Έρευνα Pollfish: 6 στους 10 Έλληνες δεν γνωρίζει τι είναι το GDPR
Μια αποκλειστική έρευνα έρχεται να διαφωτίσει τη σχέση σύγχρονου Έλληνα καταναλωτή και ψηφιακής διαφήμισης στο IMC18, την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου στο Village Αμαρουσίου.
Η πλατφόρμα ερευνών διεθνούς φήμης – με ελληνικές ρίζες - Pollfish και ο συνιδρυτής της Ζήσης Μπέλλας θα αποκρυπτογραφήσουν τη στάση των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στην ψηφιακή επικοινωνία και διαφήμιση.
Η έρευνα, που έγινε αποκλειστικά για το IMC18, αναμένεται να αναδείξει την τάση για καυτά θέματα της αγοράς όπως το ad-blocking, την άποψη των Ελλήνων για τη ψηφιακή διαφήμιση, τον επιθυμητό τρόπο κατανάλωσης περιεχομένου και τη στάση τους απέναντι στη συλλογή δεδομένων.
Για την πλήρη agenda, τα special events του #IMC18 που διεξάγεται την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου στο Village Αμαρουσίου και για να κλείσετε θέση, επισκεφθείτε το imc18.gr.
Σχολιάστε