Πώς θα αυξήσεις την κερδοφορία του e-shop σου μέσα από την Google
28/03/2022 | 10:48
08/08/2025 | 13:00
Έχεις ένα e-shop στο οποίο έχεις επενδύσει χρόνο και χρήμα. Είναι πάρα πολύ πιθανό να «τρέχεις» ήδη διαφημίσεις στα social ή στα Google Ads οι οποίες σου φέρνουν πελάτες, παραγγελίες και τζίρο. Βλέπεις το e-shop σου να αναπτύσσεται και τις παραγγελίες να αυξάνονται συνεχώς! Παράλληλα όμως αυξάνεται και το κόστος. Πολλές φορές μάλιστα το κόστος πολλαπλασιάζεται χωρίς να γίνεται το ίδιο και με τον τζίρο.
Με απλά λόγια η κερδοφορία γκρεμίζεται.
«Τελικά αξίζει όλη αυτή η προσπάθεια, η κούραση, το ρίσκο, για να μένει ένα τόσο μικρό κέρδος ή ακόμα και καθόλου κέρδος;»
Κι αν σου λέγαμε ότι υπάρχει ένας τρόπος με τον οποίο μπορείς να αποκτήσεις νέους πελάτες και να αυξήσεις τις παραγγελίες και το τζίρο σου χωρίς να θυσιάσεις την κερδοφορία σου; Το αντίθετό μάλιστα.
Υπάρχει ένα κανάλι που μπορεί να σου προσφέρει ανάπτυξη, σταθερότητα και υψηλή κερδοφορία η οποία αυξάνεται συνεχώς.
Ο CEO Γιώργος Γεωργίου και η SEO/SEM Director Θάλεια Γεωργίου από την Neat & Proper μοιράζονται μαζί μας τους λόγους για τους οποίους κάθε επιχείρηση πρέπει να επενδύσει σε αυτό το κανάλι.
Δες το video που ακολουθεί και κάνε το επόμενο επιτυχημένο βήμα για την επιχείρησή σου!
Σχολιάστε