρούμε ότι και τα τεστ κορονοϊού αποτελούν επίσης ένα αποτελεσματικό μέσο για ασφαλή ταξίδια».
Αναφερόμενος στη ζήτηση διευκρινίζει ότι υπάρχει θετική ζήτηση για την Ελλάδα και ιδιαίτερα για την Κρήτη, Ρόδο, Κω και Κέρκυρα. Το ίδιο ισχύει και για τη Ζάκυνθο και την Πελοπόννησο. Οι πρώτες πτήσεις από Γερμανία προς Ελλάδα αναχωρούν για την Κρήτη στις 14 Μαΐου από το Ανόβερο προς το Ηράκλειο. Πέντε άλλες πτήσεις θα απογειωθούν την ίδια ημέρα από το Μόναχο, τη Στουτγάρδη, το Ντίσελντορφ, την Κολωνία και τη Φρανκφούρτη προς την Κρήτη. Στις 15 Μαΐου, οι πτήσεις ξεκινούν για την Κω, τη Ρόδο και την Κέρκυρα. Η TUI θα προσφέρει περισσότερα από 3.000 καταλύματα σε 21 ελληνικούς προορισμούς.
Σύμφωνα με τον μεγαλύτερο τουριστικό πράκτορα με έδρα την Γερμανία και με γραφεία σε όλο τον κόσμο αυξημένη είναι η ζήτηση για ξενοδοχεία υψηλής κατηγορίας και αναβαθμισμένα δωμάτια.
Πού βρίσκεται η Ελλάδα στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη
Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Royal Elcano Institute σε 29 χώρες και 33 αγορές εντός και εκτός της Ευρώπης, με συνολικό δείγμα 17.300 ατόμων στην 7η θέση επισκεψιμότητας παγκοσμίως βρίσκεται η Ελλάδα, στην 6η θέση μπροστά από τις ΗΠΑ στις Ευρωπαϊκές Αγορές, ενώ στις Αγορές εκτός Ευρώπης καταλαμβάνει την 10η θέση, ακολουθώντας ασιατικούς προορισμούς, όπως η Ταϋλάνδη, η Ιαπωνία καθώς και το Μεξικό σε έρευνα που διεξήγαγε το Ινστιτούτο του.
Αναφορικά με το ποια χώρα θα επιθυμούσαν να επισκεφθούν στο αμέσως επόμενο ταξίδι τους, η Ελλάδα βρίσκεται πρώτη στην προτίμηση των ερωτηθέντων από τις Ευρωπαϊκές Αγορές, με μικρή διαφορά από την Ιταλία, ενώ η Ισπανία έρχεται τρίτη. Στις Μη Ευρωπαϊκές Αγορές, η Ελλάδα βρίσκεται στην 5η θέση (μετά από την Ισπανία, την Ιταλία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο). Συνολικά, οι 4 προτιμότεροι προορισμοί ήταν η Ιταλία, η Ισπανία, η Ελλάδα και η Γαλλία, με συνολικές αναφορές πάνω από 10% σε κάθε αγορά (με εξαίρεση την Γαλλία στις Ευρωπαϊκές Αγορές).
Τα ταξίδια αναψυχής, σύντομα ή μεγάλης διάρκειας, χωρίς κάποιον επιμέρους σκοπό αποτελούν τις πλέον δημοφιλείς μορφές ταξιδιού. Τα ταξίδια αυτά είναι συνυφασμένα με τον ήλιο και τη θάλασσα, την εξερεύνηση των πόλεων αλλά και της φύσης, τη γαστρονομία και τις αγορές συμβάλλοντας στις εγχώριες οικονομίες.
Το ενδιαφέρον για την εξερεύνηση πόλεων αλλά και της φύσης, τη γαστρονομία και αγορών οδηγούν στη συμβολή του τουρισμού στις εγχώριες οικονομίες, ακόμα και αν είναι απαραίτητη κάποια ενδεχομένη μετακίνηση σε χωριό ή στη φύση.
Σχολιάστε