Βιβλία
Γιατί οι διαδικτυακές κριτικές πρέπει να σταματήσουν να αποτελούν τον εφιάλτη του επιχειρηματία
Με την τεχνολογία να εξελίσσεται κάθε λεπτό, αποτελεί γεγονός ότι το διαδίκτυο είναι το... δεύτερο σπίτι μας - Οι κριτικές δυσαρεστημένων πελατών για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας επιχείρησης πραγματοποιούνται πλέον εύκολα και γρήγορα διαδικτυακά, προκαλώντας πολλές φορές πονοκέφαλο στους επιχειρηματίες. Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης αναλύει γιατί οι αρνητικές κριτικές δεν πρέπει να προκαλούν φόβο αλλά αντίθετα χρειάζεται να αντιμετωπίζονται ως πιθανοί σύμμαχοι μιας εταιρείας
Αθανασοπούλου Ιφιγένεια