Επιχειρηματικά Νέα

Το Facebook φέρνει τα Shops στο WhatsApp, σε μια σημαντική ώθηση για το ecommerce

Κοινοποιήστε

Σχολιάστε

Διαβάζεται σε 2 λεπτά

Το Facebook φέρνει τα Shops στο WhatsApp, σε μια σημαντική ώθηση για το ecommerce

Το Facebook παρουσίασε την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Shops στο Instagram τον Ιούλιο του περασμένου έτους. Τώρα, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε ότι τα Shops θα φτάσουν και στο WhatsApp.

Η επερχόμενη ενσωμάτωση θα διευκολύνει την αγορά προϊόντων μέσω Shops σε επιλεγμένες χώρες. Εν τω μεταξύ, στις ΗΠΑ, το Facebook θα προσθέσει Shops στο Marketplace προκειμένου να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να πουλήσουν τα προϊόντα τους σε περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο μηνιαίους επισκέπτες παγκοσμίως.

Η παραπάνω είναι μια από τις νέες ενημερώσεις που παρουσίασε το Facebook, στο πλαίσιο της προώθησης του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η εταιρεία αποκάλυψε, επίσης, ότι θα εμφανίσει αξιολογήσεις προϊόντων και κριτικές στα Shops στο Instagram τους επόμενους μήνες, με πρόσθετες λεπτομέρειες, όπως φωτογραφίες και βίντεο από την κοινότητα.

Μια άλλη ενημέρωση είναι η κυκλοφορία διαφημίσεων Shops, που αποσκοπεί να προσφέρει στους χρήστες μια εξατομικευμένη εμπειρία αγορών με βάση την αγοραστική συμπεριφορά τους. Η νέα εμπειρία «θα στέλνει τους καταναλωτές στο σημείο που είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν μια αγορά» βάσει των προτιμήσεων τους.

Στο Instagram, το Facebook θα δοκιμάσει μια δυνατότητα που βασίζεται σε AI, το Visual Search, τους επόμενους μήνες, για να βοηθήσει τους χρήστες να ανεβάσουν τις δικές τους φωτογραφίες προκειμένου να αναζητήσουν παρόμοια προϊόντα.

Το Facebook καθιστά δυνατή και την δοκιμή ενός προϊόντος πριν τη αγορά, χάρη σε μια νέα εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας που διαθέτει στα Shops. Η νέα δυνατότητα έρχεται χάρη στις νέες ενσωματώσεις API με τις Modiface και Perfect Corp. Οι επιχειρήσεις θα μπορούν επίσης να προσθέτουν καταλόγους προϊόντων AR στις διαφημίσεις τους με νέα επερχόμενα εργαλεία.