Επιχειρηματικά Νέα

Dear Influencers: Η νέα καμπάνια του Dove θέλει να αλλάξει τους κανόνες ομορφιάς με τη βοήθεια της Ogilvy

Κοινοποιήστε

Σχολιάστε

Διαβάζεται σε 2 λεπτά

Dear Influencers: Η νέα καμπάνια του Dove θέλει να αλλάξει τους κανόνες ομορφιάς με τη βοήθεια της Ogilvy
epixeiro

23/06/2022 | 10:52

epixeiro

08/08/2025 | 14:07

To 80% των κοριτσιών 10-17 ετών* θα άλλαζαν την εικόνα τους με φίλτρα, για να μοιάσουν στα άτομα που ακολουθούν πιστά.

Τους influencers. Αυτό το σοκαριστικό ποσοστό ενέπνευσε την Ogilvy και το Dove -που εδώ και χρόνια έχει δεσμευτεί να κάνει την ομορφιά πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους- να δημιουργήσουν μια καμπάνια-επιστολή προς όλους τους influencers. Από όλους τους ζητάμε κάτι απλό: να δηλώνουν κάθε φορά που ανεβάζουν επεξεργασμένη εικόνα τους στα social media. Για να βοηθήσουν έτσι τα νέα κορίτσια να δουν την αληθινή ομορφιά, πίσω από τα φίλτρα.

Με αφετηρία το μετρό και τις στάσεις λεωφορείων, η καμπάνια διαδόθηκε αμέσως. Με τον κόσμο να τη φωτογραφίζει, να τη μοιράζεται και να συζητά τα outdoor-επιστολές που βρίσκονται σε διάφορα σημεία της πόλης.

Παράλληλα, στα social media του Dove, ένα video καλεί τον κόσμο να στηρίξει το σκοπό του και έμπρακτα: μέσα από το www.dearinfluencers.gr, το brand συγκεντρώνει αυτή τη στιγμή υπογραφές.

Ο στόχος είναι με τις υπογραφές αυτές και τη βοήθεια του Συνδέσµου Διαφηµιζοµένων Ελλάδος, να αλλάξει ο κώδικας δεοντολογίας και να είναι οι influencers υποχρεωμένοι να ενημερώνουν τους followers τους όταν έχουν επεξεργαστεί την εικόνα τους σε διαφημιστικά post.

Η ιστοσελίδα έχει ήδη συγκεντρώσει 3.000 χιλιάδες υπογραφές από τις πρώτες κιόλας μέρες live και συνεχίζει για να αλλάξει τους κανόνες ομορφιάς στη χώρα.