Διεθνής Πιστοποίηση σε Customer Emotions Management για πρώτη φορά στην Ελλάδα!
O CXFO είναι ένας εκ των παλαιοτέρων και μεγαλύτερων, ανεξάρτητων οργανισμών στον κόσμο που δραστηριοποιούνται στο Customer Experience σε 20 χώρες.
Ξεχωρίζει ως ένα ιδιαίτερα αξιόπιστο δίκτυο από CX experts, έχοντας αναλάβει έργα εμπιστοσύνης για μεγάλους οργανισμούς και κυβερνήσεις για περισσότερα από 10 έτη .
Το σύστημα πιστοποίησης του CXFO (Certification Accreditation System) περιλαμβάνει την εργασία και τη συνεισφορά περισσοτέρων από 180 εκ των καλύτερων εκπαιδευτών & Practitioners ανά τον κόσμο σε περισσότερα από 30 πεδία ενδιαφέροντος. Μέσα από την εκπαιδευτική πλατφόρμα πιστοποίησης ο CXFO θα παρέχει στα στελέχη ένα σταθερά αναγνωρισμένο σετ προσόντων, το οποίο οι οργανισμοί μπορούν να εμπιστεύονται.
Τα εκπαιδευτικά προγράμματα διεθνούς πιστοποίησης που έρχονται στην Ελλάδα μέσω του Athens Customer Experience Academy της Secret Key θα αναγνωρίζονται διεθνώς , σε όλες τις χώρες που βρίσκεται ο CXFO ως πρότυπο υπεροχής ( CX standard of excellence ) στις ενότητες του Customer Emotions Management.
Για πληροφορίες & συμμετοχές μπορείτε να απευθύνεστε στο info@secretkey.gr ή στο 2106096921
ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣE ΕΝΟΤΗΤΕΣ CUSTOMER EMOTIONS
Έχουν αναπτυχθεί 4 επίπεδα πιστοποίησης για τους CX Professionals στα Customer Emotions . Για να προχωρήσει ένα στέλεχος σε επόμενο επίπεδο πιστοποίησης θα πρέπει να έχει ολοκληρώσει με επιτυχία τον κύκλο του προηγούμενου επιπέδου
Επίπεδα Πιστοποίησης
Level 1 : Operational Level in Customer Emotions - Νοέμβριος 2018
Το πρώτο επίπεδο περιλαμβάνει 2 εκπαιδευτικά Foundation Courses στις ενότητες του Customer Emotion Management
- 1o Foundation Course : Measuring Customer Emotions (27 Νοεμβρίου 2018)
- 2O Foundation Course : Customer Journey Mapping with Emotions (28 Νοεμβρίου 2018)
Level 2 : Quality Assurance Level - Φεβρουάριος 2019
Το δεύτερο επίπεδο πιστοποίησης περιλαμβάνει 3 Practitioner Courses.
Τα στελέχη μπορούν να κερδίσουν εξειδίκευση σε 3 προσφερόμενες κατευθύνσεις.
Practitioner Course 1 : Contact Center Emotion QA (25 & 26 Φεβρουαρίου 2018)
Practitioner Course 2 : Customer Emotions for Retail (27 Φεβρουαρίου 2018)
Practitioner Course 3 : Customer Emotions in Omnichannel (28 Φεβρουαρίου 2018)
Level 3 : Emotion Design Level ( για όσους έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς τα δύο προηγούμενα επίπεδα , περιλαμβάνει διαλέξεις και group projects )
Level 4 : Emotion Practitioner ( για όσους έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς το Level 3 και ο βαθμός της πιστοποίησης στο Level 4 είναι εφάμιλλος των Masters αφού οι υποψήφιοι εισχωρούν σε ερευνητικό επίπεδο σε συνεργασία με ακαδημαϊκά μέλη του CXFO)
*Θα ισχύσει περιορισμένος αριθμός θέσεων. Για πληροφορίες & συμμετοχές μπορείτε να απευθύνεστε στο info@secretkey.gr ή στο 2106096921
Αναλυτικές Πληροφορίες για τα Foundation Courses #LEVEL 1 # ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018
Customer Emotions Management – 27 & 28 Νοεμβρίου 2018
Εισηγητής : Morris Pentel ,CX Designer, Founder & Chairman CXFO (UK)
Foundation Course 1 :
Measuring Customer Emotions (27/11/18)
Το πρώτο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του κύκλου πιστοποίησης επικεντρώνεται στη βασική κατανόηση των συναισθημάτων των πελατών και βοηθά μέσω της ερμηνείας τους στο σχεδιασμό ενός πλαισίου δράσης για τους οργανισμούς με επικέντρωση την ανάπτυξη ισχυρής συναισθηματικής σύνδεσης με τους πελάτες.
- Πως μπορούμε να μετρήσουμε τα συναισθήματα των πελατών ; Πως μπορούμε να στοχεύσουμε στα συναισθήματα που οδηγούν σε συμπεριφορές αγοράς & κατανάλωσης ;
- Με ποιο τρόπο υπολογίζουμε το Emotional Connection Score ενός brand ;
- Ποια είναι τα συναισθηματικά κίνητρα που επηρεάζουν δυναμικά τη συμπεριφορά των καταναλωτών;
- Πως εντοπίζουμε και πως μετράμε τα συναισθηματικά κίνητρα των πελατών μας;
- Πως πετυχαίνουμε τη συναισθηματική σύνδεση (emotional connection) με τους πελάτες μας;
- Με ποιο τρόπο μπορούμε να ποσοτικοποιήσουμε την τρέχουσα και τη δυνητική αξία των κινήτρων των πελατών σε ένα συγκεκριμένο brand;
- Πως διαφέρουν τα συναισθηματικά κίνητρα των πελατών αναλόγως της θέσης του πελάτη στο Customer Journey;
- Παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές εταιριών όπου η Στρατηγική της ανάπτυξης Συναισθηματικής Σύνδεσης (Emotional Connection Strategy) με τους πελάτες έφερε δυνατά αποτελέσματα
Σε ποιους απευθύνεται
Σε στελέχη Senior & Middle Management που προέρχονται από τμήματα Marketing, Sales , Customer Experience, Customer Service, Operations, Human Resources και επιθυμούν να βελτιώσουν τη συναισθηματική σύνδεση (emotional connection) με τους πελάτες του οργανισμού που εκπροσωπούν
*Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα διεξαχθεί στο Life Gallery Athens & θα ισχύσει περιορισμένος αριθμός θέσεων. Για πληροφορίες & εξασφάλιση της συμμετοχής σας μπορείτε να απευθύνεστε στο info@secretkey.gr ή στο 2106096921
Foundation Course 2 :
Customer Journey Mapping with Emotions (28/11/2018)
Εισηγητής : Morris Pentel ,CX Designer, Founder & Chairman CXFO
Το δεύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του κύκλου πιστοποίησης βοηθά τα στελέχη των Τμημάτων Marketing, Operations, CS, CX, Sales & HR να κατανοήσουν πως θα αναπτύξουν ένα κοινά δυνατό Customer Journey πλαίσιο , αξιοποιώντας βέλτιστες πρακτικές στο Design Thinking.
- Πως χρησιμοποιούμε τη γνώση μας για τα συναισθήματα του πελάτη στο νέο σχεδιασμό του ταξιδιού της εμπειρίας του; Μαθαίνουμε να χρησιμοποιούμε τα Customer Emotions σε Business Tools & σε χάρτες Customer Journey
- Με ποια πρακτικά βήματα μπορούμε να ξεκινήσουμε αύριο τις αλλαγές που προκύπτουν από το Customer Journey Mapping;
- Πως δημιουργούμε νέες συνήθειες στις ομάδες μας μέσα από τη συναισθηματική μεταμόρφωσή των μελών της;
Πρόκειται για ένα έντονα διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, όπου δίνεται στα στελέχη η δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν δεδομένα από πραγματικά Customer Journeys προκειμένου να επανεξετάσουν τεχνικές και να κατανοήσουν τον τρόπο διερεύνησης συναισθηματικών στοιχείων στη διαδρομή του πελάτη. Τα στελέχη δουλεύουν τόσο ατομικά αλλά και σε ομαδικά projects και κάθε δραστηριότητα του προγράμματος αναδεικνύει δυναμικά τη βαρύτητα των συναισθημάτων (emotional content). Μέχρι το τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος θα δοθεί η δυνατότητα σε κάθε στέλεχος να ασχοληθεί και να εξελίξει 10 Customer Journey Maps .
Σε ποιους απευθύνεται
Σε στελέχη που είναι Key stakeholders των τμημάτων Customer Service, Customer Experience ,Marketing, Sales , Operations, Human Resources και θέλουν να μάθουν να χρησιμοποιούν Design Thinking Tools για να δημιουργούν εμπειρίες συμβατές με τα συναισθηματικά κίνητρα των πελατών τους και να δημιουργούν υψηλής αξίας συναισθηματική σύνδεση μαζί τους .
*Θα ισχύσει περιορισμένος αριθμός θέσεων. Για πληροφορίες & συμμετοχές μπορείτε να απευθύνεστε στο info@secretkey.gr ή στο 2106096921
*Στην περίπτωση που τα στελέχη ολοκληρώσουν επιτυχώς και τα δύο Foundation Courses (1 & 2) θα
τους αποδοθεί Professional Qualification από τον CXFO στην κατηγορία «Customer Emotions Management»-Level 1
Το Βιογραφικό του εισηγητή
Morris Pentel
Ιδρυτής & Πρόεδρος στο Customer Experience Foundation (CXFO) , ενός εκ των παλαιοτέρων, αξιοσέβαστων οργανισμών στην επιχειρηματική επιστήμη της εμπειρίας του πελάτη (CX) και παράλληλα ενός εκ των πιο αναγνωρισμένων εκπαιδευτικών δικτύων διεθνώς .
Ο CXFO εξειδικεύεται σε θέματα και προγράμματα ανάπτυξης ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες λαμβάνοντας υπ ‘οψιν τις ψηφιακές τάσεις του μέλλοντος που ήδη έχουν ξεκινήσει να επηρεάζουν το παρόν μας , όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI)
Ο Morris Pentel είναι ηγέτης & πρωτοπόρος στο θέμα «Μέτρηση των Συναισθημάτων των Πελατών», & «Σχεδιασμός της Εμπειρίας Πελάτη». Είναι γνωστός συγγραφέας, ομιλητής, broadcaster, συντονιστής συνεδρίων και Αρχισυντάκτης του CXDaily.News.
Ο Morris Pentel , ως διεθνώς αναγνωρισμένος CX Designer , μελετά συστηματικά τις μελλοντικές τάσεις αγοράς και κατανάλωσης, ερευνά και παρουσιάζει θέματα τεχνολογίας του μέλλοντος και στρατηγικής επικοινωνίας με τον πελάτη
Ο Morris Pentel είναι Σύμβουλος Στρατηγικής σε διεθνείς οργανισμούς & κυβερνήσεις για περισσότερα από 20 χρόνια σε θέματα σχεδιασμού της εμπειρίας πελάτη μέσα από τη μείωση του Κόστους και τη Βελτίωση των Εσόδων .
Με τις ακόλουθες περιοχές εξειδίκευσης: Customer Value, Measuring Customer Emotion, Applied Technology, Contact Strategy, CRM, Customer Service, Social Media, Voice of the Customer, Graphical Contact Routing έχει επιδείξει ενεργό ενδιαφέρον στην ανάπτυξη πρακτικών εφαρμογών και στην εφαρμογή των θεμάτων της Διοικητκής Επιστήμης (Βusiness Science) στην πράξη
Ο Morris Pentel έχει εμπειρία μεγαλύτερη από 35 χρόνια στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Ηγεσίας & Στρατηγικής στην εμπειρία πελάτη σε υψηλόβαθμα στελέχη και είναι περήφανος για τις υψηλές αξιολογήσεις που λαμβάνει ( με βαθμολογίες 11 με άριστα το 10!). Διατηρεί παράλληλα μακροχρόνια συνεργασία ως Λέκτορας σε Πανεπιστήμια και εκπαιδευτικούς οργανισμούς όπως UoC & InCosI.
Σχόλια