Bloomberg: Η Amazon χρησιμοποιεί αλγόριθμους και A.I. για να κάνει απολύσεις
30/06/2021 | 13:29
08/08/2025 | 09:34
Ένα μακροσκελές άρθρο του Bloomberg αναφέρει ότι οι οδηγοί της υπηρεσίας Amazon Flex επιβλέπονται και συχνά απολύονται από αλγόριθμους και e-mail.
Το Amazon Flex αποτελεί μια υπηρεσία για την παράδοση πακέτων της Amazon, όπου κάθε ενδιαφερόμενος εγγράφεται και πραγματοποιεί παραδόσεις χρησιμοποιώντας το δικό του όχημα.
Το Flex ξεκίνησε το 2015, αυξάνοντας των αριθμό των παραδόσεων εντός της ίδιας μέρας. Οι αλγόριθμοι αναφέρεται πως παρακολουθούν τους οδηγούς του Flex και τον τρόπο με τον οποίο κάνουν τη δουλειά τους, βαθμολογώντας τους βάσει ενός συστήματος αξιολόγησης.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα: «από τη στιγμή που θα συνδεθούν, οι οδηγοί του Flex ανακαλύπτουν ότι οι αλγόριθμοι παρακολουθούν κάθε κίνησή τους. Οι αλγόριθμοι της Amazon σαρώνουν τον πυρήνα των εισερχόμενων δεδομένων για μοτίβα απόδοσης και αποφασίζουν ποιοι οδηγοί λαμβάνουν περισσότερες διαδρομές και ποιοι μένουν απενεργοποιημένοι.
Τα ανθρώπινα σχόλια είναι σπάνια. Οι οδηγοί λαμβάνουν περιστασιακά αυτοματοποιημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά ως επί το πλείστον μένουν να παθιάζονται με τις αξιολογήσεις τους, οι οποίες περιλαμβάνουν τέσσερις κατηγορίες: Φανταστική, Υπέροχη, Αποδεκτή ή Σε κίνδυνο».
Οι οδηγοί λένε ότι συχνά δεν υπάρχει τρόπος να αμφισβητήσουν ή να μιλήσουν πραγματικά σε κανέναν εάν δοθεί κακή βαθμολογία ή απόλυση, με τα email να είναι αυτοματοποιημένα
Οι οδηγοί λένε ότι οι αλγόριθμοι δεν λαμβάνουν υπόψη προβλήματα που αντιμετωπίζουν, όπως, να μην μπορούν να παραδώσουν ένα πακέτο σε ένα κτίριο το οποίο είναι κλειδωμένο. Εσωτερικά, η εταιρεία πιστεύει ότι το σύστημα είναι επιτυχές.
Σχολιάστε