NEWSFLASH...

Top 15

1

Επιχειρήσεις & Know-how

Έχει ο πελάτης πάντα δίκιο;

​Τελικά, έχει ο πελάτης πάντα δίκιο; Η σύντομη απάντηση είναι «κατηγορηματικά όχι». Είναι αυτή η απάντηση σε οποιοδήποτε ερώτημα περιέχει κάτι τόσο απόλυτο, όπως η λέξη «πάντα». Ποτέ, κανείς, δεν έχει πάντα δίκιο!

2

Επιχειρήσεις & Know-how

Μαστίγιο και καρότο, μια αποτυχημένη συνταγή παρακίνησης

Η παρακίνηση των εργαζομένων είναι ζητούμενο σε κάθε εταιρεία ή οργανισμό. Αποτελεί δε βασικό συστατικό της ανάπτυξης, τόσο του ιδίου όσο και της εταιρίας, αφού ο αποτελεσματικά παρακινούμενος εργαζόμενος γίνεται αποδοτικότερος και πιο παραγωγικός. Όμως, η παρακίνηση δεν είναι μια δράση που έρχεται από μόνη της, ούτε έχει εξασφαλισμένα αποτελέσματα.

3

Καινοτομία & Τεχνολογία

Instagram: Αυτές είναι οι «καλύτερες» ώρες για να κάνει post η επιχείρηση σου!

Με το Instagram να εμφανίζει τις δημοσιεύσεις βάσει αλγορίθμου και όχι με χρονολογική σειρά, υπάρχει κάποια ώρα που είναι η πιο κατάλληλη για να «ποστάρει» μια επιχείρηση; Η απάντηση, ως ένα βαθμό, είναι «ναι».

4

Franchise

7 tips για ένα επιτυχημένο franchise στον τομέα της εκπαίδευσης!

​Η επιχειρηματική δραστηριοποίηση γύρω από τον τομέα της εκπαίδευσης και η πραγματοποίηση αυτής μέσω ενός γνωστού brand φαντάζει ως μια εξαιρετική επιλογή. Ποια είναι όμως τα σημεία που απαιτούν προσοχή; Ακολουθούν 7 tips για ένα πραγματικό επιτυχημένο franchise στην εκπαίδευση!

5

Food for Thought

11 tips για το μετρό και τα άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς: Τι να ΜΗΝ κάνεις!

Παρασκευή σήμερα και είναι πολύ πιθανό ότι, είτε τις επόμενες ώρες είτε τις επόμενες ημέρες, είτε είσαι startupper, είτε επαγγελματίας κάποιου κλάδου, είτε υπάλληλος μιας εταιρείας, θα πάρεις κάποιο μέσο μαζικής μεταφοράς - ενδεχομένως το μετρό - για να πας για έναν καφέ ή κάτι παρόμοιο. Πριν πας, διάβασε αυτό.

6

Διεθνή

Weengs: Δύο Έλληνες με έδρα το Λονδίνο αλλάζουν τον τρόπο που λειτουργούν οι μικρές επιχειρήσεις

Ο Αλέξης Χριστοδούλου, co-founder και CTO της startup Weengs με έδρα το Λονδίνο, μιλάει σήμερα στο epixeiro.gr για την δραστηριοποίηση της εταιρείας στον χώρο της διεκπεραίωσης online παραγγελιών για μικρές επιχειρήσεις, προσφέροντας τεχνολογία και υποδομή που διαθέτουν retailers όπως η Amazon και η Walmart.

7

Επιχειρήσεις & Know-how

Pizza Fan: Η ελληνική αλυσίδα πίτσας με τα 73 καταστήματα και τη στρατηγική εξωστρέφειας

Ο Κωνσταντίνος Αντάρας, ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Pizza Fan, μιλάει σήμερα στο epixeiro.gr για το γνωστό δίκτυο καταστημάτων πίτσας, την ελληνική αγορά και τα επόμενα βήματα της εταιρείας, που περιλαμβάνουν περαιτέρω επέκταση στο εξωτερικό.

8

Personal Coaching

«Δεν μπορώ», «δεν είναι δίκαιο», «έχω μια χαζή ερώτηση»: 10 φράσεις που πρέπει να ξεχάσουμε

​Είναι κάποια πράγματα που δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να πείτε στη δουλειά. Κάποιες φράσεις που δεν είναι υπέρ σας και που μπορούν να αποτελέσουν σημάδια αβεβαιότητας και αδυναμίας. Και τελικά, να σας γυρίσουν μπούμερανγκ.

9

Επιχειρήσεις & Know-how

Αύριο μην πάτε στην επιχείρησή σας - Αφήστε αυτή να έρθει σε εσάς!

​Σας φαίνεται αδιανόητο να απέχετε έστω και για μία ημέρα από την επιχείρησή σας; Δεν είστε ο μόνος. Μπορείτε όμως να γίνετε από εκείνους τους λίγους επιχειρηματίες οι οποίοι, μέσα από μία ημέρα αποχής από την επιχείρησή τους, μπορούν να διαγνώσουν το αν και κατά πόσον έχουν προετοιμάσει σωστά τους συνεργάτες τους στο να μπορούν να διαχειριστούν όλα εκείνα που καλείστε να κάνετε εσείς καθημερινά. The show must go on!

11

Επιχειρήσεις & Know-how

Οι πέντε μεγαλύτερες εξαγορές στην ιστορία... που δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ

​Ακούμε συχνά για εξαγορές εταιρειών και για συμφωνίες δισεκατομμυρίων μεταξύ κολοσσών. Εντούτοις, υπάρχουν και κάποιες φορές που οι συμφωνίες αυτές, ενώ ανακοινώνονται και ενώ γίνονται γνωστά τα ποσά, δεν προχωράνε ποτέ και τελικά ακυρώνονται. Σήμερα, ρίχνουμε μια ματιά στις πέντε μεγαλύτερες συμφωνίες εξαγορών που δεν προχώρησαν ποτέ.

12

Πωλήσεις

Πωλήσεις - η επιστήμη του 21ου αιώνα

Η ικανότητα στις πωλήσεις θεωρούνταν έως πρόσφατα πηγαίο ταλέντο των επικοινωνιακών ανθρώπων. Οι πωλήσεις στις καλές εποχές επιτυγχάνονταν με εμπειρικές τακτικές που ακολουθούνταν χωρίς παρεκκλίσεις.

13

Καινοτομία & Τεχνολογία

Αν χρησιμοποιείς passwords όπως το «123456» είσαι η μεγαλύτερη «τρύπα ασφαλείας»

​Μια από τις συζητήσεις που έλαβαν χώρα στο φετινό Φόρουμ των Δελφών αφορούσε στην κυβερνοασφάλεια και στις νέες μεθόδους προστασίας πολιτών, επιχειρήσεων και κρατών από κυβερνοεπιθέσεις. Με αφορμή αυτήν θα δούμε πώς μια επιχείρηση (ή ακόμη και ένας απλός χρήστης) μπορεί να προστατεύσει τους κωδικούς πρόσβασης που χρησιμοποιεί, άρα τα δεδομένα και το ιδιωτικό του απόρρητο.

14

Υπεύθυνη επιχειρηματικότητα

Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη: Από το όραμα στην πράξη μέσω της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

Η Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη ίδρυσε το 2007 την APSON ΕΚΕ, επαναπροσδιορίζοντας την εταιρική κοινωνική ευθύνη στην χώρα μας, συνδέοντάς την με το επιχειρηματικό όφελος και εστιάζοντας στις δράσεις για τις τοπικές κοινωνίες. Σήμερα, μιλάει στο epixeiro.gr για τους στόχους, την φιλοσοφία της αλλά και για το Grenie, το πρώτο CSR digital agency που απευθύνεται στην ελληνική κοινότητα των startups.

Επιχειρώ - epixeiro.gr

Ροή

ειδήσεων

    Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Top5

σήμερα

    Επιχειρώ - epixeiro.gr