Events

Αντώνης Αυγερόπουλος για Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών: «Η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι πολλά παραπάνω από marketing»

Κοινοποιήστε

Σχολιάστε

Διαβάζεται σε 2 λεπτά

Αντώνης Αυγερόπουλος για Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών: «Η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι πολλά παραπάνω από marketing»

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών γιορτάζεται κάθε χρόνο την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Αντώνης Αυγερόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Nespresso και αντιπρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (Ε.Ι.Ε.Π.),​ ο εν λόγω θεσμός έχει καθιερωθεί σε πολλές χώρες παγκοσμίως και στην Ελλάδα υιοθετήθηκε από το ΕΙΕΠ με στόχο να αναδείξει τη σημασία της εξυπηρέτησης του πελάτη ως έναν από τους βασικούς παράγοντες στην επιτυχία και τη διαφοροποίησης των επιχειρήσεων.

Πρόκειται στην ουσία για μία εβδομάδα αφιερωμένη στους ανθρώπους της πρώτης γραμμής ενός οργανισμού, οι οποίοι καθημερινά χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες. Φέτος ο εορτασμός αφορούσε την εβδομάδα από 6 έως 12 Οκτωβρίου (περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ).

Δεν πρόκειται απλά για έναν ετήσιο εορτασμό

Για το ΕΙΕΠ, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι κάτι πολύ περισσότερο από έναν ετήσιο εορτασμό. Είναι μια πρωτοβουλία που στοχεύει στην ενίσχυση της κουλτούρας εξυπηρέτησης σε όλους τους τομείς της αγοράς. Μέσα από δράσεις, εκδηλώσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα και διαλόγους, το Ινστιτούτο ενδυναμώνει τον ρόλο των επαγγελματιών εξυπηρέτησης, προβάλλει τις καλές πρακτικές και ενισχύει τη φωνή των εταιρειών που επενδύουν ουσιαστικά στην εμπειρία του πελάτη.

Τα οφέλη για τα μέλη του ΕΙΕΠ

Τα μέλη του ΕΙΕΠ, όπως διευκρινίζει ο κ. Αυγερόπουλος, έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν ενεργά σε έναν θεσμό που ενισχύει την εξωστρέφεια, την αναγνώριση και τη δικτύωση. «Μέσα από τον εορτασμό, τα μέλη μπορούν να αναδείξουν τις δικές τους πρωτοβουλίες, να εμπνεύσουν τις ομάδες τους, να ενισχύσουν την πελατοκεντρική τους κουλτούρα και να συνδεθούν με ένα ευρύτερο δίκτυο επαγγελματιών και οργανισμών που μοιράζονται κοινές αξίες. Είναι επίσης μια ευκαιρία για δημόσια αναγνώριση των ανθρώπων που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης», συμπληρώνει ο ίδιος.

«Είναι μια ευκαιρία για όλες τις εταιρείες να επανατοποθετήσουν την εξυπηρέτηση στο επίκεντρο της στρατηγικής τους»

«Η εξυπηρέτηση του πελάτη δεν είναι ένα εργαλείο marketing· είναι ένας στρατηγικός πυλώνας που επηρεάζει άμεσα την εικόνα, την αξιοπιστία και την επιτυχία μιας επιχείρησης και σε πολλές περιπτώσεις αποτελεί το κέντρο όλων της των ενεργειών», επισημαίνει ο κ. Αυγερόπουλος. Η Εθνική Εβδομάδα λειτουργεί ως καταλύτης για να αναδειχθεί αυτός ο ρόλος, να αναγνωριστεί η συμβολή των ανθρώπων της εξυπηρέτησης και να ενισχυθεί η σημασία της εμπειρίας πελάτη ως ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Είναι μια ευκαιρία για όλες τις εταιρείες να επανατοποθετήσουν την εξυπηρέτηση στο επίκεντρο της στρατηγικής τους.

«Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι μια γιορτή αναγνώρισης, έμπνευσης και ενδυνάμωσης των ανθρώπων που καθημερινά κάνουν τη διαφορά στην εμπειρία του πελάτη, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης και προσφέροντας αξία με κάθε αλληλεπίδραση», αναφέρει καταληκτικά ο διευθύνων σύμβουλος της Nespresso και αντιπρόεδρος του Ε.Ι.Ε.Π., συνοψίζοντας το concept της Εθνικής Εβδομάδας σε μία πρόταση.