Επιχειρηματικά Νέα

My Drive: Κάθε οδηγός διαμορφώνει το προσωπικό του σκορ ασφαλούς οδήγησης

Κοινοποιήστε

Σχολιάστε

Διαβάζεται σε 2 λεπτά

My Drive: Κάθε οδηγός διαμορφώνει το προσωπικό του σκορ ασφαλούς οδήγησης

Η Generali επενδύει στον σχεδιασμό σύγχρονων υπηρεσιών και προγραμμάτων με στόχο την παροχή ενός συνεχόμενα ενεργού ασφαλιστικού πλέγματος. Έτσι, η υπηρεσία My Drive ανανεώνεται και συστήνεται ξανά στο ευρύ κοινό.

Καταγράφοντας τις διαδρομές του χρήστη το My Drive συμβάλλει στη βελτίωση της οδηγικής του συμπεριφοράς προσφέροντας χρήσιμες συμβουλές για άνετες και ασφαλείς διαδρομές. Με τη συνεχή χρήση της εφαρμογής ο κάθε οδηγός διαμορφώνει το προσωπικό του σκορ ασφαλούς οδήγησης και παράλληλα απολαμβάνει μηνιαίες επιβραβεύσεις και εκπτώσεις στα ασφάλιστρά του.

Από σήμερα το My Drive ενσωματώνεται στην πολυδιάστατη πλατφόρμα εξυπηρέτησης MyGenerali επεκτείνοντας την ολιστική εμπειρία των ασφαλισμένων της εταιρείας. Η αναβαθμισμένη έκδοση της υπηρεσίας πραγματοποιείται σε συνεργασία με την OSeven Telematics, μία πρωτοπόρο εταιρεία στον χώρο της τηλεματικής και της ανάλυσης οδηγικής συμπεριφοράς. Ο νέος σχεδιασμός στοχεύει στην παροχή μίας σειράς προνομίων στους χρήστες, κατευθύνοντάς τους, ταυτόχρονα, στην υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών μέσα από την αξιολόγηση της απόδοσης συγκεκριμένων παραγόντων, όπως η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, το φρενάρισμα, η χρήση κινητού τηλεφώνου και η επιτάχυνση.

Τέλος, η υψηλή, συνδυαστική επίδοση των στοιχείων αυτών δημιουργεί ασφαλέστερες συνθήκες οδήγησης, μειώνοντας έτσι σημαντικά τον κίνδυνο ενός τροχαίου, καθώς και την κατανάλωση καυσίμων, ενώ οι χρήστες που επιδεικνύουν υπεύθυνη οδηγική συμπεριφορά και κάνουν σταθερή χρήση της εφαρμογής, απολαμβάνουν μια σειρά μοναδικών προνομίων ως επιβράβευση από την Generali.

Ο κ. Παναγιώτης Βασιλόπουλος, Chief Ιnsurance Officer της Generali, δήλωσε: «Στην Generali αντιλαμβανόμαστε ότι οι σύγχρονες ανάγκες των πολιτών απαιτούν προσωποποιημένες λύσεις και υπηρεσίες. Ως οργανισμός εργαζόμαστε συνεχώς προκειμένου να προσφέρουμε στους ασφαλισμένους μας καινοτόμες και στοχευμένες υπηρεσίες, οι οποίες θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους και θα διαφοροποιήσουν την εταιρεία μας από τον ανταγωνισμό. Αναζητούμε τρόπους προκειμένου να συνδεόμαστε μαζί τους άμεσα και καθημερινά, επιβεβαιώνοντας την υπόσχεση του Lifetime Partner που τους έχουμε δώσει».

Στην ίδια κατεύθυνση η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing and Communications Officer της Generali, προσέθεσε: «Η αξία του θετικού κοινωνικού αποτυπώματος είναι κομβική στη φιλοσοφία της Generali. Κάθε μας ενέργεια αποσκοπεί στην κάλυψη των αναγκών των ασφαλισμένων μας, αλλά και στη προσφορά μιας διαφορετικής ασφαλιστικής εμπειρίας. Η υλοποίηση του My Drive είναι για εμάς ένα στοίχημα που δεν εξαντλείται στην ενεργοποίηση του χρήστη, αλλά στοχεύει σε μια ουσιαστικότερη αλλαγή που θα κάνει την οδήγησή μας πιο υπεύθυνη και ασφαλέστερη».