Marketing & Sales

Εμπειρία πελάτη: Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που πρέπει να αποκτήσετε!

Θέμης Σαρανταένας 19_11_18
Marketing & Sales

Ελευθέριος Σαμαράς: Η συνέπεια είναι το κύριο συστατικό του ποιοτικού customer...

Χρήστος Κοτσακάς 12_11_18
Marketing & Sales

Πως ωφελείται εκείνος που παρέχει καλή εξυπηρέτηση στους πελάτες;

Οδυσσέας Κόλλιας 08_11_18
Marketing & Sales

Η εξυπηρέτηση πελατών σαν δείκτης πολιτισμού

Οδυσσέας Κόλλιας 24_10_18
Marketing & Sales

Εξυπηρετώντας διαφορετικές γενιές πελατών: Από την Generation Z στην Silent...

Έλενα Μητσιμπόνα 23_07_18
Marketing & Sales

Παράπονα Πελατών Online. Η αρχή FEARS

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 06_06_18
Marketing & Sales

Στοχεύσατε ψηλά. Η απλή ικανοποίηση δεν αρκεί..

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 31_05_18
Marketing & Sales

Παράπονα Πελατών: Για γέλια και για κλάματα...

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 08_05_18
Marketing & Sales

Παράπονα Πελατών: Οι 7 τύποι παραπονούμενων πελατών ενός ξενοδοχείου

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 03_05_18
Marketing & Sales

Τι πρέπει να προσέξεις για την κατασκευή ενός Chatbot

Γεώργιος Χασιώτης 13_04_18
Marketing & Sales

5 απλές, κατανοητές οδηγίες με βάση παραδείγματα κακής εξυπηρέτησης

Αγγελική Πλουμά 26_03_18
Marketing & Sales

Ειρήνη Παπαδάκη: Τα αρνητικά σχόλια και τα παράπονα πελατών είναι “δώρα” για...

Στάθης Κετιτζιάν 21_03_18
Marketing & Sales

Καινοτομία με κοινωνικό αντίκτυπο για τους ΑμεΑ από την TheHappyArt

Στάθης Κετιτζιάν 26_02_18
Επιχειρήσεις & Know-how

e-satisfaction.com: Όνομα και Πράγμα στο Humanized Marketing

Στάθης Κετιτζιάν 07_02_18
Περισσότερα