Marketing & Sales
Πώς να μετατρέψετε τα παράπονα σε κέρδος για την επιχείρησή σας
Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
04_09_19
Marketing & Sales
Α. Ραδιοτόπουλος, Call Center Manager της Aegean: «Κάθε επικοινωνία είναι...
Χρήστος Κοτσακάς
08_08_19
Marketing & Sales
«Strive for the Exceptional»: Η νέα εποχή της εξυπηρέτησης πελατών είναι εδώ
Ισιδώρα Καραδημητρίου
10_07_19
Marketing & Sales
Οι κατάλληλες τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών
Αντώνης Μπογδάνος
04_04_19
Marketing & Sales
Η ακροστιχίδα για την Εξυπηρέτηση Πελατών
Οδυσσέας Κόλλιας
21_03_19
Marketing & Sales
Conversation Analysis: Η επόμενη μέρα στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη
Έλενα Μητσιμπόνα
15_02_19
Marketing & Sales
Praktiker Hellas: «Η εξυπηρέτηση πελατών ακρογωνιαίος λίθος της στρατηγικής μας»
Χρήστος Κοτσακάς
05_02_19
Marketing & Sales
Νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης: Εξυπηρέτηση με στόχο την ικανοποίηση του πελάτη
Αγγελίνα Τσακίρη
15_01_19
Marketing & Sales
Η οικονομία της χαράς και η εξυπηρέτηση πελατών
Οδυσσέας Κόλλιας
26_11_18
Marketing & Sales
Εμπειρία πελάτη: Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που πρέπει να αποκτήσετε!
Θέμης Σαρανταένας
19_11_18
Marketing & Sales
Ελευθέριος Σαμαράς: Η συνέπεια είναι το κύριο συστατικό του ποιοτικού customer...
Χρήστος Κοτσακάς
12_11_18
Marketing & Sales
Πως ωφελείται εκείνος που παρέχει καλή εξυπηρέτηση στους πελάτες;
Οδυσσέας Κόλλιας
08_11_18
Marketing & Sales
Η εξυπηρέτηση πελατών σαν δείκτης πολιτισμού
Οδυσσέας Κόλλιας
24_10_18
Marketing & Sales
Εξυπηρετώντας διαφορετικές γενιές πελατών: Από την Generation Z στην Silent...
Έλενα Μητσιμπόνα
23_07_18
Περισσότερα