Web Κυνήγι Θησαυρού από την Honda και την DPG Digital Media
30/10/2014 | 12:36
07/08/2025 | 15:03
Έναν από τους μεγαλύτερους web διαγωνισμούς που έχουν διεξαχθεί διοργανώνει η DPG Digital Media σε συνεργασία με τη Honda.
Η Honda εμπιστεύτηκε την DPG για την ανάπτυξη και υλοποίηση μίας εξελιγμένης web εφαρμογής, που παρουσιάζει με μοναδικό και άκρως διασκεδαστικό τρόπο, όλα τα selling points ενός από τα πλέον αξιόπιστα αυτοκίνητα Diesel, του Honda Civic. Η online καμπάνια που σχεδίασε και υλοποίησε η DPG έχει πρωταγωνιστή τον διάσημο διεθνή καλαθοσφαιριστή Αντώνη Φώτση καθώς και τη μασκότ της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Mr Green και βρίσκεται στο www.findmyhondacivic.gr.
Σύμφωνα με τον μηχανισμό της καμπάνιας, οι συμμετέχοντες καλούνται να βοηθήσουν τον Αντώνη Φώτση να βρει το Honda Civic του, το οποίο «δανείστηκε» για μια βόλτα ο Mr. Green, βρίσκοντας στοιχεία σε μια σειρά από videos και άρθρα. Σκοπός της ενέργειας είναι ο εντοπισμός της τελικής τοποθεσίας που θα αφήσει ο Mr Green το Honda Civic, η οποία θα αποκαλυφθεί παρακολουθώντας την πορεία που ακολουθεί, μέσα από στοιχεία που θα αποκαλύπτονται σε κάθε στάδιο. Οι συμμετέχοντες που θα ολοκληρώσουν το κυνήγι θα πάρουν μέρος στη μεγάλη κλήρωση, για να έχουν την ευκαιρία να κάνουν δικό τους ένα Honda Civic.
Όλη η ενέργεια υλοποιείται μέσα από ένα web app το οποίο σχεδίασε και υλοποίησε εξ' ολοκλήρου η DPG. Κύρια χαρακτηριστικά του είναι το ευχάριστο περιβάλλον, η χρήση διαφορετικών μορφών content και ο έξυπνος τρόπος που εφαρμόζει προκειμένου να περάσει στο κοινό όλα τα μηνύματα και τα unique selling points του Honda Civic μέσω ενός διασκεδαστικού gamification. Παράλληλα, η όλη ενέργεια, η οποία θα διαρκέσει ένα μήνα, στηρίζεται επικοινωνιακά και διαφημιστικά από τα sites που η DPG Digital Media εκμεταλλεύεται εμπορικά.
Σχολιάστε