Marketing & Sales

Πώς να μετατρέψετε τα παράπονα σε κέρδος για την επιχείρησή σας

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 04_09_19
Marketing & Sales

Α. Ραδιοτόπουλος, Call Center Manager της Aegean: «Κάθε επικοινωνία είναι...

Χρήστος Κοτσακάς 08_08_19
Marketing & Sales

«Strive for the Exceptional»: Η νέα εποχή της εξυπηρέτησης πελατών είναι εδώ

Ισιδώρα Καραδημητρίου 10_07_19
Marketing & Sales

Οι κατάλληλες τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών​

Αντώνης Μπογδάνος 04_04_19
Marketing & Sales

Η ακροστιχίδα για την Εξυπηρέτηση Πελατών

Οδυσσέας Κόλλιας 21_03_19
Marketing & Sales

Conversation Analysis: Η επόμενη μέρα στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη

Έλενα Μητσιμπόνα 15_02_19
Marketing & Sales

Praktiker Hellas: «Η εξυπηρέτηση πελατών ακρογωνιαίος λίθος της στρατηγικής μας»

Χρήστος Κοτσακάς 05_02_19
Marketing & Sales

Νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης: Εξυπηρέτηση με στόχο την ικανοποίηση του πελάτη

Αγγελίνα Τσακίρη 15_01_19
Marketing & Sales

Η οικονομία της χαράς και η εξυπηρέτηση πελατών

Οδυσσέας Κόλλιας 26_11_18
Marketing & Sales

Εμπειρία πελάτη: Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που πρέπει να αποκτήσετε!

Θέμης Σαρανταένας 19_11_18
Marketing & Sales

Ελευθέριος Σαμαράς: Η συνέπεια είναι το κύριο συστατικό του ποιοτικού customer...

Χρήστος Κοτσακάς 12_11_18
Marketing & Sales

Πως ωφελείται εκείνος που παρέχει καλή εξυπηρέτηση στους πελάτες;

Οδυσσέας Κόλλιας 08_11_18
Marketing & Sales

Η εξυπηρέτηση πελατών σαν δείκτης πολιτισμού

Οδυσσέας Κόλλιας 24_10_18
Marketing & Sales

Εξυπηρετώντας διαφορετικές γενιές πελατών: Από την Generation Z στην Silent...

Έλενα Μητσιμπόνα 23_07_18
Περισσότερα