Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες

Έρευνα Focus Bari: 2 στους 3 Έλληνες συμβουλεύονται αξιολογήσεις πριν προβούν σε κάποια αγορά

Κοινοποιήστε

Σχολιάστε

Διαβάζεται σε 2 λεπτά

Έρευνα Focus Bari: 2 στους 3 Έλληνες συμβουλεύονται αξιολογήσεις πριν προβούν σε κάποια αγορά

Η νέα πανελλαδική έρευνα “CX Stories: Οι αυθεντικές εμπειρίες πελατών” της Focus Bari, που πραγματοποιείται κάθε άνοιξη και φθινόπωρο, αποτυπώνει αυθεντικές εμπειρίες πελατών μέσα από πραγματικά περιστατικά της καθημερινότητας. Συγκεκριμένα, σε αυτό το κύμα, παρατηρείται ότι:

  • Oι εμπειρίες μοιράζονται και γίνονται κουβέντα: Δύο στους τρεις Έλληνες συμβουλεύονται αξιολογήσεις πριν από κάθε αγορά τους. Οι εμπειρίες είτε θετικές είτε αρνητικές – κυκλοφορούν από στόμα σε στόμα, διαμορφώνοντας εικόνες και αποφάσεις.
  • Οι θετικές εμπειρίες ξεχωρίζουν, οι αρνητικές δεν ξεχνιούνται: Οι καλές στιγμές εξυπηρέτησης ήταν περισσότερες, πιο ζωντανές και συνδέθηκαν με φροντίδα, ευγένεια και ανθρώπινη επαφή. Αντίθετα, οι αρνητικές, αν και παρούσες, επικεντρώθηκαν σε αδιαφορία, καθυστέρηση ή αγένεια.
  • Η εξαιρετική εμπειρία δεν είναι τυχαία, χτίζεται και βασίζεται σε 5 πυλώνες: ταχύτητα, αποκατάσταση λαθών, υπέρβαση προσδοκιών, συναισθηματική σύνδεση και φροντίδα. Στον πυρήνα, η κατανόηση του πελάτη και η διάθεση για πραγματικό νοιάξιμο.
  • Η Τεχνητή Νοημοσύνη βοηθά, αλλά δεν υποκαθιστά: Οι Έλληνες αναγνωρίζουν την αμεσότητα και τη συνεχή διαθεσιμότητα που προσφέρει, ωστόσο παραμένουν επιφυλακτικοί όταν απουσιάζει ο ανθρώπινος παράγοντας, ιδιαίτερα σε σύνθετες καταστάσεις.

Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας “CX Stories” του Α wave 2025 εδώ.