Έξι στις δέκα διαφημίσεις εκνευρίζουν τους καταναλωτές, σύμφωνα με τη Ν. Κομιώτη του ΣΔΕ
13/05/2025 | 15:19
09/08/2025 | 08:37
Βαρετές έως και εκνευριστικές θεωρούνται από τους καταναλωτές οι έξι στις δέκα διαφημίσεις σύμφωνα με όσα ανέφερε μεταξύ άλλων η Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), μιλώντας στο πρώτο Marketing Summit που διοργάνωσε η Boussias events στο Costa Navarino.
«Το νούμερο που προκύπτει από τις μετρήσεις προκαλεί πολύ μεγάλη εντύπωση» υποστήριξε η ίδια και συμπλήρωσε «για αυτό και εμείς οι διαφημιστές πρέπει να γίνουμε πιο δημιουργικοί και να βρούμε άλλους τρόπους».
Μόνο με μεγαλύτερα κονδύλια θα επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα
Η κα Κομιώτη υποστήριξε για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα χρειάζονται μεγαλύτερα κονδύλια, κάτι που μεταφράζεται σε μεγαλύτερες επενδύσεις κι όπως τόνισε η ίδια αυτό κρίνεται απαραίτητο, καθώς σε αντίθετη περίπτωση το αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό. «Τι κάνουμε εάν δεν έχουμε καλό δημιουργικό; Πετάμε χρήματα», είπε η ίδια, η οποία επικαλούμενη άλλη έρευνα υποστήριξε ότι το καλό δημιουργικό συμβάλλει στο attention κατά 70%, το υπόλοιπο 30% είναι placement του προϊόντος. «Όταν, λοιπόν, έχεις ένα κακό δημιουργικό, δεν θα δουλέψει ακόμα κι αν υπάρχει καταπληκτικό targeting και placement», κατέληξε η ίδια.
«Παρά τις τόσες έρευνες που δείχνουν αυτόν τον εκνευρισμό, η χρήση των αναδυόμενων διαφημίσεων συνεχίζεται»
Σε ένα ακόμα θέμα που αναφέρθηκε η κα Κομιώτη ήταν στο θέμα των αναδυόμενων διαφημίσεων. «Είμαστε όλοι χρήστες των sites. Ξέρουμε πάρα πολύ καλά πόσο εκνευριστικό είναι όταν κάποιος πάει να διαβάσει το άρθρο και ξεπετάγεται κάποιο διαφημιστικό μήνυμα. Και παρόλο που υπάρχουν τόσες έρευνες που δείχνουν αυτόν τον εκνευρισμό, η χρήση αυτών συνεχίζεται», σχολίασε.
Σημαντική η χρήση των υποτίτλων στις διαφημίσεις
Στη συνέχεια, η κα Κομιώτη αναφέρθηκε και στις διαφημίσεις που δεν έχουν υπότιτλους, υποστηρίζοντας ότι η έλλειψη υπότιτλων αποκλείει ανθρώπους που έχουν προβλήματα ακοής και όρασης, οι οποίοι δεν μπορούν να τις παρακολουθήσουν. «Στην Ελλάδα, έχουμε 30000 ανθρώπους τυφλούς, έχουμε 800.000 ανθρώπους με θέματα ακοής και 720.000 με προβλήματα όρασης. Όταν, λοιπόν, υπάρχει τεχνολογικά η δυνατότητα των υποτιτλων, καλό είναι να τους επιλέγουμε, όχι μόνο από ρομαντισμό, όχι μόνο από ευγένεια, όχι μόνο από ήθος, αλλά και γιατί οι άνθρωποι αυτοί έχουν αγοραστική δύναμη», τόνισε η ίδια.
Τέλος η κα Κομιώτη αναφέρθηκε και στην έλλειψη μετρήσεων. «Δεν ξέρουμε ποιοι παρακολουθούν τις εκστρατείες. Καλύτερα media θα ήταν τα media που θα μπορούσαν να προσφέρουν μετρήσεις», υποστήριξε.
Σχολιάστε