NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Events
ανάγνωση

To IMC18 παρουσίασε το μέλλον της διαφήμισης και της επικοινωνίας

To IMC18 παρουσίασε το μέλλον της διαφήμισης και της επικοινωνίας
18_12_2018 | 11:23

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το φιλόδοξο ταξίδι του IMC18, του ετήσιου συνεδρίου του IAB Hellas, στο μέλλον της διαφήμισης και της επικοινωνίας.

Το έναυσμα και το σκοπό της αποστολής έδωσε ο Οδυσσέας Ντότσικας, πρόεδρος του IMC18 και ο Σπύρος Παπαγεωργίου, πρόεδρος του IAB Hellas με τους εισαγωγικούς τους χαιρετισμούς.

Οι τέσσερις keynote ομιλητές του συνεδρίου, Στέφανος Κλημαθιανός, WPP, Frank Mugomba, NewsUK, Πάνος Μπάσσιος, ΟΠΑΠ και Fabio Sergio, fjord/Accenture Interactive, άνοιξαν τα χαρτιά τους στο ψυχοθεραπευτικό πρώτο session, εκφράζοντας τους φόβους, τις επιθυμίες και τις ελπίδες τους για το μέλλον. 

Τη σκυτάλη πήρε ο Ζήσης Μπέλλας, της Pollfish, που παρουσίασε την έρευνα του IMC18 για την στάση των καταναλωτών απέναντι στη ψηφιακή διαφήμιση με πιο ενδιαφέροντα στοιχεία, την προτίμησή τους για πρόσβαση σε περιεχόμενο μέσω του ad-funded μοντέλου (83%) και την ενόχληση τους από διαφημίσεις που επηρεάζουν την ταχύτητα και την αίσθηση ελέγχου που έχουν στα μέσα που παρακολουθούν.  

Η αναζήτηση του μελλοντικού καταναλωτή συνεχίστηκε με ένα άκρως αποκαλυπτικό panel  με 5 παιδιά ηλικίας 14-17 ετών που μετέδωσαν στο κοινό τη βαθιά σχέση τους με τη τεχνολογία, τα μέσα με τα οποία κοινωνικοποιούνται, ενημερώνονται, διασκεδάζουν και διερευνούν τον ρόλο των κινητών συσκευών στη ζωή τους.

Το τελευταίο session ξεκίνησε με τις εύστοχες και διασκεδαστικές παρατηρήσεις του Γιώργου Χατζηπαύλου, stand-up comedian και κεντρικού συντονιστή του συνεδρίου, για την αλλαγή στις σχέσεις των ανθρώπων της γενιάς του που έχει επιφέρει το internet. Ακολούθησε ένα εξίσου διαφωτιστικό πάνελ με 5 από τους κορυφαίους Έλληνες influencers που μίλησαν για τον επαγγελματισμό, τους κανόνες δεοντολογίας και την αποτελεσματικότητα του influencer marketing.

Σε μία ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή, το IAB Hellas τίμησε με το βραβείο ΙΑΒ Person of the Year τον Περικλή Βανικιώτη για το ήθος, τη δημιουργικότητα και τη συνεισφορά του, που σχημάτισαν ένα ανυπέρβλητο πρότυπο για τους επαγγελματίες του χώρου.

Η κορύφωση της ημέρας ήρθε με τις ενθουσιώδεις παρουσιάσεις των 5 πανεπιστημιακών ομάδων που συμμετείχαν στο IMC University Challenge με θέμα “Back to the Future”.  Νικήτρια ομάδα ήταν αυτή του Πανεπιστημίου Πειραιώς, για την επιτυχή ψηφιακή ανανέωση της καμπάνιας του 1993 για τον Παπαγάλο Λουμίδη.

Παράλληλα με το IMC18 λειτούργησε και το πρώτο IAB Career Fair με σκοπό να ενημερωθούν οι μελλοντικοί εργαζόμενοι στο χώρο της επικοινωνίας για νέες ευκαιρίες καριέρας.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Ροή

ειδήσεων

    Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Top5

σήμερα

    Επιχειρώ - epixeiro.gr